To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - wymiana zawieszeni w CTR

Kamilbike - Pon 13 Kwi, 2009

ołki merci :)
MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009

A ciekwostek kolega mcs`em podjechał do traxu to mu powiedzieli 600 zł za wymianę. Nie znam samochodu i nie wiem jak tam zawias wyglada ale chyba i tak sporo :)
MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009

lenny a jak dysponujesz czasem ? okolice 22:00 nie beda problemem ? bo an kpl to bym chciał co bys wpad do naszego tuningowego garazu kamila tył "obrobie" pod blokiem.
Anonymous - Pon 13 Kwi, 2009

MoRToN napisał/a:
A ciekwostek kolega mcs`em podjechał do traxu to mu powiedzieli 600 zł za wymianę. Nie znam samochodu i nie wiem jak tam zawias wyglada ale chyba i tak sporo :)


napewno nie jest gorzej niż w E39 :wall:

widzę,ze ostro idą chlopaki z cenami .... ale sam sie o tym przekonałem niestety ostatnio :/

MoRToN - Pon 13 Kwi, 2009

Kamilbike napisał/a:
Lenny jestes w kolejce za mna :] Ja czekam az Morton powie ''wbijaj" bo mam tez zawias do zalozenia ;) Tylko ze u mnie jedynie tyl jest do wrzucenia. Czy po wymianie amorow bede musial geometrie dupy robic? I tak mam zbieznosc z przodu do ogarniecia, wiec moglbym za jednym machem zrobic;)


z tyłu to ty raczej nie masz zadnej regulacji.

Kamilbike - Pon 13 Kwi, 2009

nie moge sie doczekac az obrobisz mi tyl :lol2: :lol2: :lol2:
Anonymous - Nie 19 Kwi, 2009
Temat postu: Re: wymiana zawieszeni w CTR
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.

I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?


Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.

M - Nie 19 Kwi, 2009
Temat postu: Re: wymiana zawieszeni w CTR
N4S napisał/a:
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.

I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?


Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14

Greg - Pon 20 Kwi, 2009

Pojedź do Asko - zbieżność na przód to chyba 120zł.
Anonymous - Pon 20 Kwi, 2009

rok temu w ASKO płaciłem 120 zł za ustawienie tyłu i przodu, na prawdę profi ! ale musisz trafić na takiego dużego gościa, wyjątkowo ogarnięty w temacie
lenny - Pon 20 Kwi, 2009

eM napisał/a:
N4S napisał/a:
lenny napisał/a:
siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.

I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?


Amortyzatory Mugena zmieniają punkt mocowania drążków kierowniczych (na zupełnie innej wysokości, znacznie poprawiając czucie kół), ponadto zmienia się kąt pochylenia kół zarówno przód, jak i tył (przód do około 0,45 a tył do 1,30), więc ustawienie geometrii jest konieczne. Nie warto na tym oszczędzać. Pamiętaj też, że z tyłu masz wahacze firmy SPC, które umożliwiają ustawienie dowolnego kąta pochylenia kół. Wybierz więc warsztat, który ogarnia te tematy.

http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14


eM - nie rozumiem sugestii Twojej...
a przynajmniej chciałbym, aby okazało się że jej nie zrozumiałem...

GeKo - Pon 20 Kwi, 2009

Em'owi chyba chodziło o to że kolega N4S się nie przywitał.
M - Pon 20 Kwi, 2009

Zgadza się i kolega sie przywitał, wstawilem linka pro forma, bez zlosliwych uwag ani zaawulowanych tresci.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group