Kamilbike - Pon 13 Kwi, 2009 ołki merci MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009 A ciekwostek kolega mcs`em podjechał do traxu to mu powiedzieli 600 zł za wymianę. Nie znam samochodu i nie wiem jak tam zawias wyglada ale chyba i tak sporo MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009 lenny a jak dysponujesz czasem ? okolice 22:00 nie beda problemem ? bo an kpl to bym chciał co bys wpad do naszego tuningowego garazu kamila tył "obrobie" pod blokiem.Anonymous - Pon 13 Kwi, 2009
MoRToN napisał/a:
A ciekwostek kolega mcs`em podjechał do traxu to mu powiedzieli 600 zł za wymianę. Nie znam samochodu i nie wiem jak tam zawias wyglada ale chyba i tak sporo
napewno nie jest gorzej niż w E39
widzę,ze ostro idą chlopaki z cenami .... ale sam sie o tym przekonałem niestety ostatnio MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009
Kamilbike napisał/a:
Lenny jestes w kolejce za mna Ja czekam az Morton powie ''wbijaj" bo mam tez zawias do zalozenia Tylko ze u mnie jedynie tyl jest do wrzucenia. Czy po wymianie amorow bede musial geometrie dupy robic? I tak mam zbieznosc z przodu do ogarniecia, wiec moglbym za jednym machem zrobic;)
z tyłu to ty raczej nie masz zadnej regulacji.Kamilbike - Pon 13 Kwi, 2009 nie moge sie doczekac az obrobisz mi tyl Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009 Temat postu: Re: wymiana zawieszeni w CTR
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.
I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?
Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.M - Nie 19 Kwi, 2009 Temat postu: Re: wymiana zawieszeni w CTR
N4S napisał/a:
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.
I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?
Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.
http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14Greg - Pon 20 Kwi, 2009 Pojedź do Asko - zbieżność na przód to chyba 120zł.Anonymous - Pon 20 Kwi, 2009 rok temu w ASKO płaciłem 120 zł za ustawienie tyłu i przodu, na prawdę profi ! ale musisz trafić na takiego dużego gościa, wyjątkowo ogarnięty w temacielenny - Pon 20 Kwi, 2009
eM napisał/a:
N4S napisał/a:
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.
I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?
Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.
eM - nie rozumiem sugestii Twojej...
a przynajmniej chciałbym, aby okazało się że jej nie zrozumiałem...GeKo - Pon 20 Kwi, 2009 Em'owi chyba chodziło o to że kolega N4S się nie przywitał.M - Pon 20 Kwi, 2009 Zgadza się i kolega sie przywitał, wstawilem linka pro forma, bez zlosliwych uwag ani zaawulowanych tresci.