To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Koni Sport czy Bilstein B6

rasta - Pon 23 Mar, 2009

AndreXSi napisał/a:
69? :>


:rotfl:

eM napisał/a:
Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić. ;D
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.


No tak zapomniałem, że Kamil robi duże przebiegi. Nie bierz Koni, po 60 tyś. ci się wysra i co do kosza, a bila sobie zawsze będziesz mógł zregenerować - za cenę nowego Koni :lol2:

Janusz - Pon 23 Mar, 2009

rasta napisał/a:
musieliśmy z kumplem, wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć :rotfl:




Cytat:
69? :>


przecież wszystko jasno napisane :faja:

Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009

pcs - ale ja z przodu mam B6 juz, takze poki co szukam amora na tyl i sprezyn. Zawsze wyjdzie taniej troche.

rasta - jak to trzeba uwazac co sie pisze ;P

rasta - Pon 23 Mar, 2009

Szczególnie na forum pełnym gejów, zboczeńców i innych popaprańców :lol2:
Michał - Pon 23 Mar, 2009

eM napisał/a:
Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić. ;D
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.

wlasnie masz
jak kiedys z tobą rozmawiałem, to twierdziłeś że koni do H jest lepszym rozwiązaniem od Billiego. :)
Sprawdza sie teza, ze do innych koni, do innych billi
Kamilbicykl - szczerze, to tutaj twoje punto to jedyny egz. Ciężko stwierdzić, nie było do czynienia z takim samochodem. Proponuje zasięgnąć rady na jakimś brytolskim forum. W jukeju dużo tego towaru ze znaczkiem GT jedzi.

michool_vt - Pon 23 Mar, 2009

rasta napisał/a:
Ja tylni amory Koniego skręcisz na maxa, to żeby wyciągnąć trzpień musieliśmy z kumplem amor wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć :rotfl:
u was w warszawie musicie mieć proste drogi, bo inaczej powinieneś podskakiwać jak kauczukowa piłeczka,

ziom ma koni, skręcił na max:
- na nierównym podskakuje
- na równym - opona nie klei (t1r nie wiem czy to syf, nie miałem nigdy)
jest sztywno, ale co z tego... nie długo pojeździł

wiem.. każdy teraz powie ze nie jeździ na max skręconym.. :D

Janusz - Pon 23 Mar, 2009

michool_vt napisał/a:
ziom ma koni, skręcił na max:
- na nierównym podskakuje
- na równym - opona nie klei (t1r nie wiem czy to syf, nie miałem nigdy)
jest sztywno, ale co z tego... nie długo pojeździł

no ale to lanos był ;p

michool_vt - Pon 23 Mar, 2009

Cytat:
no ale to lanos był ;p
akurat miałem na myśli saxo :D

ale racja w lanosie było to samo

rasta - Pon 23 Mar, 2009

michool_vt napisał/a:
wiem.. każdy teraz powie ze nie jeździ na max skręconym.. :D


Bo po ulicy według mnie się nie da jeździć na max skręconym. Jedno pokrętło, a ludzi i tak sobie nie radzą. Chyba nie sugerujesz, że to jest wina Koni, że aż tak szeroką regulację twardości ma, a że ktoś nie ma głowy i myśli tylko 0/1 to już jego sprawa.

To jest chyba oczywiste, że nie jeżdżę po ulicy na max skręconym.

M - Pon 23 Mar, 2009

Michał napisał/a:
eM napisał/a:
Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić. ;D
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.

wlasnie masz
jak kiedys z tobą rozmawiałem, to twierdziłeś że koni do H jest lepszym rozwiązaniem od Billiego. :)
Sprawdza sie teza, ze do innych koni, do innych billi
Kamilbicykl - szczerze, to tutaj twoje punto to jedyny egz. Ciężko stwierdzić, nie było do czynienia z takim samochodem. Proponuje zasięgnąć rady na jakimś brytolskim forum. W jukeju dużo tego towaru ze znaczkiem GT jedzi.

Tak dla mnie jest ale w tym temacie nie mam zdania bo kamil nie kupuje do hondy :)

Michał - Pon 23 Mar, 2009

:rotfl:
M - Pon 23 Mar, 2009

Ruchałeś już na składany dach? :rotfl:
Michał - Pon 23 Mar, 2009

powoli ogarniam ustawke
daj mi 5 dni :lol2: :lol2:

Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009

To faktycznie powoli ;)

Podjalem decyzje. Bedzie Koni Sport. Poki co ogaraniam skad lub przez kogo by je zalatwic zeby koszt byl nizszy niz 450zl szt :/

rasta - Pon 23 Mar, 2009

Kamilbike, drogsawo do Foki tył jest po jakieś 300 pln szt. przynajmniej był po tyle jakiś czas temu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group