To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Alternator w 106, Saxo

martin.h - Czw 17 Wrz, 2009

Bad-i napisał/a:
Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?


Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.

A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.

Michał - Czw 17 Wrz, 2009

i huj
marcin na prezidenta !!

Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

martin.h napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Podobniez moje auto seryjnie powinno miec pasek MPV - pytanie czy to nie jest tez spowodowane tym ze mam silnik 16V w budzie od Rallye i dlatego myla sie w kompie przy zamówieniu?


Bad-i Twój pug to teraz S16, więc jeśli w S16 ma być pasek MPV to zastosowanie jakiegokolwiek innego powinno się wiązać z wykluczeniem... Ale to w grupie N, Ty masz grupę A i bardzo możliwe, że homologacja pozwala na takie coś.

A co do błędnego doboru części to bardzo możliwe bo VIN jest z Rejlaka, a silnik z S16.


no i dupa nie sprawdza sie, podobno Rallye do 97 roku mialo klinowy a pozniej juz MPV, dodatkowo tak samo jak moj silnik S16 powiniem miec MPV. Adam sprawdzal i po VINIE i po innych numerach, moj silnik powiniem miec MPV a ma klin :/ - pytanie dlaczego?
Pytanie tez czy puszcza to Agrupowa homologacja......

Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

ja pierdole ale rzezba, nie kumam tego serio. Okazalo sie ze u mnie jest ewidentnie przelozony inny alternator, pytanie tylko dlaczego tak to zostalo zrobione. Zeby wrocic na MPV to niestety za duzo $$ bo trzeba inny napinacz, kolo pasowe itd......

Jezeli ktos mi wytlumaczy po co taki myk to daje pomook, bo dla mnie jedynym chyba powodem byl brak seryjnego i przerobienie na klin. Tyle tylko ze do mocowania jest pelno podkladek i nie mozna go wyosiowac :(

Anonymous - Czw 17 Wrz, 2009

o kur.wa
strzelam że było tak: szeja kupił motor bez alternatora, przełożył koło pasowe na wale od silnika rallye 8v, porzeźbił mocowania i jakoś jeździło...

Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

o k.u.r.wa bardziej mnie martwi homologacja. Alternator jest do zrobienia i bedzie dzialalo, pytanie co pozniej.
Anonymous - Czw 17 Wrz, 2009

sprawdź w homo jak jest. Jest w niej zdjęcie silnika?
Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

AndreXSi napisał/a:
sprawdź w homo jak jest. Jest w niej zdjęcie silnika?


moj pilot juz nad tym pracuje ;)

CHRZANEK - Czw 17 Wrz, 2009

Generator prądu - dowolny

Załącznik J Art 255 punkt 5.8.4

Dziękuje za uwagę, dobranoc

Anonymous - Czw 17 Wrz, 2009

ok, a modyfikacja koła pasowego na wale?
Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

AndreXSi napisał/a:
ok, a modyfikacja koła pasowego na wale?


dzizas musiałes? teraz Chrzanek juz dzisiaj nie odpisze a ja bede mial nerwa

Anonymous - Czw 17 Wrz, 2009

sorewicz :> pewnie bredzę, nie mam racji, zły domysł itp. Chrzanek na pewno by o tym pamiętał i już to sprawdził :>
Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

"kola, paski i lancuchy do napedu osprzetu umieszczonego poza silnikiem: material, typ i wymiar kol, lancuchow i paskow do napedu osprzetu - dowolny"

mam nadzieje ze nie pomylilem tekstu

takze jestem :]

Anonymous - Czw 17 Wrz, 2009

luz, już się nie czepiam :]
BTW jedziecie dolnośląski?

Bad-i - Czw 17 Wrz, 2009

AndreXSi napisał/a:
luz, już się nie czepiam :]
BTW jedziecie dolnośląski?


nadal nie mam odopowiedzi jak jest z punktami, jezeli po 7 za kazdy dzien to byla by dla nas rewelacja (tym bardziej ze tam mamy mozna powiedziec full free hospitality)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group