Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić.
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.
No tak zapomniałem, że Kamil robi duże przebiegi. Nie bierz Koni, po 60 tyś. ci się wysra i co do kosza, a bila sobie zawsze będziesz mógł zregenerować - za cenę nowego Koni Janusz - Pon 23 Mar, 2009
rasta napisał/a:
musieliśmy z kumplem, wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć
Cytat:
69?
przecież wszystko jasno napisane Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009 pcs - ale ja z przodu mam B6 juz, takze poki co szukam amora na tyl i sprezyn. Zawsze wyjdzie taniej troche.
rasta - jak to trzeba uwazac co sie pisze rasta - Pon 23 Mar, 2009 Szczególnie na forum pełnym gejów, zboczeńców i innych popaprańców Michał - Pon 23 Mar, 2009
eM napisał/a:
Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić.
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.
wlasnie masz
jak kiedys z tobą rozmawiałem, to twierdziłeś że koni do H jest lepszym rozwiązaniem od Billiego.
Sprawdza sie teza, ze do innych koni, do innych billi
Kamilbicykl - szczerze, to tutaj twoje punto to jedyny egz. Ciężko stwierdzić, nie było do czynienia z takim samochodem. Proponuje zasięgnąć rady na jakimś brytolskim forum. W jukeju dużo tego towaru ze znaczkiem GT jedzi.michool_vt - Pon 23 Mar, 2009
rasta napisał/a:
Ja tylni amory Koniego skręcisz na maxa, to żeby wyciągnąć trzpień musieliśmy z kumplem amor wsadzić w imadło i w dwójkę ciągnąć
u was w warszawie musicie mieć proste drogi, bo inaczej powinieneś podskakiwać jak kauczukowa piłeczka,
ziom ma koni, skręcił na max:
- na nierównym podskakuje
- na równym - opona nie klei (t1r nie wiem czy to syf, nie miałem nigdy)
jest sztywno, ale co z tego... nie długo pojeździł
wiem.. każdy teraz powie ze nie jeździ na max skręconym.. Janusz - Pon 23 Mar, 2009
michool_vt napisał/a:
ziom ma koni, skręcił na max:
- na nierównym podskakuje
- na równym - opona nie klei (t1r nie wiem czy to syf, nie miałem nigdy)
jest sztywno, ale co z tego... nie długo pojeździł
no ale to lanos był michool_vt - Pon 23 Mar, 2009
Cytat:
no ale to lanos był
akurat miałem na myśli saxo
ale racja w lanosie było to samorasta - Pon 23 Mar, 2009
michool_vt napisał/a:
wiem.. każdy teraz powie ze nie jeździ na max skręconym..
Bo po ulicy według mnie się nie da jeździć na max skręconym. Jedno pokrętło, a ludzi i tak sobie nie radzą. Chyba nie sugerujesz, że to jest wina Koni, że aż tak szeroką regulację twardości ma, a że ktoś nie ma głowy i myśli tylko 0/1 to już jego sprawa.
To jest chyba oczywiste, że nie jeżdżę po ulicy na max skręconym.M - Pon 23 Mar, 2009
Michał napisał/a:
eM napisał/a:
Bilstein, w razie czego panowie z zerkopolu mogą Cie zawsze przytulić.
A tak powaznie to nie mam zdania w temacie.
wlasnie masz
jak kiedys z tobą rozmawiałem, to twierdziłeś że koni do H jest lepszym rozwiązaniem od Billiego.
Sprawdza sie teza, ze do innych koni, do innych billi
Kamilbicykl - szczerze, to tutaj twoje punto to jedyny egz. Ciężko stwierdzić, nie było do czynienia z takim samochodem. Proponuje zasięgnąć rady na jakimś brytolskim forum. W jukeju dużo tego towaru ze znaczkiem GT jedzi.
Tak dla mnie jest ale w tym temacie nie mam zdania bo kamil nie kupuje do hondy Michał - Pon 23 Mar, 2009 M - Pon 23 Mar, 2009 Ruchałeś już na składany dach? Michał - Pon 23 Mar, 2009 powoli ogarniam ustawke
daj mi 5 dni Kamilbike - Pon 23 Mar, 2009 To faktycznie powoli
Podjalem decyzje. Bedzie Koni Sport. Poki co ogaraniam skad lub przez kogo by je zalatwic zeby koszt byl nizszy niz 450zl szt rasta - Pon 23 Mar, 2009 Kamilbike, drogsawo do Foki tył jest po jakieś 300 pln szt. przynajmniej był po tyle jakiś czas temu.