Tomcat - Pią 20 Mar, 2009 sie kuźwa przewierci Michał - Pią 20 Mar, 2009 przypominam dwie rzeczy
1. kto rządził w warszawie 3 lata temu
2. i jak wyglądają felgi bez otworu centrującego
na kolanaLoko - Pią 20 Mar, 2009
Tomcat napisał/a:
sie kuźwa przewierci
Widziałem takie felgi przewiercone, kiedyś też wulkanizator mi proponował zebym sobie przewiercił, także pewnie da się
Co do gejometri to w saxo nie ma zbyt wielkiego pola do popisu, z przodu masz tylko zbieżność, a z tyłu nic , oprócz samoistnej regulacji kąta pochylenia koła
Do skręcania po asfalcie ustawia się przód trochę rozbieżnie, ale wtedy też opony się szybciej zużywają.martin.h - Pią 20 Mar, 2009
Loko napisał/a:
Co do gejometri to w saxo nie ma zbyt wielkiego pola do popisu, z przodu masz tylko zbieżność, a z tyłu nic , oprócz samoistnej regulacji kąta pochylenia koła
Wiem że niektórzy jak jeździli w Pucharze 106 Rallye to z tyłu łączyli wahacze za pomocą linek stalowych i śruby rzymskiej i sami sobie regulowali Tomcat - Pią 20 Mar, 2009
Michał napisał/a:
przypominam dwie rzeczy
1. kto rządził w warszawie 3 lata temu
2. i jak wyglądają felgi bez otworu centrującego
Obrazek
na kolana
1. Nie ma to znaczenia, bo prawdziwa stolica jest w Krakowie
2. Średnio je tu widać akurat...
3. Z tymi naklejkami to przesadziłeś Michał - Pią 20 Mar, 2009
tutaj po polerce u kumpla
1. dobrze fele widać
2. naklejek juz nie ma
3. Warszawa to wieś przy krakowie kubas - Pią 20 Mar, 2009 byl sliczny Michał - Pią 20 Mar, 2009 obiecuje, że jak poprawi mi sie sytuacja finansowa, znowu kupie. I znowu bordowego.
koniec ot