To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Profi odchudzanie rajdówki

106 - Nie 18 Sty, 2009

CHRZANEK napisał/a:
106 napisał/a:
tylna wycieraczka,

Wycieraczka musi zostać

hmmm to chyba ze tak jest w homo od s16 bo w rallye na bank moze jej nie byc
(strona 12 homologacji N-5561 (jest nawet przetlumaczona na polski) - tyna
wycieraczka - bez)

z innych to tez mozna usunac:
- daszki przeciwsloneczne
- uchwyty boczne (podsufitka)
- wygluszenie kabiny
- boczki wnetrza kabiny

GeKo - Nie 18 Sty, 2009

Chrzanek Ale jeśli np. wywalimy klimę to kable od klimy chyba też możemy, ja to tak rozumiem w odchudzaniu instalacji w Nce. Czy się mylę?
CHRZANEK - Nie 18 Sty, 2009

Geko - homologacja to jedno a zał J to czasem drugie :D :D :D

Nie chce mi się szukać ale ponieważ to w zasadzie jak najbardziej na temat to poszukam odpowiednich punktów i wkleję...

Marek23 - Nie 18 Sty, 2009

Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...

Niemy - Nie 18 Sty, 2009

witamy na fitness hh.org, nasz trener Marek wszystko Wam wyjaśni :d :d :d
Bart - Nie 18 Sty, 2009

śmiechy śmiechami, a sezon się zbliża i coponiektórym przydałyby się małe wykłady o zdrowym żywieniu i zrzucaniu zbędnych kilogramów (ważę 90kg...) :faja:
Tomcat - Nie 18 Sty, 2009

cholera to zamiast wywalać tył, mogłem zmienić pilota... Obecny 95 kg :P
pP - Nie 18 Sty, 2009

Marek23 napisał/a:
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...


dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu o_O
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko :faja:

k-mart - Nie 18 Sty, 2009

pP napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...


dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu o_O
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko :faja:



Hehehehe
Nie znacie Marka, on tak naprawde zyje :D
Ogolnie nie ma szans by zjadl cos po 20-tej :D


P.S. Chrzanek jest mega mistrzem w odchudzaniu fury, on nawet kola ma przykrecone na 3 sruby! :rotfl:

Tomcat - Nie 18 Sty, 2009

a po co 3 ??? wystarczy 2 na ukos, ale mocno...
wasq - Nie 18 Sty, 2009

hmmm wedlug omp

dla saxo klatka z homologacja fia stal fe45 masa 26kg 10 punktowa
http://www.ompracing.it/m...r/ab105p182.zip

dla saxo klatka z homologacja rac CrMo masa 38kg wielopunktowa

http://www.ompracing.it/m...r/ab106182a.zip



z homologacja fia jest tylko 10 punktowa
http://www.ompracing.it/lista.php3

CHRZANEK - Nie 18 Sty, 2009

Homologacja klatki przez FIA jest kosztowna dla producenta a sama homologacja nie jest niezbędna żeby wystartować nawet w rajdach WRC.

Przypominam zatem że klatka ma być zbudowana zgodnie z zał J, homologacja dobrze jak jest ale nie jest niezbędna.

106 - Nie 18 Sty, 2009

CHRZANEK napisał/a:
Przypominam zatem że klatka ma być zbudowana zgodnie z zał J, homologacja dobrze jak jest ale nie jest niezbędna.

to chyba dziala bardziej w druga strone, klatka moze byc nie zgodna z zalacznikiem J
ale wtedy musi byc homologowana. tak jest z devilem i wiekszoscia klatek sparco, omp.
palaki w nich wykonane sa z cienszych rurek niz wymaga zalacznik J ale dzieki
homologacji producenta klatka jest dopuszczona do rajdow i wtedy na BK pokazujemy
dodatkowy papier do klatki.

Anonymous - Nie 18 Sty, 2009

Niedawno pytałem Borute o roznice w wadze klatki CrMo a Fe (do Clio),odpisał ze ok 10 kg.
CHRZANEK - Nie 18 Sty, 2009

106 napisał/a:
to chyba dziala bardziej w druga strone, klatka moze byc nie zgodna z zalacznikiem J
ale wtedy musi byc homologowana.


zgadza się ...
Albo homologacja Fia, albo zgodnie z zał J.

rabarbar napisał/a:
Niedawno pytałem Borute o roznice w wadze klatki CrMo a Fe (do Clio),odpisał ze ok 10 kg.


I ja też uważam że w średnio rozbudowanej klatce różnica nie jest tak znaczna jak w przypadku klatki typu "cela"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group