To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Test Olejów

M - Pią 21 Sie, 2009

a co sadzisz o valvo vr1?
PiTT - Pią 21 Sie, 2009

wlasnie sprawdzilem jakiej specyfikacji muszę mieć olej
501 01
502 00
504 00
lub long life
504 00
503 00

i teraz wychodzi na to że Mobil1 5W50 nie jest z nią zgodny bo ma 505 00

obecnie mam wlany Mobil1 0W40 który jest poprawny jesli chodzi o speckę 502 00

;D można się już zakręcić w tych olejach, chciałem wlac Mobila 5W50, ale nie jest zgodny ze specyfikacją, więc albo znowu 0W40 albo tego Motula 504 00 / 507 00

zefir - Pią 21 Sie, 2009

eM napisał/a:
a co sadzisz o valvo vr1?


wyczynowy valvoline sam nigdy nie wlewalem gdyz za ta kase masz juz motula. i tego sie trzymam, jak cos kosztuje tyle co motul, polecam motula, przelalem juz kilkadziesiat litrow motula od aut codziennych po naprawde zajebiste dlubanki i motul nigdy nie zawiodl.

M - Pią 21 Sie, 2009

valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samym

PiTT - Pią 21 Sie, 2009

eM napisał/a:
valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samym

zdecydowalem się na tego
Motul Specific 504.00/507.00 5W30
obecnie w promocji kosztuje właśnie 180zl za 5L, po promocji ok. 230zl

saxorulez - Pią 21 Sie, 2009

PiTT,

to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej

PiTT - Pią 21 Sie, 2009

saxorulez napisał/a:
PiTT,

to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej




p.s. Mobil1 w sumie podobnie wyjdzie, no może trochę taniej bo ponad 110zl 4l + jeszcze 1l. za ok 45zl - tak plus minus, bo równie dobrze może kosztować 130+50 i wychodzi to samo

zefir - Pią 21 Sie, 2009

tak jak pisze PiTT, czesto na motule sa promocje, sam tez biore z hurtowni lub wyszukuje okazji na allegro. a co do normalnych cen vr1 vs motule wole doplacic 20-30 zl na bance do motula, dla mnie czy 180 czy 200 to cena porownywalna wiec moze sie nie zrozumielismy. nigdy nie slyszalem nic zlego na vr1 i cenie firme valvoline ale tak jak pisze w polce olejow "sportowych" wole motula.
Anonymous - Pią 21 Sie, 2009

Ja po długich rozważaniach nad olejem zalałem do Sporta 2 tygodnie temu syntetycznego Liqui Moly. Do GTI takze bym poszukal czegos z pułki syntetycznej : http://www.liqui-moly.de/...nt00061ace.html
Solidny, przede wszystkim NIEMIECKI olej, w dobrej cenie - za 5ltr zapłaciłem 150 zł - LM Synthoil 5W40. Przy okazji do skrzynki też zalałem syntetycznego LM 75W90 i po zalaniu odczułem poprawę, mimo że auto miało dopiero 10tys km od nowości..

Bart - Sob 22 Sie, 2009

martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.


co ile go trzeba wymieniać?

martin.h - Sob 22 Sie, 2009

bart napisał/a:
martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.


co ile go trzeba wymieniać?


Wytrzymuje spokojnie 7-10 tyś. km.

Anonymous - Sob 22 Sie, 2009

Mam okazje kupic po taniosci Castrola edge 10w60,podobno castrol strasznie przereklamowany jest,wiec jak z tym jest? :lol2:
KarQ - Sob 22 Sie, 2009

Ja jeżdżę na motulu syntetyku z tego względu, że ponoć nie jest rozlewany przez pośrednie firmy a u producenta.

Kiedyś pracownik, który pracował w firmie rozlewającej i paczkującej oleje zrelacjonował to tak.

Przychodzi zamówienie na 10tyś litrów Mobila, więc wlewany jest do maszyny i produkcja jest uruchamiana.

Następnie zamówienie na 5tyś litrów Lotosa i do tej samej maszyny, która dopiero co rozlewała Mobila, wlewa się Lotosa i produkcja trwa.

Później Castrol czy coś i mamy Lotoso - Castrol :]

Nie mniej jednak lepiej kupić Mobila 1 niż Lotos.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group