To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - sprężyny eibach -30mm saxo,106

pit - Sob 01 Sie, 2009

Nie wiem
Z b6 to nie gra, i auto wyjeżdza przodem.

ŁukaszS3 - Sob 01 Sie, 2009

To jaka jest ta co ma pit? Ale umówmy się w Polsce rajdy są po wyrypie więc beton też nie jest zbyt mile widziany. Ja miałem pro kita w poprzednim saxo z Billem B6 Motor sportem i robił robotę idealnie. A i co do wyrypu na Polskich drogach jak byłem na wczasach to mi ku.rwa zrobili nową drogę na wiosce wierzycie?! Obsram się ze szczęścia :D

pit napisał/a:
Z b6 to nie gra, i auto wyjeżdza przodem.


jak każde FWD z dużą mocą, dociążonym przodem a lekkim tyłem i bez szpery...

Loko - Sob 01 Sie, 2009

ŁukaszS3 napisał/a:
Ale umówmy się w Polsce rajdy są po wyrypie więc beton też nie jest zbyt mile widziany.


To umówmy się inaczej, szutrowy zawias to jest w przybliżeniu twardość seryjnych sprężyn x 2, asfaltowy x3. Więc jakie by te polskie asfalty nie były to i tak seryjna twardość sprężyny jak w eibachu to jest dużo dużo za mało ;)
Inna sprawą jest to ze taka sprężyna potrzebuje dużo więcej tłumienia i jak się ją wsadzi do b6 prost ze sklepu, to będzie mega ping pong.

pit - Nie 02 Sie, 2009

Według wielu zasłyszanych teorii, b6 jesto do serii, b8 do -30.
vitesse - Nie 02 Sie, 2009

to nie tylko zaslyszane teorie :)
Anonymous - Nie 02 Sie, 2009

Sprężyna eibach to dobry produkt.
pro kit -30mm posiada twardość taką samą jak seryjna czyli ok 20N/mm.
Z seryjnym amorem nieźle sobie radzi ale niestety b6 szybko zabija. Na początku było super ale szybko zaczął amor dobijać
...na b8 nie jeździłem ale myśle da rade.
Dla porównanie sprężyna pucharowa specyfikacja szutrowa to ok 47N/mm a asfaltowa ponad 52

strick - Pon 03 Sie, 2009

pit napisał/a:
b8 do -30.


Chyba od -30>

pit - Pon 03 Sie, 2009

tak tak :D
dobra kupować i po temacie :P

pit - Wto 04 Sie, 2009

A czy są jakieś -10, -15 do 106/saxo?
strick - Wto 04 Sie, 2009

To za poprawe gdzie pomok? :D
Anonymous - Pon 10 Sie, 2009

alesi napisał/a:
Sprężyna eibach to dobry produkt.
pro kit -30mm posiada twardość taką samą jak seryjna czyli ok 20N/mm.
Z seryjnym amorem nieźle sobie radzi ale niestety b6 szybko zabija. Na początku było super ale szybko zaczął amor dobijać
...na b8 nie jeździłem ale myśle da rade.
Dla porównanie sprężyna pucharowa specyfikacja szutrowa to ok 47N/mm a asfaltowa ponad 52


możesz proszę rozwinąć temat, dlaczego Pro-Kit szybko zabija B6? Wydawało mi się, że to jest właśnie optymalny zestaw na 90% miasto + 10% track day use...

pit - Pon 10 Sie, 2009

Za krótki skok, tzn. tłok amora dobija do swojego dna.
Tak przynajmniej było u mnie.

Anonymous - Pon 10 Sie, 2009

Jest tak jak napisał pit, i nie ma się co nad tym zbytnio rozwodzić. kup b8 + eibach i powinno być ok.
Anonymous - Pon 10 Sie, 2009

heh, już lecę do bankomatu! Tylko spotkam po drodze dubajską księżniczkę...
Anonymous - Pon 10 Sie, 2009

jeszcze jedna kwestia, pytanie lamusa : jak rozpoznać B6 od B8?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group