Do clio jeszcze w grudniu płaciłem 180zł, ale potem była podwyżka.
do sporta?
myslalem ze tylko ASO.
Dziku ja regenerowałem.
Nówka 1536 netto. Inna sprawa że brak możliwości wymiany osłony (renault tego nie przewiduje to jakiś absurd)
Michool Nie wiem jak jest z tym, że półoś jest krzywa, my w AXie mieliśmy jedną ośkę krzywą. Podejrzewam że dają nową prostą ośkę i tyle.
Ktoś z Chłopaków jeszcze polecał jakiś zakład w Toruniu, ponoć również tam wzmacniają półosie.Anonymous - Śro 13 Maj, 2009 Nówka 217 zł http://www.allegro.pl/ite...prawa_nowa.htmlmartin.h - Czw 14 Maj, 2009
GeKo napisał/a:
Ktoś z Chłopaków jeszcze polecał jakiś zakład w Toruniu, ponoć również tam wzmacniają półosie.
ale to jest z zabkami do absu, a ja abs nie mam, sypnie mi sie zara łozysko Anonymous - Czw 14 Maj, 2009 "Aukcja dotyczy kompletnej nowej prawej półosi
CITROEN SAXO 1.6
PEUGEOT 1.3 1.6
z ABS lub bez ABS" Z opisu wynika ,że mają dwa typy.Loko - Czw 14 Maj, 2009 No a co z tymi satelitami? są półosi na grubych satelitach i na nie grubych Jak kupowałem skrzynie, to kazali mi sprawdzać jakie mam półosie, wiec jak sa dwa rodzaje skrzyń to i dwa rodzaje półosi Anonymous - Czw 14 Maj, 2009 Przed i po 99 roku,czyli są w sumie 4 rodzaje pólosi.Loko - Czw 14 Maj, 2009
p106rallye napisał/a:
Przed i po 99 roku,czyli są w sumie 4 rodzaje pólosi.
No właśnie tak to zrozumiałem, że przed liftem były grube satelity a po cieńkie, no i do tego abs nie abs, czyli masz racje 4 rodzaje. michool_vt - Czw 14 Maj, 2009
Cytat:
"Aukcja dotyczy kompletnej nowej prawej półosi
CITROEN SAXO 1.6
PEUGEOT 1.3 1.6
z ABS lub bez ABS" Z opisu wynika ,że mają dwa typy.
zapomniałem dodać że pytałem i kolo powiedział, ze to są do fur z absem ale nadają sie do auta bez absu (nie wierze w to), wiec nie maja dwoch rodzaji Barejka - Pią 15 Maj, 2009 michool_vt, ja mialem w xsi zalozona polos bez abs ktos chyba na handel to zaozyl pojezdzilem okolo 2 miesiace posypalo sie lozysko i zaraz polos trzeba bylo zmienic razem z poloska, wiec raczej nie moze byc to samo bo tak jak wczesniej napisales siadzie doslownie po stu km lozysko Młody Papież - Pią 15 Maj, 2009 co ma abs do łozyska??
Jezeli się nie myle to półośka absowa może nie zmieścić się w zwrotnice bezabsową...
Nie masz absu to kupujesz póloske bezABS
jezeli natomiast jest ABS ale np nie jest używany to można zakupić półoś bezABSową...
tak to raczej powinno wygladać Barejka - Pią 15 Maj, 2009 od strony lozyska ma inny ksztalt dlatego zanim mi ogarneli lozysko to jedno zajezdzilem dopiero rozebrali jedna strone i druga ta dobra i doszli ze poloski sie rozniaAnonymous - Pią 15 Maj, 2009 Połoś do saxo z abs'em jest 2 mm dłuższa(Compressed driveshaft length 799mm ) niż ta do saxo bez abs'u( Compressed driveshaft length 797mm),ale taka minimalna różnica raczej nie ma znaczenia,wszystkie pozostałe wymiary są identyczne.Problemem jest natomiast pierścień abs'u - w sumie nie wiem czy przeszkadza to w czymkolwiek czy nie.fydi - Pią 15 Maj, 2009 Problem jest taki (znam z autopsji), że półoś bez abs (mówię o tej po 99, nie wiem jak było wcześniej ale pewnie jest podobny problem) jest zakończona takim stożkiem lekkim. jeżeli mamy abs nawet gdy go nie używamy, to po dokręceniu, półoś nie będzie odpowiednio przylegać do łożyska, będzie miało luzy. skutek jest taki ze po przejechaniu dosłownie kilku km nasze łożysko nadaje się do śmietnika.
Jest oczywiście rozwiązanie, niektórzy to nazwą druciarstwem Mianowicie można ten stożek zeszlifować i u mnie to wystarczyło
Chociaż p106rallye, napisał, że różnią się też długością, więc raczej bym go posłuchał i szukał odpowiedniej półośki. Barejka - Sob 16 Maj, 2009 fydi, ma racje z tym stozkiem i przez to lozysko sie zajezdza z dwa dni