To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Zakup Renault Clio Sport

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

Pytanie na które nie ma opowiedzi...
Anonymous - Wto 31 Mar, 2009

Hmm rozumiem ;)


Czyli 1 slowem warto kupic sporta ? mozecie go szczerze polecic ?

Bo mi sie Clio Sport b.podoba :love:

A co z tymi fotelami z clio 3 da rade ?

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

Z rzeźbą na pewno da rade. Na bank szyny pnp nie pasują.
saxorulez - Wto 31 Mar, 2009

Odnośnie Clio sporta Ph 3 przez te wszystkie pierdoły jest on najcieższy z 3 generacji.
Jeśli chodzi o performance to kupił bym Ph I - taką jak ma Rudello na forum.
Najłądniej wygląda Ph III

A jeżeli ma przemawiać za wszystkim rozsądek to Ph II

Co do awaryjności i kosztów eksploatacji, ja nie mam clio ale z tego co już się nauczyłem od kolegów:

Silnik:
- warto kupić auto po dużym przeglądzie (najlepiej udokumentowanym w ASO)
bo wymiana rozrządu, cewki i przewodów z pierdołami potrafi być kosztowna
- sam silnik nie jet awaryjną jednostką

Skrzynia biegów
- jeśli nie trafisz na jakiś katowany egzemplarz lub z przeuniętym rev limiterem powinna dawać radę
- gorzej jest z mocowaniem skrzyni które lubi się wysrać (można podmienić na element poliuretanowy Powerflexa)

Zawieszenie:
- dzik zrobił chyba ze 100 000 i dopuki nie dotknął się do gum w zawieszeniu to wszsytko było ok
- mało jest zamienników amortyzatrów wiec większość osób lata na OEMowym zestawie który dobrze się sprwadza

Hamulce:
- nie spotkałem się z tym żeby ktoś miał problemy
- stosunkowo niska masa jak na duży hamulec nie powoduje ich nadmiernego zużycia

anjas - Wto 31 Mar, 2009

Piękne podsumowanie Łukasz.

P.S. Nie chce nic sugerować, ale wydaje mi sie, ze za taka rozbudowana odpowiedz należy sie "pomuk" dla saxoruleza... i dla mnie :D

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

Jedno należy widzieć na pewno: niema choya na clio sporta !
FreeMan - Wto 31 Mar, 2009

Bari napisał/a:
1. Czy będzie to dobry wybór ?


ph2 jest lepszym wyborem.

Bari napisał/a:
2.Jak jest z eksploatacja takiego samochodu ? Nie chodzi mi tu o spalanie , bo kupując sportowe auto nie powinno się patrzeć na spalanie , jak jest właśnie z ta pojeżdżawka czy Clio nie wymięknie przy "katowaniu" ?


spalanie to max 11l/100km

Skoro moje Clio nie wymieklo...

Bari napisał/a:
Czy jest to dobry samochód , jeśli chodzi o jakieś lekkie modyfikacje ??
Silnik jest wolnossący czy nie będzie to przeszkadzało ?


to nie jest dobry silnik do modow. bardzo ciezko uzyskac w nim moc.... 2 lata meczylem sie i zainwestowalem sporo kasy zeby osiagnac kilka konikow.

Bari napisał/a:
Co wartowałoby zmienić z serii na coś lepszego ?


nie rozumiem pytania ?

Bari napisał/a:
Jak można poprawić osiągi i jakie koszta wchodzą w grę?


10 -15 tys zl.
Bari napisał/a:
Czy istnieje jakiś dedykowany cały układ wydechowy poprawiający nieco brzmienie i osiągi ?


saxorulez do tablicy...

Bari napisał/a:
Jakie są ewentualne koszty modyfikacji żeby moc zbliżyć do 200km i co trzeba zrobić ? Z tego co wyczytałem to sporty raczej mogą nie trzymać serii wiec zależało by mi na jakichś modyfikacjach które zbliża do 200 lub pozwolą przekroczyć w tym clio 200koni , czy jest w ogóle taka szansa ?


szanse male... generalnie oczywiscie mozna probowac ale mysle ze koszt bedzie spory.
zreszta w tej kwestii TOXIC moze duzo powiedziec jak i saxorulez. Ja nie osiagnalem 200KM a chcialem.

Bari napisał/a:
Jakie są te fotele w tym clio ? Czy jest możliwość przeszczepu foteli z Clio III Sport ? czy raczej nie bardzo przez inny rozstaw szyn mocujących ?

Clio ma bardzo specyficzna podloge wiec na 99,9% nie da sie latwo przeszczepic foteli z CLIO 3.

GeKo - Wto 31 Mar, 2009

Freeman nie wiem czemu mówisz że ph2 lepiej od ph3 jeśli się trafi ładny egzemplarz w dobrych pieniążkach, to niejako w gratisie dostaje
-kolektor 4-2-1 za który musiałby dać przynajmniej 1200zł plus montaż i od razu kombinowanie z wydechem bo wydech z ph2 nie podejdzie.
- kolektor ssący też pewnie z 500zł
- i jak sam mówiłeś 3bieg w skrzyni z ph3 jest krótszy.
- ładniejsze felgi :D

Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.

pP - Wto 31 Mar, 2009

GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.


nigdy w to nie uwierzę.. :lol2:

martin.h - Wto 31 Mar, 2009

GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.


Clio 2.0 ~180 KM i takie spalanie ?
Ja mam 1.6 103 KM i nie mogę zejść poniżej 10 l/100. Trasa to głównie miasto + kręcenie czasem do 6 tyś.

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, tyle pali. Rekord Wawa - Lublin 5,2 L :D
pcs - Wto 31 Mar, 2009

pP napisał/a:
GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.


nigdy w to nie uwierzę.. :lol2:


prawda prawda, po miescie da sie zejsc do 6.5 litra srednio (jak mi sie urwala poduszka silnika to tyle palil przy bardzo spokojnej jedzie przez ponad tydzien. Szybka trasa z wyprzedzaniem to 8.5 litra.

FreeMan - Wto 31 Mar, 2009

GeKo napisał/a:
Freeman nie wiem czemu mówisz że ph2 lepiej od ph3 jeśli się trafi ładny egzemplarz w dobrych pieniążkach, to niejako w gratisie dostaje
-kolektor 4-2-1 za który musiałby dać przynajmniej 1200zł plus montaż i od razu kombinowanie z wydechem bo wydech z ph2 nie podejdzie.
- kolektor ssący też pewnie z 500zł
- i jak sam mówiłeś 3bieg w skrzyni z ph3 jest krótszy.
- ładniejsze felgi :D

Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.


masz w tym sporo racji co mowisz, tylko ja skoncentrowalem sie konkretnie na tym egzemplazu co pokazal Bari...

Znajdz ph3 w dobrym stani i dobrych pieniazkach....??

Kamilbike - Wto 31 Mar, 2009

Ja w miescie w megance II 2.0 16V ze slabszym o prawie 50KM silnikiem robilem po miescie 9-9.5 jezdzac normalnie bez jakis specjalnych oszczednosci. Trzeba wziac pod uwage ze Clio ciezkie nie jest wiec silnik zeby pociagnac calosac nie musi sie meczyc i przepalac hektolitry wahy.
anjas - Wto 31 Mar, 2009

to powiedzcie mi co się zmieniło w CIII, że mi pali w mieście ok. 12 a na trasie minimum 8, ale raczej 9?
(ja rozumiem masa, masa, masa... ale czy to jedyny powód, bo silnik podobno jest zbliżony?)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group