To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Trakcja - co mozna poprawic ?

TOXIC - Pią 05 Cze, 2009

Dlatego pytam

Nigdy wczesniej nie wchodzilem w wieksze rozmiary, 195 bylo z przodu 205 z tylu

Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?
I jak juz bym chcial posmigac troche w zakretach to czy przy tak lekkim zadzie tez 205 czy wiecej i czy bedzie to mialo duza roznice ?

Chrzanek zawieszenie jest KONI Sport, twardsze niz seryjne ale z regulacja. Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ? (bo po miescie to nie da sie jezdzic ;)

FreeMan - Pią 05 Cze, 2009

na tyl tez 205/45/16.

ps. Chrzaniu pamietasz jak katapultowalo sie moje Clio ?

CHRZANEK - Pią 05 Cze, 2009

FreeMan napisał/a:
Chrzaniu pamietasz jak katapultowalo sie moje Clio ?


NIESAMOWICIE - to słowo i tak nie oddaje wszystkiego.

TOXIC napisał/a:
Rozumiem ze jak wpadam na jakiegos draga ustawiac na max twardosc ?

TAK - świetnie że masz taką mozliwość.

TOXIC napisał/a:
Jesli na przodzie zapakuje 205 to co dac na tył ?

Ja sugerował bym to samo.
Przede wszystkim zbalansuj auto geometrią , zbieżnością i rozkładem masy, a koła to wg mnie w FWD powinny być takie same na kazdej osi.
No chyba ze celujemy w 1/4 ili to wtedy na tył dojazdówki żeby były mniejsze opory toczenia.

Marek23 - Pią 05 Cze, 2009

A mi się wydaje, że Freeman po prostu bardzo dobrze potrafił ruszyć. Toxic czy startując używasz ręcznego do "napięcia" samochodu przed ruszeniem? To wiele daje...
dzik - Pią 05 Cze, 2009

Nie ma co szukac dziury w calym, ja mialem rozne opony i nigdy z trakcja problemow nie mialem.
Szpery tez sensu nie widze, nigdy nie pojawil sie problem by moc poszla w jedno kolo.
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/

Loko - Pią 05 Cze, 2009

mi napisał/a:
Toxic ma podobno za mały pantograf po prostu...


Też mi się tak wydaje, podobno za mały pantograf jest przyczyną 90% problemów na świecie. Za mały pantograf w połączeniu z dużymi wahaniami pionowymi trakcji prowadzi do przerw w dostawie napięcia dla silnika i stąd biorą się jego problemy z trakcją.
Tak wiec wina na 90 % leży w za małym pantografie, jak Toxic go powiększy to powinno być znacznie lepiej.

Pozdrawiam
Loko vel Lokomotywa vel Kolejorz

M - Pią 05 Cze, 2009

Mowimy o starcie na kresce? :rotfl:
Marek23 - Pią 05 Cze, 2009

Loko, Ty też miałeś problemy z trakcją w drodze na wyrazów...
mi - Pią 05 Cze, 2009

dzik napisał/a:
Nie szukaj problemow w sprzecie tylko cwicz, jak doszedlem do wprawy to na starcie potrafilem zyskac duza przewage:
http://www.dziki.pl/clio/szymany/

młahahahaha - Rastadzik :rotfl:

Kamilbike - Pią 05 Cze, 2009

Dziku ja nie wiedziaem ze Twoje Clio kiedys gralo jak Honda ;) Nie dziwie sie ze pozniej zrezygnowales z tego wydechu
TOXIC - Pią 05 Cze, 2009

eM napisał/a:
Mowimy o starcie na kresce? :rotfl:


Mowimy o starcie wogole i o polepszeniu trakcji wogole :) Na zakretach tez

Nie kazdy temat musi byc o moim wiejskim tuningu :) Na czym jezdzicie i co wam sie sprawdza tez jestem ciekaw. Temat chodliwy i moze sie komus przydac :)

A to ze mały pantograf to juz wiemy, dzieki Loko. Chcesz za to pomogł czy co, ze sie tak udzielasz ? :D

Młody Papież - Pią 05 Cze, 2009

taak?
Anonymous - Pią 05 Cze, 2009

Ustawienie geometrii na zero ale też twardsze tuleje zawieszenia, poliuretany albo na ostro wahacze i drążki na uniballach, ośka ma to do siebie, że przy ruszaniu na seryjnych gumach geometria się rozjeżdża...
GeKo - Sob 06 Cze, 2009

ale uniball to morderstwo dla seryjnej karoserii. Najeżdzasz na 1cm kamyczek i możesz podać jego kształ geometryczny, tak wszystko się przenosi do środka, prowadzenie natomiast sam Mnióóóód
Anonymous - Sob 06 Cze, 2009

Nikt nie mówi, że nie będzie bolało:) ja na dniach wymieniam w wahaczach. Można delikatnie złagodzić napierniczanie, ale to zależy od warunków w konkretnym samochodzie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group