ŁukaszS3 - Śro 06 Maj, 2009 Skoro 16v może chciałbyś sprzedać wiązke elektryczną silnika?saxorulez - Śro 06 Maj, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
Trzeba eksperymentowac, ja jeszcze o takim wynalazku nie slyszalem zeby smigal po dorodze publicznej wiec chetnie zaspokoje ciekawosc jak to bedzie wypadalo w budzie saxo i w porownaniu z innymi VTS-ami
no to mało słyszałes bo ja taki silnik miałem więc będziesz drugi a nawet trzeci , bo potem sprzedałem i jeżdził u Sebsona w 106 - miał jakeiś 142-145KM na wałkach z Saxo VTS model 708 (firmy cat cams) Wróciłem do J4 bo jednak jest to klasyka.
Powiem tak - moim zdaniej jednostka TU5JP4 jest z dupy Mam porównanie bo jeżdziłem na praktycznie tym samym silnik J4 i JP4 (te same mody) i moim zdaniem dużo lepiej sprawowł się J4. Jedyna przewaga JP4 była w średnim zakresie obrotów alee góra należy do J4
Minusy JP4
Mamy niższy stopień sprężania niż w J4
Mamy gorsze sprężynki zaworowe niż w J4
plusy JP4
Większe zawory niż w J4
Lepsze chłodzenie silnika niż w J4
Żeby z tych zaworów korzystać w JP4 trzeba by dołożyć ostrzejsze wałki i sprężynki (te z Saxo są ostrzejsze więc jak je masz to włóż w głowicę z JP4 to samo dotyczy sprężynek, JP4 kręci się dużo niżej niż saxo).
Sensu Twoich modyfikiacji wogóle ale to wogóle nie widzę. Wydając tą kasę na silnik, przekładkę i inne zabawy nie uzyskasz za wiele wobec tego co miałeś.. mogłes kupić porzadny wydech , dolot, zrobić głowice w J4 i miał byś więcej koni. Ale wszystko up to you
jarek-malopolsk napisał/a:
a co do tych walkow to ile to jest cena promocyjna, mam nadzieje ze mniejsza niz wlakow do VTS-a...
Czekam na efekty modyfikacji ale nadal siedzę i się dziwię - LEO why??Vlodarsky - Śro 06 Maj, 2009 to tak jak ja bym teraz założył do siebie XU10J4R ŁukaszS3 - Śro 06 Maj, 2009
Czekam na efekty modyfikacji ale nadal siedzę i się dziwię - LEO why?
Łukasz załatwi mi sprzedaż na raty i wchodzę w to GeKo - Śro 06 Maj, 2009 ŁukaszS3, Jeśli masz konto w eurobanku, mają dobre propozyjce w miarę. bierzesz 5000 po 18 miesiącach oddajesz 5800 w sumie.saxorulez - Śro 06 Maj, 2009 ŁukaszS3,
Geko podał Ci rozwiązanie i lecimy z tematem - mam jeszcze komplet kutych tłoków do tego też w cenie promoKonradMK - Czw 07 Maj, 2009 nie ma jak sprawdzony sprzedawca:
Sprzedający catcams (0)
jarek-malopolska - Czw 07 Maj, 2009 "Jarek ale jaki miałeś slinik do tej pory? 1.6 8v czy 1.6 16v bo nie pisze jasno i wyraźnie?"
sorki, nie pomyslalem o 8v, tak 16v
"Od trójkąta, gaśnicy i apteczki. Nigdy nie wiesz co Cię spotka na drodze.... "
apteczke mam choc nie jest obowiazkowa, gasnica poszla jakies 1.5 tygodnia temu na palace sie Audi, a trojkat zostal wycoagniety jak wrzucalem silnik do srodka.....
"Skoro 16v może chciałbyś sprzedać wiązke elektryczną silnika?"
niestety ale poki co nie wyzbywam sie niczego-wszystko zostaje, ale moge ci sie dowiedziec o wiazke jesli nadal jej nie posiadasz, tam gdzie robie silnik powinni miec...
"no to mało słyszałes bo ja taki silnik miałem więc będziesz drugi a nawet trzeci , bo potem sprzedałem i jeżdził u Sebsona w 106 - miał jakeiś 142-145KM na wałkach z Saxo VTS model 708 (firmy cat cams) "
no to malo i jednoczesnie ciesze sie ze juz cos takiego bylo, bede mial sie kogo radzic
"Wróciłem do J4 bo jednak jest to klasyka. "
Nie zaprzeczam
"Żeby z tych zaworów korzystać w JP4 trzeba by dołożyć ostrzejsze wałki i sprężynki (te z Saxo są ostrzejsze więc jak je masz to włóż w głowicę z JP4 to samo dotyczy sprężynek, JP4 kręci się dużo niżej niż saxo). "
innymi slowy przezutke z saxo zrobic od razu jak bede skladal silnik zarowno walki jaki i sprezynki..??
"Sensu Twoich modyfikiacji wogóle ale to wogóle nie widzę. Wydając tą kasę na silnik, przekładkę i inne zabawy nie uzyskasz za wiele wobec tego co miałeś.. mogłes kupić porzadny wydech , dolot, zrobić głowice w J4 i miał byś więcej koni. Ale wszystko up to you "
Up to you->podoba mi sie i ustosunkowuje sie do tej odpowiedzi, pomimo roztoczonej wizji ja nadal raczej bede sie upieral przy tym silniku-ogolnie ja jestem taki s.... z charakteru, zawsze na przekor ale tak na serio to zamykajac juz czesc na temat wymiany silnika i dla czego to moze przyjmijmy ze po prostu musialem wymienic silnik albo lepiej ze mam 206 Xs bedzie po sprawie...rozumiem, ze w tym temacie macie wiecej doswiadczenia, zwlaszcza saxorulez i radzicie mi dobrze (DZIEKI !! ) ale u mnie jest tak ze jak sie uprze to nie ma rady Ale ciesze sie ze macie z tym tematem doswiadczenie i bedzie cie mi podpowiadac to i tamto (zwlaszcza saxorulez) co powinno usprawnic prace, zaoszczedzic mi blednych decyzji, nieprzemyslanych wydatkow na niesprawdzone rozwiazania
"to tak jak ja bym teraz założył do siebie XU10J4R "
w sumie odpowiedz zawarta wyzej
a z zapytanek mam na dzien dobry cos takiego co sadzicie o firmie RACELAND...czytalem ten bardzo fajny artykulik na stronce "100Ps z 1litra":) i tam jest 4-2-1 Racelanda srednio przedstawiny, w sensie jego trwalosci..zastanawiam sie nad kolektorem do siebie i wpadlem na bardzo fajna rzecz..Peugeot Sport Polska wysprzedaje resztki magazynowe- czesci do pucharowek 206 i maja tez kolektory...co prawda polska pucharowka miala raptem 130Ps ale juz wersja Volant(pucharowki we Francji) na tym samym kolektorze ma 165Ps.... Mysle ze w kwestii trwalosci/jakosci ten pucharowy moze byc lepszym wytworem, a i cena jest bardzo korzystna bo sprzedaja czesci po cenie zakupu.... co o tym sadzicie??ŁukaszS3 - Czw 07 Maj, 2009
saxorulez napisał/a:
ŁukaszS3,
Geko podał Ci rozwiązanie i lecimy z tematem - mam jeszcze komplet kutych tłoków do tego też w cenie promo
kurde ale nie mam konta. Coś może wykminię z tematem bo jestem mocno chętny saxorulez - Pią 08 Maj, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
innymi slowy przezutke z saxo zrobic od razu jak bede skladal silnik zarowno walki jaki i sprezynki..??
tak, jeżeli będziedziesz działał na ECU z Saxo to wsadz wałki i sprężynki z saxo (na tym jeżdziły Pucharowe 206XS w PL)
jarek-malopolsk napisał/a:
o firmie RACELAND
Przyznaje bez bicia że sam mam ich kolektor z przyczyn budżetowych, on nie jest zły w kształcie jest to 100% podróbki kolektora JANSPEED do Saxo (jest to podobne do Supersprinta) ale jakościowo w glówniej mierze materiały i flansza nie powalają.
Ale uwaga kolektor Raceland od Saxo 26V nie pasuje do 206 - w 206 masz inaczej umiejscowiony alternator oraz inny filtr oleju (bez wymiennika ciepła i inaczej montowany, wiec nie pasują przewody chłodnicze z Saxo) Dlatego jak szukasz kolektora to musi to być kolektor do 206/C2 - wydaje mi się że te kolektory co jeżdziły w pucharze w Polsce to nie to samo co w wersji Volante bo tam siedział kolektor 2 częściowy. Ale moze to jest jego replika.jarek-malopolska - Pią 08 Maj, 2009 o RACELANDzie pisalem o dedykowanym do 206 Xs 1.6 16V, ze z saxo nie bedzie to wiem hmm no nie wiem ktory wybrac, gdybys mial 206 i chcial do niej kupic dolot to wzialbys RACELAND za 999zl czy Pucharowy Peugeot Sport za 680zl!! ??
tu dla przykladu wyciag z homologacji rajdowej peŻotowskiego kolektora, niestety tylko na tym zdjeciu jest widoczny, a homologacja VOLANT jest tylko w jezyku francuskim a zdjec kolektora nie ma:
saxorulez - Pią 08 Maj, 2009
jarek-malopolsk napisał/a:
RACELAND za 999zl czy Pucharowy Peugeot Sport za 680zl!! ??
Raceland jest z nierdzewki, Polski Puchar ze zwykłej stali.. Nie mam doświadczenia z tym Polskim Pucharowym, wiec nie mam opinii na jego temat.
Po zastanaoweniu sie brał bym Pucharowy jarek-malopolska - Pią 08 Maj, 2009 dzieki bardzo za podpowiedz, tez sie wlasnie sklaniam ku niemu, tym bardziej ze dzwonilem do Peugeot Polska i kosztuje 610zl... maja rowiez jeszcze pare sztuk zarowno tlumikow jak i sportowych katalizatorow montowanych w pucharowkach...a wlasnie-co bedzie lepszym rozwiazaniem Kat(sportowy) czy "przelotowka".. w sumie czytalem juz kilka tematow na forum dotyczacych wydechu ale w sumie zaden mnie przekonal co jest lepsze...GeKo - Sob 09 Maj, 2009 Łukasz czy ten kolektor podpasuje do AXa 1.4 8v pucharowy?, bo cena naprawdę fajna.Anonymous - Sob 09 Maj, 2009 albo do saxo 8v?