pcs - Nie 11 Sty, 2009 to im do jakies homologacji bylo potrzebne? po co robili nowy silnik, mogli wsadzic ten 1.4 turbo z megane nowego.CHRZANEK - Pon 12 Sty, 2009
pcs napisał/a:
po co robili nowy silnik, mogli wsadzic ten 1.4 turbo z megane nowego.
Silnik turbo w sporcie w zasadzie z automatu trafia do najwyższej klasy ponieważ pojemność samochodu z turbo jest mnożona x1,7.
A jakoś nie widze twingo 1,4T walczącego na Oesach z Subarakami i Lancerami
Natomiast silnik 1,6 133KM wg mnie jest całkiem przyjemny.
Jestem pod wrażeniem firmy RENO że budują takie samochody...
Może będzie Twingo R25 ?? ?? ??michool_vt - Pon 12 Sty, 2009 twierdzicie, ze będzie jakiś puchar twingo np. we francji?pP - Pon 12 Sty, 2009 bardzo mi się podoba to twingo, szczegolnie na tych wiekszych felach,
mysle ze na torze bedzie mogla walczyc z moja fiesta mi - Pon 12 Sty, 2009 No bez jaj, przecież to nie jedzie...
Mnie sie ten samochodzik mega podoba - zobaczcie jaki jest muskularny, poszerzenia ma konkretne i chyba większe niż miał vts... Hamulce na dzień dobry też konkretne...
133KM w serii przy 1050kg to 7,9kg na 1 konia mechanicznego
dla przykładu seryjne saxo ma:
118KM przy 975kg a to daje 8,3kg, po za tym konstrukcja silnika jest nowa i nie wiadomo czy są ukryte w nim rezerwy czy nie...
Chętnie bym obejrzał takie autko jak juz będzie jakieś demo w PL - Krzysiek dasz znać ??
PS: Seryjny VTS ma też 8,7s do 100kmh i co ?? Nie jedzie ??k-mart - Pon 12 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
133KM w serii przy 1050kg to 7,9kg na 1 konia mechanicznego
Prawie tak samo jak w clio 1.8 16v...
Moze byc to ciekawy samochod, w sensie ze spartan jakim hothatch powinien byc.
Fajnie bedzie jesli wypuszcza jakas lzejsza wersje bez abs'u, klmy itd Misiek_lbn - Pon 12 Sty, 2009
k-mart napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
133KM w serii przy 1050kg to 7,9kg na 1 konia mechanicznego
Prawie tak samo jak w clio 1.8 16v...
clio miało 136KM przy 990 kg, więc nie do końca moim zdaniem...
corsa miała 125KM przy 1050kg, więc już bardziej, no i aż tak wolna nie była, punto hgt miało duży problem żeby odjechać, a było po wydechu...
a Twingo bardzo mi się podoba, mogło by tego sporo się sprzedać i szybko ceny maleć pcs - Pon 12 Sty, 2009 clio sport ph1 mialo 172 km na 1035kg ....
nie mniej auto fajne do ceny bo pewnie z jakims rabatem by sie wyrwalo za 45tys. Puchar mam nadzieje zrobia jakis.saxorulez - Pon 12 Sty, 2009 CHRZANEK,
zgadza się chłopaki marudzą strasznie. Prawda jest taka że większość z nas turla się używkami wartymi nie wiele więcej niż 20 000 PLN. Gdybym rozważał zakup nowego auta to brał bym głónie pod uwagę modle RS.
Może i ma 8,7 do 100, i możę od 100 nie przyśpiesza powalająco.
Ale jeśli ktoś chce nowe auto o sportowych osiągach. lub ma do wydania 50 000 na furę i nie chce jej dłubać to warto to kupić. Bo jak zagadamy z dealerem dostaniemy fajną długą gwarancję, na codzień nie powinno sie psuć, fajnie wygląda, dobrze się prowadzi (nie jeżdziłem ale czytałem). W porównaniu do jakieś kilku letniej używki z większym silnikiem to jeszcze niskie koszty ubezpieczenia dochodzą.
Moim zdaniem w furze nie musi chodzić o duzą moc zeby było fajnie - dowodem tego jest Swift Sport mocno niedoceniany w Polsceanjas - Pon 12 Sty, 2009
saxorulez napisał/a:
Moim zdaniem w furze nie musi chodzić o duzą moc zeby było fajnie - dowodem tego jest Swift Sport mocno niedoceniany w Polsce
i Yaris TS
ale zgadzam się z Łukaszem.
Myślę, że to fajny samochodzik za takie pieniądze.
Zakładając że można go będzie kupić z jakimś rabatem, odpisać część VAT od podatku (bo kratki zamontować pewnie się nie da... myślę, że nie ma 500kg ładowności ), tanio ubezpieczyć w pakiecie i wykupić np. gwarancje na 4 lata to będzie fajna furka dla oszczędnych hot-hatchowców
Aha, dziś czytałem, że Skoda wypuszcza Fabię Sportline 1.5 105 koni i 1.9TDI 105 koni. Benzyna 1.6 ma kosztować 51900 (czy coś takiego) a diesel 57900 (czy coś takiego)!!!
Dla mnie wybór byłby proooosty......
.... yaris TS
(sorry mikson, bardzo lubię ten samochód, ale jakoś się wkręciłem w fazę)mi - Pon 12 Sty, 2009 58900 cennikowo kosztuje Abarth Grande Punto, z duuuużym hamulcem, turbo silniczkiem, na większym kółku itd... Ale na ciasnym torze Twingo może być bardziej zwinne, fakt...
(59900 kosztuje Abarth 500)DeeS - Pon 12 Sty, 2009 strasznie sredni ten renault! Nie chce go za darmo... CHRZANEK - Pon 12 Sty, 2009 akie auta są tak naprawde konkurencja dla TRS ???
-C2 VTS (1,6 125KM)
-Swift Sport (1,6 125KM)
-Abarth 500 (1,4T 135KM)
gdyby był jeszcze produkowany (i oferowany w PL) to faktycznie jeszcze
-YTS phII (1,8 140KM)
I na tle tych mikro samochodów moim zdaniem twingo jest najtańsze, i na pewno nie odstaje w kategorii osiagi.
Samochody typu punto, clio 207RC to już inna klasa samochodów więc porównanie wg mnie nie ma tu wiekszego sensu.
Jezeli ktoś uważa że różnica w cenie między twingoRS a clioRS jest niewielka to co możemy powiedziec o abarcie ??
Jak ktoś szuka duzo samochodu za mało pieniędzy to będzie zadowolony z dacii MCV qbus - Pon 12 Sty, 2009 ma ktos wiecej fotek? podoba mi sie