To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wylot w masce

mi - Sob 09 Maj, 2009

ufff, dzięki
Kamilbike - Sob 09 Maj, 2009

Andre kazdy wlot na masce bedzie wygladal jak z koziej dupy traba i mi tutaj ma racje ze moze byc tak ze nic nie bedzie w wygladalo, a bedzie tak jak pisalem wczesniej, przypominalo Calibre super plastik. Zrobic pewnie i tak zrobie wylot, a jak bedzie naprawde wsia :lol2: jechalo, to zmienie maske na serie i juz.
Anonymous - Sob 09 Maj, 2009

jak duży dystans masz pomiędzy maską a silnikiem? mam pewnego pomysła tylko nie wiem jak ci go pokazać
M - Sob 09 Maj, 2009

Zrób taki wylot zeby nie było widać
Tutaj niestety funkcjonalnosc nie przyniesie od razu ladnego wygladu tylko lipe.



A po drugie zainwestuj w wiekszą chłodnie i termostat jakis racingowy o obnizonej temperaturze otwarcia.

KonradMK - Sob 09 Maj, 2009

albo zmień silnik
Jaco - Sob 09 Maj, 2009

Zrobienie dobrego wylotu na masce, który nie będzie kojarzył się z cali i golfem.... Trudne zadanie...

Najlepiej wzorować się na czymś co też ma ciepło pod machą ma wyloty i nie jest to EVO :]

http://images.google.pl/i...t%3D18%26um%3D1

http://fc08.deviantart.co...by_hussain1.jpg

http://img1.sunderpicture...106a5bd4786.jpg

http://www.xwmatinos.gr/xwma/images/07/gaz01.jpg

http://img151.imageshack....gcondroztr0.jpg

http://images31.fotosik.p...8ff0c31565e.jpg

GeKo - Sob 09 Maj, 2009

A ja mam inne pytanie, podczas pałowania temperatura oleju, wody jest w bezpiecznej normie? i auto zaczyna przerywać?
Kamilbike - Nie 10 Maj, 2009

Wskaznika temp oleju nie mam, ale cisnienie jest ok. Dopiero po dluzszych palowaniach cisnienie spada do 1b na wolnych obr, np przelecenie wiekszej czesci modlinskiej z noga w podlodze co swiatla. Temp wody rosnie powyzej 100st po zatrzymaniu sie i to mnie tez martwi wlasnie.

eM - niestety wiekszej chlodnicy nie da rady wsadzic, brak miejsca. Termostat jest jakis fiatowski z otwarciem przy 85-86st. Plan mam jeszcze taki zeby zdjac zderzak i dokladnie popatrzec ile tam jest miejsca, a noz widelec od strony silnika nie widac ze da sie wlozyc cos wiekszego niz to co jest. Napewno pomogloby tez troche wyciecie zderzaka ktory zaslania dosc duza powierzchnie chlodnicy, tutaj gdzie jest tablica rejestracyjna.

Jaco- z tych linkow co podales wpadly mi w oko 3 pozycje. Focus wrc, Corsa i ostatni Golf. Mysle ze najprosciej byloby zrobic taki wlot jak ma golf, bo na allegro mozna dostac sporo podobnych plastikow robiacych garba przed wlotem. Co do wlotu aevo to ja nie mowie ze bylby on dokladnie taki sam, zrobilbym jakos ladniej :P

Bart - Nie 10 Maj, 2009

czasem odnoszę wrażenie, że to punto to druciarski projekt...
Kamilbike - Nie 10 Maj, 2009

Bart, Koziol robil to Punto caly czas praktycznie, co chwila bylo cos udoskonalane, ale przyszedl moment ze kupil cos innego i w trakcie prac zostalo sprzedane. Co nie znaczy ze go bronie jesli naprawde bedzie cos jest nie tak :P
GeKo - Nie 10 Maj, 2009

To jeśli temperatura jest w normie podzespołów, to ja stawiam na coś z osprzętu elekrycznego, np kable, jakie tam masz?
pP - Nie 10 Maj, 2009

Kamilbike napisał/a:
ostatni Golf.

przecież to było polo GTI!!

MoRToN - Nie 10 Maj, 2009

Zrobić obudowę za zcłodnicą z 2 dobymi wiatrakami, jaki spall czy cos. Termostat amsz w IC na chyba 71 albo 76 st. JAk nie wyda - rzeźbić. Evo moze i bedize zalatywał wiochą ale chyba najlepiej spełni swoje zadanie, w kazdym razie lepiej niż jakiś żebrowane wloty czy daszki.

To ma działać a nie wyglądać. Chociaż ja bym zrobiłwszystko co by go ie robić bo kropek straci swój stockowy wygląd.

MoRToN - Nie 10 Maj, 2009

Albo wogóle zrobić wiatraki na sztywno i włączać je dużo wcześniej. Albo jeden na termostat drugi na włącznik. JAk by weszła większa chłodnia to też git.

Jakie czujniki ty masz w apexim ?

PieQt - Nie 10 Maj, 2009

Kamilbike napisał/a:
Bart, Koziol robil to Punto caly czas praktycznie, co chwila bylo cos udoskonalane, ale przyszedl moment ze kupil cos innego i w trakcie prac zostalo sprzedane. Co nie znaczy ze go bronie jesli naprawde bedzie cos jest nie tak :P


rower - sprawa wygląda tak, że Koził jest jednym człowiek na ziemi, który wie co jest w tym samochodzie, sam wszystko zrobił (czyli dla niektórych druciarski projekt), nic nie było robione (chodzi o samą robociznę) w firmach tuningowych. Dlatego do wizualnej strony przeróbek (np. wpasowanie chłodnicy) można mieć zastrzeżenia. Jak przyjmiemy taką definicję drutu - to punto jest druciarskim projektem.

Z tym wszystkim co Kamil wypisuje jako problemy z punto, Kozioł radził sobie sam i był zadowolony, bo mógł sobie grzebać w furze.

Punto jakie było widziałeś przy kupnie - pozmieniaj jak tobie pasuje i przerób je, tak, żebyś był pewny samochodu i był zadowolony z niego

Dla niewtajemniczonych: Kozioł jest moim wieloletnim przyjacielem. To on mi uturbił mi clio.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group