To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Silnik 5 suwowy

M - Pią 21 Sie, 2009

Hmm jesli spelnia potrzeby rynku i jest konkurencyjne osiagami to robia tak aby bylo jak najtaniej.
Silnik jednowalkowy jest tanszy w produkcji niz dwu.

Jacek - Pią 21 Sie, 2009

martin.h napisał/a:
Dopóki ten silnik nie będzie w produkcji i nie zacznie jeździć to można to uznać za bajki. Druga sprawa to koszty, jeśli ma to być trwałe to trzeba zastosować dobre materiały, a to kosztuje. Dla mnie to daleka przyszłość.

ziom to żadna daleka przyszłość. MY jako użutkownicy jesteśmy na końcu łańcucha pokarmowego jakim jest motoryzacja. Po drodzę są wynalazcy, projektanci, zleceniodawcy, mafia, szejkowie, talibowie i cała kopa innego szajsu.
Np. silniki wodorowe są opracowane ale nikt nie dopuści do tego aby dzisiaj wyparły naftę bo świat stanie na głowie i się wszyscy powyżynają.
A dobre materiały...no cóż sami w tydzień może dwa ogarnęlibyśmy dostawcę, powaga.
A czy nasze silniki są zrobione z plasteliny?

Barejka - Pią 21 Sie, 2009

jacek czajka napisał/a:

Np. silniki wodorowe są opracowane ale nikt nie dopuści do tego aby dzisiaj wyparły naftę bo świat stanie na głowie i się wszyscy powyżynają.

a za co sobie jeden szejk z drugim kupia nowe Lambo, myslicie ze starym bmw e30 w kolorze" dubai white" bedzie jezdzil ;D

Jacek - Pią 21 Sie, 2009

dokładnie tak jest
M - Pią 21 Sie, 2009

co do wodoru Jacku to się nie stanie, sam wodór jest nieoplacalny w przechowywaniu i jest imho tylko taką marchewką na kiju ze moze kiedys gdzies. Juz od 15 lat widze auta eksperymentalne na wodór i co? i nic.
Pozatym my caly czas jezdzimy na wodorze, tylko zwiazanym z węglem w łańcuchach weglowodorowych czyli benzynie, oleju napedowym etc.
Silnik beznyowy ma sprawnosc bardzo niską chyba 30% jesli mnie pamiec nie myli, przez tyle lat nikt sie nie zainteresował zeby ta sprawnosc podniesc wiec widac w jakim to idzie kierunku.

dzik - Pią 21 Sie, 2009

SOHC to pozostalosc, sprzedaje sie wiec jest, ilu klientow nowych z salonu SOHC jest zmartwionych faktem ze nie pokreca jednym walkiem?\

Ale POWROT do 8v? Tego nie slyszalem.

saxorulez - Pią 21 Sie, 2009

dzik,

Zarówno 1.4 jak i 1.8 w nowym cifie to SOHC i oba to zupełnie nowe konstrukcje

naotmiast SOHC 8v siedzi w 1.4 chyba w Hondzie Jazz albo właśnie w tym Civicu i o dziwo m 100KM

nox - Pią 21 Sie, 2009

saxorulez napisał/a:
100KM
które jedzie jak by miało 60 PS

panda 1.1 idzie tak samo jak ten civ masakra.

taki mały OT ;)

TOXIC - Pią 21 Sie, 2009

no troche nie jedzie to fakt :) niby w tym 1.7 125kucy ale czułem sie jak w Kia Picanto mojej siostry :rotfl: tyle ze auto cale jako takie duuuzo fajniejsze ;)
bizon - Pią 21 Sie, 2009

bo trza zakuc i dmuchnac a nie marudzic ;D
zefir - Pią 21 Sie, 2009

nox napisał/a:
saxorulez napisał/a:
100KM
które jedzie jak by miało 60 PS

panda 1.1 idzie tak samo jak ten civ masakra.

taki mały OT ;)


1200 kg robi swoje, ja mam nowego cifa 1.8 i daje rade :) )
ostatnio na poznaniu sie sprawdzil, wiadomo ze zawsze brakuje mocy, ale ja na seryjne nowe auto budowane przez ksiegowych i ekologow daje rade, co moze Pp potwierdzic :)

pP - Pią 21 Sie, 2009

si.. cif w zakręcie dawał radę.. oczywiście brak mocy był odczuwalny już po osi zakrętu jak się zaczęło przyśpieszać, ale jak na 1200KG jechaliśmy naprawdę porównywalnie w zakręcie!
zefir - Pią 21 Sie, 2009

no niestety nie jest k-seria gdzie jest 201 KM, ale jak na belke i seryjne zawias plus 17stki buja sie i o to chodzi. moze beda jakies mody do mojej R-serii w przyszlym roku jesli auta nie zmienie :devil: :devil:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group