Anonymous - Sob 13 Cze, 2009 Tak btw to ma ktoś zestawienie aut i wersji silnikowych w których te przełożenia wystepowały seryjnie?Loko - Sob 13 Cze, 2009
p106rallye napisał/a:
Loko Ty masz od nich skrzynie? Dziwni są Ci kolesie.Byłem z kumplem w tym tygodniu u nich.Miała być skrzynia poskładana z 13/59.Nie dało się z nimi dogadać przez telefon.Na miejscu się okazało ,że już ją sprzedali.Ogólnie olewcze podejście do klienta.
To pod tym względem u mnie było elegancko, zadzwoniłem ok 13 dogadałem sie co do wszystkiego przez telefon i na drugi dzień, też ok 13 już miałem skrzynie do odebrania.vitesse - Sob 13 Cze, 2009 przyspieszyc C2 mozna prosto wystarczy zjezdzac z wiekszych gorek a tak powaznie
najtaniej wyjdzie poprostu auto odchodzic leon - Sob 13 Cze, 2009
vitesse napisał/a:
przyspieszyc C2 mozna prosto wystarczy zjezdzac z wiekszych gorek
chyba nie rozumiem Twojego poczucia humoru
Greg a ile planujesz przeznaczyc na mody bo to chyba najwazniejsza kwestiaGreg - Sob 13 Cze, 2009 Co do przełożenia - ile do tego by kosztowała dłuższa 5'tka? Absolutnie odpada wariant samego przełożenia, bo i tak teraz w trasie jest marnie, a czasem gdzieś jeżdżę dalej.
Ile mam do wydania? Nie wiem, wolałbym coś robić stopniowo, po kawałku - wtedy jakąś kasę pewnie miałbym do wydania, na raz nie mam dużo. Widziałbym to tak, że np. teraz kupuję kolektor, za 3 m-ce np. jakiś dolot itd.
Co do odchudzenia - nie mam pomysłu jak to zrobić nie tracąc zbyt wielu wariantów praktycznych. Auto bądź co bądź jest głównie do codziennego uzytku, więc odpada wywalenie wnętrza czy tylnych siedzeń. Usunięcie zapasu i kosza po ostatnich perypetiach z dziurskiem w oponie chyba przestało do mnie przemawiać. Any ideas?
Ciekawi mnie kwestia obróbki głowicy. Tutaj pewnie stux by się przydał. Jacek - Sob 13 Cze, 2009 jeżeli pieszesz jak wyżej, to nie pozostaje ci za wiele!
z mojego aygo poleciały wszystkie bety ze środka (ok 35-40kg) doszedł wydech, dolot, sprężyny -30mm i r888 i już się zrobił zestaw którym można na torze pogonić nie jedną dobrze wyflokowaną furmankę a na kjsach czy supersprintach można nawet powalczyć o pudło...
nie chcę cie też martwić ale byłem świadkiem jak w C2 na r888 wypadła półoś z przeciążenia na szykanievitesse - Nie 14 Cze, 2009
Greg napisał/a:
Co do przełożenia - ile do tego by kosztowała dłuższa 5'tka? Absolutnie odpada wariant samego przełożenia, bo i tak teraz w trasie jest marnie, a czasem gdzieś jeżdżę dalej.
Ile mam do wydania? Nie wiem, wolałbym coś robić stopniowo, po kawałku - wtedy jakąś kasę pewnie miałbym do wydania, na raz nie mam dużo. Widziałbym to tak, że np. teraz kupuję kolektor, za 3 m-ce np. jakiś dolot itd.
Co do odchudzenia - nie mam pomysłu jak to zrobić nie tracąc zbyt wielu wariantów praktycznych. Auto bądź co bądź jest głównie do codziennego uzytku, więc odpada wywalenie wnętrza czy tylnych siedzeń. Usunięcie zapasu i kosza po ostatnich perypetiach z dziurskiem w oponie chyba przestało do mnie przemawiać. Any ideas?
Ciekawi mnie kwestia obróbki głowicy. Tutaj pewnie stux by się przydał.
dluzsza piatka, jakbys dostarczyl skrzynie to nie wiecej niz 700 zł ale moze sie okazac ze sporo mniej, mi sie skrzynia rozsypala i naprawa z dluzsza piatka kosztowala mnie 650 zlGreg - Nie 14 Cze, 2009
jacek czajka napisał/a:
nie chcę cie też martwić ale byłem świadkiem jak w C2 na r888 wypadła półoś z przeciążenia na szykanie
Jakim cudem? R888 na jakiej feldze siedziało? To jakiś fuck-up do ogarnięcia, wzmocnienia?
Jacek, co dokładnie wywaliłeś ze środka? Wnętrze czy mówisz o różnych pierdołach?Anonymous - Nie 14 Cze, 2009
Greg napisał/a:
Jakim cudem? R888 na jakiej feldze siedziało? To jakiś kurcze-up do ogarnięcia, wzmocnienia?
Na zwykłej stalówce http://www.rajdy.hoga.pl/..._cieplik&zdj=23ade - Nie 14 Cze, 2009 nie lepiej w cenie modow kupic auto do upalania?? bo rozumiem, ze nie ma opcji zmiany c2 np. clio sporta jak juz ktos pisal wczesniejGreg - Nie 14 Cze, 2009
p106rallye napisał/a:
Greg napisał/a:
Jakim cudem? R888 na jakiej feldze siedziało? To jakiś kurcze-up do ogarnięcia, wzmocnienia?
O fuck! To grubo! Jakim cudem to się stało i jakie był konsekwencje?
ade napisał/a:
nie lepiej w cenie modow kupic auto do upalania?? bo rozumiem, ze nie ma opcji zmiany c2 np. clio sporta jak juz ktos pisal wczesniej
Jak zmienię auto to znając życie będę tak czy siak chciał coś w nim zmieniać, kombinować itd. Chyba nie chcę pozbywać się C2, bo już trochę w nie włożyłem kasy, a auto bardzo mi się podoba i jeździ za.je.biście jak na takie parametry - wszyscy są w szoku.
Auto do upalania cały czas rozważam, ale to nadal trochę mało osiągalne w tej chwili, nie mam tyle kasy na raz. A wiadomo, że zakup takiej sztuki to nie wszystko. Poza tym - nie wiem co bym kupił. ;]grzech - Nie 14 Cze, 2009 zmien dolot i wywal kata, to powinna dac 5-10 bardzo tanich KM + ewntualnie krotsze przelozenie do skrzyni, Jesli nie masz duzego budzetu na konkretne mody, to wiecej nie warto zaczynac,bo zacznie sie studnia bez dna a efekty zawsze beda niezadowalajace.Greg - Nie 14 Cze, 2009 Jak ma się kolektor z de-catem do głośności, kwestii badania technicznego i check engine'ów. Słyszałem tylko, że wkręcenie drugiej lambdy do tzw. "lambda sleeve" rozwiązuje kwestię wrednej lampki, ale nie w 100% - potrafi się zapalać itd.
Z dolotem muszę coś porzeźbić. grzech - Nie 14 Cze, 2009 teoretycznie badania nie powinienes przejsc bez kata .... tak samo jak z odchudzonym autem.tomecki - Nie 14 Cze, 2009 przepraszam za zaśmiecanie wątku - ale jak to jest z wypięciem sondy za katem? Jak rozwiązać sprawę żeby nie wyświetlało błędu na desce?