A czemu nie MS? Wychodzi najtaniej, a w samochodzie N/A świetnie się sprawuje - z tego co słyszałem
No patrze właśnie na ceny, $250 za samo ECU do samodzielnego montażu. Niestety z USA wiec trzeba doliczyć cło + inne gadżety to z 1500pln tez wyjdzie.
Dzik zdaje się tym bawił, ciekawe co o nim sądzi.
rasta napisał/a:
No dobra, a czy podłączysz go P'n"P bo jeśli nie to za 1000 pln nikt ci tego nie zrobi.
No jest do niego wiązka do samodzielnego montażu, jesli dobrze kombinuje spinasz ja po prostu z czujnikami przy silniku, ale to juz nie moje zmartwienie Elektryk sie tym zajmiewasq - Wto 15 Wrz, 2009 jesli wszystko bedzie ladnie opisane sami ogarniemy temat podalczenia do czujnikow nie ma ich za wiele
ps. a sam wiesz ze przy słopie do lagi tez musialem podalczac wiele rzeczy od nowaade - Śro 16 Wrz, 2009 jak bedziecie mieli podpiete to mysle, ze spokojnie ponizej 1000 ktos wystroi... jak ktos potrafi na aemie czy na vemsie to na tym tez sobie da rade:d ale to juz ktos pisal:Prasta - Śro 16 Wrz, 2009
ade napisał/a:
jak bedziecie mieli podpiete to mysle, ze spokojnie ponizej 1000 ktos wystroi... jak ktos potrafi na aemie czy na vemsie to na tym tez sobie da rade:d ale to juz ktos pisal:P
To nie tak proste jak się wydaje, np. AEM ma tyle opcji, że Miniac, który już od 3 lat albo i więcej na nim stroi cały czas się go uczy i co jakoś czas mnie wzywa bo coś nowego obczaił itd. itp. Więc wystroić wystroi ale perfect ogarnięcie to daleka droga.dzik - Nie 20 Wrz, 2009
TOXIC napisał/a:
rasta napisał/a:
A czemu nie MS? Wychodzi najtaniej, a w samochodzie N/A świetnie się sprawuje - z tego co słyszałem
No patrze właśnie na ceny, $250 za samo ECU do samodzielnego montażu. Niestety z USA wiec trzeba doliczyć cło + inne gadżety to z 1500pln tez wyjdzie.
Dzik zdaje się tym bawił, ciekawe co o nim sądzi.
I bawil, niebieska R5 zrobila juz sporo kkm na MS'ie. Masz afr na stale wiec robi sie to dosc proste. Koszt zlozonego dobrze MS'a to 350 funciakow.
Masz przepustnice na lince, to sporo pomaga. Stary ecu musialby zostac do obslugi zegarow, czesc czujnikow (np temp wody) niestety trzeba wtedy dolozyc.
Nie wgladalem sie nigdy glebiej w schematy phI by sprawdzic co jeszcze.
Wady: wyzsze spalanie w trasie, przynajmniej u mnie, mam na niskich cisnieniach bardzo ostrozny zaplon bo obslugi stukow jeszcze nie mam dobrze ogarnietej. Ale nie sa to wartosci dramatyczne.
Zawsze mozna zrobic jakis trial, robi sie wiazke pod czujniki, by odpalic silnik potrzeba jakies 10 przewodow i sprawdzamy na moim ECU....
MS ma ta zalete ze caly czas sie rozwija, teraz dolozyli obsluge full sekwencji, jeszcze nie testowalem, ma tez pojawic sie wersja III.