M - Pią 21 Sie, 2009 a co sadzisz o valvo vr1?PiTT - Pią 21 Sie, 2009 wlasnie sprawdzilem jakiej specyfikacji muszę mieć olej
501 01
502 00
504 00
lub long life
504 00
503 00
i teraz wychodzi na to że Mobil1 5W50 nie jest z nią zgodny bo ma 505 00
obecnie mam wlany Mobil1 0W40 który jest poprawny jesli chodzi o speckę 502 00
można się już zakręcić w tych olejach, chciałem wlac Mobila 5W50, ale nie jest zgodny ze specyfikacją, więc albo znowu 0W40 albo tego Motula 504 00 / 507 00zefir - Pią 21 Sie, 2009
eM napisał/a:
a co sadzisz o valvo vr1?
wyczynowy valvoline sam nigdy nie wlewalem gdyz za ta kase masz juz motula. i tego sie trzymam, jak cos kosztuje tyle co motul, polecam motula, przelalem juz kilkadziesiat litrow motula od aut codziennych po naprawde zajebiste dlubanki i motul nigdy nie zawiodl.M - Pią 21 Sie, 2009 valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samymPiTT - Pią 21 Sie, 2009
eM napisał/a:
valvo vr1 racing kosztuje 180zl za 5L
moze nie mowimy o tym samym
zdecydowalem się na tego
Motul Specific 504.00/507.00 5W30
obecnie w promocji kosztuje właśnie 180zl za 5L, po promocji ok. 230zlsaxorulez - Pią 21 Sie, 2009 PiTT,
to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniejPiTT - Pią 21 Sie, 2009
saxorulez napisał/a:
PiTT,
to poczkaj aż się skończy promocja.. po co płacić mniej
p.s. Mobil1 w sumie podobnie wyjdzie, no może trochę taniej bo ponad 110zl 4l + jeszcze 1l. za ok 45zl - tak plus minus, bo równie dobrze może kosztować 130+50 i wychodzi to samozefir - Pią 21 Sie, 2009 tak jak pisze PiTT, czesto na motule sa promocje, sam tez biore z hurtowni lub wyszukuje okazji na allegro. a co do normalnych cen vr1 vs motule wole doplacic 20-30 zl na bance do motula, dla mnie czy 180 czy 200 to cena porownywalna wiec moze sie nie zrozumielismy. nigdy nie slyszalem nic zlego na vr1 i cenie firme valvoline ale tak jak pisze w polce olejow "sportowych" wole motula.Anonymous - Pią 21 Sie, 2009 Ja po długich rozważaniach nad olejem zalałem do Sporta 2 tygodnie temu syntetycznego Liqui Moly. Do GTI takze bym poszukal czegos z pułki syntetycznej : http://www.liqui-moly.de/...nt00061ace.html
Solidny, przede wszystkim NIEMIECKI olej, w dobrej cenie - za 5ltr zapłaciłem 150 zł - LM Synthoil 5W40. Przy okazji do skrzynki też zalałem syntetycznego LM 75W90 i po zalaniu odczułem poprawę, mimo że auto miało dopiero 10tys km od nowości..Bart - Sob 22 Sie, 2009
martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.
co ile go trzeba wymieniać?martin.h - Sob 22 Sie, 2009
bart napisał/a:
martin.h napisał/a:
PiTT, do turbo wlał bym Motul Competition 15W50.
co ile go trzeba wymieniać?
Wytrzymuje spokojnie 7-10 tyś. km.Anonymous - Sob 22 Sie, 2009 Mam okazje kupic po taniosci Castrola edge 10w60,podobno castrol strasznie przereklamowany jest,wiec jak z tym jest? KarQ - Sob 22 Sie, 2009 Ja jeżdżę na motulu syntetyku z tego względu, że ponoć nie jest rozlewany przez pośrednie firmy a u producenta.
Kiedyś pracownik, który pracował w firmie rozlewającej i paczkującej oleje zrelacjonował to tak.
Przychodzi zamówienie na 10tyś litrów Mobila, więc wlewany jest do maszyny i produkcja jest uruchamiana.
Następnie zamówienie na 5tyś litrów Lotosa i do tej samej maszyny, która dopiero co rozlewała Mobila, wlewa się Lotosa i produkcja trwa.