To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Witanie i pytanie

ŁukaszS3 - Śro 06 Maj, 2009

Skoro 16v może chciałbyś sprzedać wiązke elektryczną silnika?
saxorulez - Śro 06 Maj, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
Trzeba eksperymentowac, ja jeszcze o takim wynalazku nie slyszalem zeby smigal po dorodze publicznej wiec chetnie zaspokoje ciekawosc jak to bedzie wypadalo w budzie saxo i w porownaniu z innymi VTS-ami


no to mało słyszałes bo ja taki silnik miałem :) więc będziesz drugi a nawet trzeci , bo potem sprzedałem i jeżdził u Sebsona w 106 - miał jakeiś 142-145KM na wałkach z Saxo VTS model 708 (firmy cat cams) Wróciłem do J4 bo jednak jest to klasyka.

Powiem tak - moim zdaniej jednostka TU5JP4 jest z dupy :) Mam porównanie bo jeżdziłem na praktycznie tym samym silnik J4 i JP4 (te same mody) i moim zdaniem dużo lepiej sprawowł się J4. Jedyna przewaga JP4 była w średnim zakresie obrotów alee góra należy do J4

Minusy JP4

Mamy niższy stopień sprężania niż w J4
Mamy gorsze sprężynki zaworowe niż w J4

plusy JP4

Większe zawory niż w J4
Lepsze chłodzenie silnika niż w J4

Żeby z tych zaworów korzystać w JP4 trzeba by dołożyć ostrzejsze wałki i sprężynki (te z Saxo są ostrzejsze więc jak je masz to włóż w głowicę z JP4 to samo dotyczy sprężynek, JP4 kręci się dużo niżej niż saxo).

Sensu Twoich modyfikiacji wogóle ale to wogóle nie widzę. Wydając tą kasę na silnik, przekładkę i inne zabawy nie uzyskasz za wiele wobec tego co miałeś.. mogłes kupić porzadny wydech , dolot, zrobić głowice w J4 i miał byś więcej koni. Ale wszystko up to you :)

jarek-malopolsk napisał/a:
a co do tych walkow to ile to jest cena promocyjna, mam nadzieje ze mniejsza niz wlakow do VTS-a...


http://moto.allegro.pl/it...06_1_6_16v.html


Czekam na efekty modyfikacji ale nadal siedzę i się dziwię - LEO why??

Vlodarsky - Śro 06 Maj, 2009

to tak jak ja bym teraz założył do siebie XU10J4R :wstyd:
ŁukaszS3 - Śro 06 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:

http://moto.allegro.pl/it...06_1_6_16v.html


Czekam na efekty modyfikacji ale nadal siedzę i się dziwię - LEO why?


Łukasz załatwi mi sprzedaż na raty i wchodzę w to :)

GeKo - Śro 06 Maj, 2009

ŁukaszS3, Jeśli masz konto w eurobanku, mają dobre propozyjce w miarę. bierzesz 5000 po 18 miesiącach oddajesz 5800 w sumie.
saxorulez - Śro 06 Maj, 2009

ŁukaszS3,

Geko podał Ci rozwiązanie i lecimy z tematem - mam jeszcze komplet kutych tłoków do tego :D też w cenie promo

KonradMK - Czw 07 Maj, 2009

nie ma jak sprawdzony sprzedawca:

Sprzedający catcams (0)

:D :D :D

jarek-malopolska - Czw 07 Maj, 2009

"Jarek ale jaki miałeś slinik do tej pory? 1.6 8v czy 1.6 16v bo nie pisze jasno i wyraźnie?"

sorki, nie pomyslalem o 8v, tak 16v :)

"Od trójkąta, gaśnicy i apteczki. Nigdy nie wiesz co Cię spotka na drodze.... "

apteczke mam choc nie jest obowiazkowa, gasnica poszla jakies 1.5 tygodnia temu na palace sie Audi, a trojkat zostal wycoagniety jak wrzucalem silnik do srodka..... :)

"Skoro 16v może chciałbyś sprzedać wiązke elektryczną silnika?"

niestety ale poki co nie wyzbywam sie niczego-wszystko zostaje, ale moge ci sie dowiedziec o wiazke jesli nadal jej nie posiadasz, tam gdzie robie silnik powinni miec...

"no to mało słyszałes bo ja taki silnik miałem więc będziesz drugi a nawet trzeci , bo potem sprzedałem i jeżdził u Sebsona w 106 - miał jakeiś 142-145KM na wałkach z Saxo VTS model 708 (firmy cat cams) "

no to malo i jednoczesnie ciesze sie ze juz cos takiego bylo, bede mial sie kogo radzic :)
"Wróciłem do J4 bo jednak jest to klasyka. "

Nie zaprzeczam :)

"Żeby z tych zaworów korzystać w JP4 trzeba by dołożyć ostrzejsze wałki i sprężynki (te z Saxo są ostrzejsze więc jak je masz to włóż w głowicę z JP4 to samo dotyczy sprężynek, JP4 kręci się dużo niżej niż saxo). "

innymi slowy przezutke z saxo zrobic od razu jak bede skladal silnik zarowno walki jaki i sprezynki..??

"Sensu Twoich modyfikiacji wogóle ale to wogóle nie widzę. Wydając tą kasę na silnik, przekładkę i inne zabawy nie uzyskasz za wiele wobec tego co miałeś.. mogłes kupić porzadny wydech , dolot, zrobić głowice w J4 i miał byś więcej koni. Ale wszystko up to you "

Up to you->podoba mi sie i ustosunkowuje sie do tej odpowiedzi, pomimo roztoczonej wizji ja nadal raczej bede sie upieral przy tym silniku-ogolnie ja jestem taki s.... z charakteru, zawsze na przekor :faja: ale tak na serio to zamykajac juz czesc na temat wymiany silnika i dla czego to moze przyjmijmy ze po prostu musialem wymienic silnik albo lepiej ze mam 206 Xs :) bedzie po sprawie...rozumiem, ze w tym temacie macie wiecej doswiadczenia, zwlaszcza saxorulez i radzicie mi dobrze (DZIEKI !! :jupi: ) ale u mnie jest tak ze jak sie uprze to nie ma rady :crazy: Ale ciesze sie ze macie z tym tematem doswiadczenie i bedzie cie mi podpowiadac to i tamto (zwlaszcza saxorulez) co powinno usprawnic prace, zaoszczedzic mi blednych decyzji, nieprzemyslanych wydatkow na niesprawdzone rozwiazania :)

"to tak jak ja bym teraz założył do siebie XU10J4R "

w sumie odpowiedz zawarta wyzej :)

a z zapytanek mam na dzien dobry cos takiego co sadzicie o firmie RACELAND...czytalem ten bardzo fajny artykulik na stronce "100Ps z 1litra":) i tam jest 4-2-1 Racelanda srednio przedstawiny, w sensie jego trwalosci..zastanawiam sie nad kolektorem do siebie i wpadlem na bardzo fajna rzecz..Peugeot Sport Polska wysprzedaje resztki magazynowe- czesci do pucharowek 206 i maja tez kolektory...co prawda polska pucharowka miala raptem 130Ps ale juz wersja Volant(pucharowki we Francji) na tym samym kolektorze ma 165Ps.... Mysle ze w kwestii trwalosci/jakosci ten pucharowy moze byc lepszym wytworem, a i cena jest bardzo korzystna bo sprzedaja czesci po cenie zakupu.... co o tym sadzicie??

ŁukaszS3 - Czw 07 Maj, 2009

saxorulez napisał/a:
ŁukaszS3,

Geko podał Ci rozwiązanie i lecimy z tematem - mam jeszcze komplet kutych tłoków do tego :D też w cenie promo


kurde ale nie mam konta. Coś może wykminię z tematem bo jestem mocno chętny :)

saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
innymi slowy przezutke z saxo zrobic od razu jak bede skladal silnik zarowno walki jaki i sprezynki..??


tak, jeżeli będziedziesz działał na ECU z Saxo to wsadz wałki i sprężynki z saxo (na tym jeżdziły Pucharowe 206XS w PL)

jarek-malopolsk napisał/a:
o firmie RACELAND


Przyznaje bez bicia że sam mam ich kolektor z przyczyn budżetowych, on nie jest zły w kształcie jest to 100% podróbki kolektora JANSPEED do Saxo (jest to podobne do Supersprinta) ale jakościowo w glówniej mierze materiały i flansza nie powalają.
Ale uwaga kolektor Raceland od Saxo 26V nie pasuje do 206 - w 206 masz inaczej umiejscowiony alternator oraz inny filtr oleju (bez wymiennika ciepła i inaczej montowany, wiec nie pasują przewody chłodnicze z Saxo) Dlatego jak szukasz kolektora to musi to być kolektor do 206/C2 - wydaje mi się że te kolektory co jeżdziły w pucharze w Polsce to nie to samo co w wersji Volante bo tam siedział kolektor 2 częściowy. Ale moze to jest jego replika.

jarek-malopolska - Pią 08 Maj, 2009

o RACELANDzie pisalem o dedykowanym do 206 Xs 1.6 16V, ze z saxo nie bedzie to wiem :) hmm no nie wiem ktory wybrac, gdybys mial 206 i chcial do niej kupic dolot to wzialbys RACELAND za 999zl czy Pucharowy Peugeot Sport za 680zl!! ??

tu dla przykladu wyciag z homologacji rajdowej peŻotowskiego kolektora, niestety tylko na tym zdjeciu jest widoczny, a homologacja VOLANT jest tylko w jezyku francuskim a zdjec kolektora nie ma:


saxorulez - Pią 08 Maj, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
RACELAND za 999zl czy Pucharowy Peugeot Sport za 680zl!! ??


Raceland jest z nierdzewki, Polski Puchar ze zwykłej stali.. Nie mam doświadczenia z tym Polskim Pucharowym, wiec nie mam opinii na jego temat.

Po zastanaoweniu sie brał bym Pucharowy :)

jarek-malopolska - Pią 08 Maj, 2009

dzieki bardzo za podpowiedz, tez sie wlasnie sklaniam ku niemu, tym bardziej ze dzwonilem do Peugeot Polska i kosztuje 610zl... maja rowiez jeszcze pare sztuk zarowno tlumikow jak i sportowych katalizatorow montowanych w pucharowkach...a wlasnie-co bedzie lepszym rozwiazaniem Kat(sportowy) czy "przelotowka".. w sumie czytalem juz kilka tematow na forum dotyczacych wydechu ale w sumie zaden mnie przekonal co jest lepsze...
GeKo - Sob 09 Maj, 2009

Łukasz czy ten kolektor podpasuje do AXa 1.4 8v pucharowy?, bo cena naprawdę fajna.
Anonymous - Sob 09 Maj, 2009

albo do saxo 8v?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group