Kamilbike - Śro 01 Kwi, 2009 Chrzanku, oczywiscie kupilbym tez dluzsze sruby, a nie wkladal tych seryjnych co mam Ale nie ukrywam ze szpilka to nie glupi pomysl, bo z przodu mam troche gwint w piastach pocharatanyCHRZANEK - Czw 02 Kwi, 2009
Kamilbike napisał/a:
szpilka to nie glupi pomysl
No właśnie o to chodzi że nie głupi bo wkrecasz ja raz (najlepiej na LOCTITE lub inny preparat do gwintów) i już nie męczysz tej biednej piasty.
Poza tym tak jak wspominałem nie musisz mieć wtedy kilku kompletów śrub.
Suma sumarum opyla się.Greg - Czw 02 Kwi, 2009 No ale jeśli masz np. felgi które normalnie byłyby na krótkie śruby i drugi komplet pod dystans przykładowo 20mm, to wkręcając nakrętki przy feldze bez dystansu będą szpilki wystawać ponad nakrętke. Kamilbike - Czw 02 Kwi, 2009 ojjj tam Dzis troche z chrzaniem pogadalismy ( mily chopak z niego ) i zdradzilem ze beda dystanse 15mm + szpilka. Tylko nastapi to gdzies za tydzien dwa, bo teraz niestety nie jestem w stanie przewidziec ile w tym tyg mi hajsu zejdzie, a nie chce zeby wyszlo tak ze zostane na 4tyg ze stowka w kieszeni Poki co bede zawracal za 3-4 razy, nie skrecajac do oporu, na podnosniku dzis sprawdzilem ile moge max skrecic kola w lewo i wiecej nie bede krecil napewnoKonradMK - Pią 03 Kwi, 2009 dystanse lubią pękać, w takim wypadku lepiej mieć zbieżne otwory i długą szpilę (śruba przechodzi przez dystans i wchodzi do piasty) a nie płaskie śruby mocujące dystans i osobne otwory na krótką śrubę do kół - można stracić życie.106 - Pią 03 Kwi, 2009 dokladnie.. niech ktos da kondziowi pomogl
u mnie jest dystans 1cm na strone + b dlugie szpilki.
wazne zeby otwor centrujacy w dystansie zgral sie z felga
u mnie niestety nie do konca sie to zgralo.... hehKonradMK - Pią 03 Kwi, 2009 dodam tylko że źle wytoczone dystanse nadają się na śmietnik a już zakładanie do nich dodatkowo pierścieni centrujących mija się z celem - tego nikt nie wyważy.106 - Pią 03 Kwi, 2009 moje wytoczone sa dobrze... ale do forda k-mart - Pią 03 Kwi, 2009
KonradMK napisał/a:
dystanse lubią pękać, w takim wypadku lepiej mieć zbieżne otwory i długą szpilę
wlasnie tak mialem. full profi kurwa, alu. KonradMK - Pią 03 Kwi, 2009 każde mogą pęknąć, tylko że lepiej w tym przypadku nadal mieć koło jako tako przykręcone do piasty, szczególnie jak lecisz chrzandriftem 280km/hk-mart - Pią 03 Kwi, 2009 Moje clio wlasnie nie chodzilo juz driftem po wlozeniu gwintu i dystansow na tyl, bylo masakrycznie stabilne w zakretach, czulem sie zajebiscie pewnie na tym setupie.
Chociaz raz poszlo bardzo ostro driftem na 16% spadku w dol na zapietym 4., ale to nie ja prowadzilem CHRZANEK - Pią 03 Kwi, 2009
k-mart napisał/a:
ale to nie ja prowadzilem
Ani ja...
Czyli to był ten słynny polski bobsleista.Kamilbike - Pią 03 Kwi, 2009 No niestety panie i panowie dystansow w tym mc nie bedzie ni chu chu, chyba ze ktos ma jakas robote dla mnie, teoretycznie jestem w potrzebie wiec rozwaze kazda propozycje. Nie nie robie lachy Pompa paliwa sie chyba wysrala, wracalem Z PSS i wyla jak glupia od pewnego momentu. 3XXzl nowa wiec ide zebrac