o ile wsadzili tam quattro z S3 to mozesz być spokojny, pojedzie wszystkich
Porównywanie napędu w Fabii S2000 do S3 jest zupełnie bezsensowne. Haldex, kontra napęd na szperach płytkowych. Totalnie bez sensu.
A co do francuskiej motoryzacji to zejdzmy trochę na ziemię. Popatrzcie jakie samochody wypuszczali czy obecnie wypuszczają francuzi. Alpiny A110, A310, Renault R5 GTE, R5 GTT, R5 Turbo Alpine, R11 Turbo Clio Williams, Clio RS, Clio V6, Megane R26R, Peugeot 104 ZS Evo2, 106 Rallye, S16, 205 T16, 205 GTI, 206 RC, 306 GTI-6 plus wiele innych. Francuska motoryzacja ma duszę. A pozatym to odkąd pamiętam francuzi zawsze byli obecni w sporcie i zawsze miażdżyli konkurencję czy to w rajdach czy wyścigach.
ŁukaszS3 napisał/a:
Właśnie! Wielka szkoda że dziś nie ma przepisu takiego jak kiedyś że zanim jakiś producent chce zbudować rajdówkę na bazie swojego samochodu muszą wypuścić ich 5000 sztuk "ucywilizowanej" wersji. Jak Escorty Cosworth. 2 litry tjurbo i 4 łapy. Mielibyśmy w tej chwili: fajne C4 jeździły by super Focusy czy kozackie Fabie... Wielka szkoda bo było by trochę do przebierania w ofertach... Szkoda ach szkoda...
Całe szczęście, że ten przepis zniknął bo po wycofaniu Subaru i Mitsubishi nie mielibyśmy obecnie ani jednego producenta w WRC. Dzisiejsze auta produkują księgowi, a opłacalność produkowania takich aut na bazie Focusa, C4 czy Fabii jest znikoma i żaden producent nie dałby kasy na opracowanie takiego projektu od zera. Ktoś powie, że Mitsubishi i Subaru produkują takie auta. Owszem, ale oni to robią od kilkunastu lat, a zaczynali w momencie gdy księgowi nie mieli jeszcze wielkiego głosu przy produkcji.k-mart - Nie 14 Cze, 2009 Ale o co chodzi w tym temacie?
Jestem przekonany ze rownie dobrze mozna wymienic dana ilosc samochodow niemieckich czy japonskich.M - Nie 14 Cze, 2009 chodzi o to zeby nie wejść w błotopit - Nie 14 Cze, 2009 Chodzi o to że:
"masz francuza? i co nie psuje się?"
"to francuz, to nie jedzie"
martin.h - Nie 14 Cze, 2009
k-mart napisał/a:
Ale o co chodzi w tym temacie?
Jestem przekonany ze rownie dobrze mozna wymienic dana ilosc samochodow niemieckich czy japonskich.
k-mart, proszę bardzo wymień jakieś niemieckie czy japońskie auta, które powodują że masz mokro w majtkach Na pewno nie ma ich tak dużo. Chodzi o to, że nikt nie ma tylu modeli samochodów, które są używane/były używane w sporcie i odnoszą sukcesy.k-mart - Nie 14 Cze, 2009 od zawsze mialem francuzy.
ale jedyny z nich ktory mnie zachwycil, to williams k-mart - Nie 14 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
k-mart, proszę bardzo wymień jakieś niemieckie czy japońskie auta, które powodują że masz mokro w majtkach
n.p.,
helmuty:
m3 e30
m3 csl
2002tii
1800tii
audi quattro
nsu tts
japonce:
- evo II - VI
- impreza type ra (a nawet zwykle gt'eki jeszcze nie strasza)
- nsx type r
- 323 gtr
- skyline
wymieniac mozna by w nieskonczonosc...M - Nie 14 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
k-mart napisał/a:
Ale o co chodzi w tym temacie?
Jestem przekonany ze rownie dobrze mozna wymienic dana ilosc samochodow niemieckich czy japonskich.
k-mart, proszę bardzo wymień jakieś niemieckie czy japońskie auta, które powodują że masz mokro w majtkach Na pewno nie ma ich tak dużo. Chodzi o to, że nikt nie ma tylu modeli samochodów, które są używane/były używane w sporcie i odnoszą sukcesy.
hmm
s2000,nsx,skyline r32,r33,r34, mazda rx7 fc,fd, subaru impreza, mitsubishi lancer evolution 3-10,civic SIR I,II, civic typer EK9, toyota celica np gt four
bla bla bla....kubas - Nie 14 Cze, 2009 kocham te tematy k-mart - Nie 14 Cze, 2009 z reszta samochody do amatorskiego scigania ktore na dzisiejszym rynku sa tak bardzo popularne jak wlasnie n.p. r26r, focus rs czy lekkie wersje japoncow BMW oferuje juz od lat 60-tych....M - Nie 14 Cze, 2009 ten temat jest z dupy,
juz bardziej wole takie akcje jaĸ artykuły Łukasza o konkretnych modelachmartin.h - Nie 14 Cze, 2009 OK, dobra, tylko że dochodzimy tu do sedna sprawy. Większość francuskich modeli jest dostępna dla zwykłego śmiertelnika. Nie każdego stać na M3, Evo, Skyline'a czy NSX'a.M - Nie 14 Cze, 2009 Jak powiedział znajomy mechanik..
"U mnie nie jest za drogo, po prostu za mało zarabiasz"martin.h - Nie 14 Cze, 2009 Jest też takie powiedzenie: " Po co przepłacać jak za dużo mniejsze pieniądze możesz mieć podobną frajdę" pit - Nie 14 Cze, 2009
martin.h napisał/a:
OK, dobra, tylko że dochodzimy tu do sedna sprawy. Większość francuskich modeli jest dostępna dla zwykłego śmiertelnika. Nie każdego stać na M3, Evo, Skyline'a czy NSX'a.
Jesteś moim idolem
Cytat z książki Jeremy'ego Clarksona "Wściekły od urodzenia"
"...Powiedzcie ludziom z Peugeota , zeby zaprojektowali mały hatchback, a zaprezentują wam samochód sportowy. Zwierzcie się im, że potrzebujecie rozsądnego, rodzinnego sedana, a podarują wam samochód sportowy. Wyjaśnijcie im, że jesteście otyli i by dojeżdżać do klubu golfowego przydałaby się wam ociężała maszyna zautomatem, a wyskoczą z samochodem sportowym. Gdzieś głęboko we wnętrznościach oddziału projektującego zawieszenia Peugeota jest zaszyty ktoś, kto rozumie czego potrzebuje-entuzjastycznie nastawiony do motoryzacji kierowca: ostrej jak brzytwa, zarzucającej i nieposkromionej nadsterowności, którą czuje przez fotel i majtki, połączonej z pełną kontrolą nad przyczepnościa...
... Gdy wjeżdzasz Peugeotem w zakręt i czujesz, jak wchodzi do akcji pasywne skrętne tylne zawieszenie, wybaczasz mu wszystko... "