Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Zakup Renault Clio Sport
MoRToN - Wto 31 Mar, 2009 Pytanie na które nie ma opowiedzi...Anonymous - Wto 31 Mar, 2009 Hmm rozumiem
Czyli 1 slowem warto kupic sporta ? mozecie go szczerze polecic ?
Bo mi sie Clio Sport b.podoba
A co z tymi fotelami z clio 3 da rade ?MoRToN - Wto 31 Mar, 2009 Z rzeźbą na pewno da rade. Na bank szyny pnp nie pasują.saxorulez - Wto 31 Mar, 2009 Odnośnie Clio sporta Ph 3 przez te wszystkie pierdoły jest on najcieższy z 3 generacji.
Jeśli chodzi o performance to kupił bym Ph I - taką jak ma Rudello na forum.
Najłądniej wygląda Ph III
A jeżeli ma przemawiać za wszystkim rozsądek to Ph II
Co do awaryjności i kosztów eksploatacji, ja nie mam clio ale z tego co już się nauczyłem od kolegów:
Silnik:
- warto kupić auto po dużym przeglądzie (najlepiej udokumentowanym w ASO)
bo wymiana rozrządu, cewki i przewodów z pierdołami potrafi być kosztowna
- sam silnik nie jet awaryjną jednostką
Skrzynia biegów
- jeśli nie trafisz na jakiś katowany egzemplarz lub z przeuniętym rev limiterem powinna dawać radę
- gorzej jest z mocowaniem skrzyni które lubi się wysrać (można podmienić na element poliuretanowy Powerflexa)
Zawieszenie:
- dzik zrobił chyba ze 100 000 i dopuki nie dotknął się do gum w zawieszeniu to wszsytko było ok
- mało jest zamienników amortyzatrów wiec większość osób lata na OEMowym zestawie który dobrze się sprwadza
Hamulce:
- nie spotkałem się z tym żeby ktoś miał problemy
- stosunkowo niska masa jak na duży hamulec nie powoduje ich nadmiernego zużyciaanjas - Wto 31 Mar, 2009 Piękne podsumowanie Łukasz.
P.S. Nie chce nic sugerować, ale wydaje mi sie, ze za taka rozbudowana odpowiedz należy sie "pomuk" dla saxoruleza... i dla mnie MoRToN - Wto 31 Mar, 2009 Jedno należy widzieć na pewno: niema choya na clio sporta !FreeMan - Wto 31 Mar, 2009
Bari napisał/a:
1. Czy będzie to dobry wybór ?
ph2 jest lepszym wyborem.
Bari napisał/a:
2.Jak jest z eksploatacja takiego samochodu ? Nie chodzi mi tu o spalanie , bo kupując sportowe auto nie powinno się patrzeć na spalanie , jak jest właśnie z ta pojeżdżawka czy Clio nie wymięknie przy "katowaniu" ?
spalanie to max 11l/100km
Skoro moje Clio nie wymieklo...
Bari napisał/a:
Czy jest to dobry samochód , jeśli chodzi o jakieś lekkie modyfikacje ??
Silnik jest wolnossący czy nie będzie to przeszkadzało ?
to nie jest dobry silnik do modow. bardzo ciezko uzyskac w nim moc.... 2 lata meczylem sie i zainwestowalem sporo kasy zeby osiagnac kilka konikow.
Bari napisał/a:
Co wartowałoby zmienić z serii na coś lepszego ?
nie rozumiem pytania ?
Bari napisał/a:
Jak można poprawić osiągi i jakie koszta wchodzą w grę?
10 -15 tys zl.
Bari napisał/a:
Czy istnieje jakiś dedykowany cały układ wydechowy poprawiający nieco brzmienie i osiągi ?
saxorulez do tablicy...
Bari napisał/a:
Jakie są ewentualne koszty modyfikacji żeby moc zbliżyć do 200km i co trzeba zrobić ? Z tego co wyczytałem to sporty raczej mogą nie trzymać serii wiec zależało by mi na jakichś modyfikacjach które zbliża do 200 lub pozwolą przekroczyć w tym clio 200koni , czy jest w ogóle taka szansa ?
szanse male... generalnie oczywiscie mozna probowac ale mysle ze koszt bedzie spory.
zreszta w tej kwestii TOXIC moze duzo powiedziec jak i saxorulez. Ja nie osiagnalem 200KM a chcialem.
Bari napisał/a:
Jakie są te fotele w tym clio ? Czy jest możliwość przeszczepu foteli z Clio III Sport ? czy raczej nie bardzo przez inny rozstaw szyn mocujących ?
Clio ma bardzo specyficzna podloge wiec na 99,9% nie da sie latwo przeszczepic foteli z CLIO 3.GeKo - Wto 31 Mar, 2009 Freeman nie wiem czemu mówisz że ph2 lepiej od ph3 jeśli się trafi ładny egzemplarz w dobrych pieniążkach, to niejako w gratisie dostaje
-kolektor 4-2-1 za który musiałby dać przynajmniej 1200zł plus montaż i od razu kombinowanie z wydechem bo wydech z ph2 nie podejdzie.
- kolektor ssący też pewnie z 500zł
- i jak sam mówiłeś 3bieg w skrzyni z ph3 jest krótszy.
- ładniejsze felgi
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.pP - Wto 31 Mar, 2009
GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.
nigdy w to nie uwierzę.. martin.h - Wto 31 Mar, 2009
GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.
Clio 2.0 ~180 KM i takie spalanie ?
Ja mam 1.6 103 KM i nie mogę zejść poniżej 10 l/100. Trasa to głównie miasto + kręcenie czasem do 6 tyś.MoRToN - Wto 31 Mar, 2009 Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, tyle pali. Rekord Wawa - Lublin 5,2 L pcs - Wto 31 Mar, 2009
pP napisał/a:
GeKo napisał/a:
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.
nigdy w to nie uwierzę..
prawda prawda, po miescie da sie zejsc do 6.5 litra srednio (jak mi sie urwala poduszka silnika to tyle palil przy bardzo spokojnej jedzie przez ponad tydzien. Szybka trasa z wyprzedzaniem to 8.5 litra.FreeMan - Wto 31 Mar, 2009
GeKo napisał/a:
Freeman nie wiem czemu mówisz że ph2 lepiej od ph3 jeśli się trafi ładny egzemplarz w dobrych pieniążkach, to niejako w gratisie dostaje
-kolektor 4-2-1 za który musiałby dać przynajmniej 1200zł plus montaż i od razu kombinowanie z wydechem bo wydech z ph2 nie podejdzie.
- kolektor ssący też pewnie z 500zł
- i jak sam mówiłeś 3bieg w skrzyni z ph3 jest krótszy.
- ładniejsze felgi
Spalanie, ja obecnie turlając się po mieście aglomeracja śląska: krótkie trasy 8-15km mam 8-8,5litra.
trasa przy 90-110 to ok 6,5l
przy 130-140 7,5 trasa.
masz w tym sporo racji co mowisz, tylko ja skoncentrowalem sie konkretnie na tym egzemplazu co pokazal Bari...
Znajdz ph3 w dobrym stani i dobrych pieniazkach....??Kamilbike - Wto 31 Mar, 2009 Ja w miescie w megance II 2.0 16V ze slabszym o prawie 50KM silnikiem robilem po miescie 9-9.5 jezdzac normalnie bez jakis specjalnych oszczednosci. Trzeba wziac pod uwage ze Clio ciezkie nie jest wiec silnik zeby pociagnac calosac nie musi sie meczyc i przepalac hektolitry wahy.anjas - Wto 31 Mar, 2009 to powiedzcie mi co się zmieniło w CIII, że mi pali w mieście ok. 12 a na trasie minimum 8, ale raczej 9?
(ja rozumiem masa, masa, masa... ale czy to jedyny powód, bo silnik podobno jest zbliżony?)