Rallycross, Peaks Peak, pewnie za jakiś czas dakar
Ciekawe co jeszcze ???Bad-i - Śro 15 Lip, 2009 wiem ze ma wpasc do mnie na grila, dlatego stf tak duzo trenuje Barejka - Śro 15 Lip, 2009 Co tu duzo mowic, MISZCZ
engine.........................Twin Turbo V6
valvetrain.....................DOHC 3 Valves / Cylinder
displacement.............1998 cc / 121.9 cu in
power...........................985 bhp @ 8100 rpm
hp per litre...................492.99 bhp per litre
drive wheels...............4WD
front tire size...............285/680-17
rear tire size................285/680-17
weight...........................800 kg / 1764 lbs
wheelbase..................2540 mm / 100.0 in
front track.....................1512 mm / 59.5 in
rear track......................1510 mm / 59.4 in
length............................5050 mm / 198.8 in
width.............................1900 mm / 74.8 in
height...........................1510 mm / 59.4 in
transmission..............Sequential 6 SpeedGeKo - Śro 15 Lip, 2009 Barejka, Jesteś pewien ze to aktualne dane Monstera? w 2008 startował XL7 z silnikiem V6 3,6lBarejka - Śro 15 Lip, 2009 GeKo, nie jestem pewien, kiedys jak byem mlodszy napinalem duzo w GT2 i to bylo moje kochane auto, dlatego tak je przytoczylem, zreszta same dane mowia za siebie
800kg wagi i 985 koni Barejka - Śro 15 Lip, 2009 GeKo, ten monster nowszy ma 993 konie wiec 8 koni roznicy pewnie mu stozek zalozyli CHRZANEK - Śro 15 Lip, 2009 Ja w GT3 wycisnąłem z "Pascudo" ponad 1400KM, więc ten jest cieńki GeKo - Śro 15 Lip, 2009 Rozumiem że trakcja była dopiero na 6 biegu.
A z takich ciekawostek Pike's peak odbywa sie na dwóch nawierzchniach zaczyna sie na asfalcie by przejść w szuter. Jak wiadomo slick nie trzyma na szutrze i szutrówka na asfalcie. Kiedyś wyczytałem taką ciekawostkę że opony są skonstruowane dwuwarstwowo. Najpierw jest warstwa slicka a pod nią szutrówki. Slick jest obliczony tak zeby sie zuzył przy końcu asfaltu a wpadając na szuter odsłania sie opona szutrowa. NIE wiem na ile to prawda, ale ciekawa teoria. Prym ponoć wiedzie firma AVON w konstruowaniu takich opon na zamówienie pod konkretne wyścigi.Cartoon - Śro 15 Lip, 2009 http://www.dziennik.pl/au..._na_szczyt.htmlrasta - Czw 16 Lip, 2009
k-mart napisał/a:
rozumiem Rasta ze klepiesz taka z rolki?
Nudny się robisz...Vlodarsky - Czw 16 Lip, 2009 na 4 zdjęciu jestem gdzieś po prawej stronie fydi - Czw 16 Lip, 2009 http://www.autoklub.pl/25442,news.htmlk-mart - Czw 16 Lip, 2009
rasta napisał/a:
Nudny się robisz...
nie placz, nie kazdy dzieli Twoj los.CHRZANEK - Czw 16 Lip, 2009 Hehe 1150KM w fordzie RS200
Bawią się chłopcy, bawią ...GeKo - Czw 16 Lip, 2009 Andreas Eriksson przyznał, że Fiesta traci około 2 sekund na każdym nawrocie. Marcus zażądał zmian w samochodzie, który powinien lepiej przyspieszać na wyjściu z zakrętów. To faktycznie krucho z tym ich "momentem"