To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - IC - większy seryjny czy dodatkowy custom?

ŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009

MoRToN napisał/a:
Jeśli planujesz dalsze mody to może coś większego zapodać?


Właśnie. Przy 300 km myślę że jeden mały IC nie wydoli... Jak zakładać to grubo :) Skoro i tak musisz przewody zmieniać kup customa niech jest ten zapas na przyszłość... Gdybym zmieniał sam tak właśnie bym zrobił...

saxorulez - Wto 22 Wrz, 2009

ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie :)
M - Wto 22 Wrz, 2009

O czym tu pier.dolić, zakladaj taki jak ja kupilem 18CM wysokosci i dziekuje.
Nie ma co sie bawic w polsrodki. To nie kosmetyki do auta, tutaj ma byc chlodzone powietrze i wyciagana duza moc.

PiTT - Wto 22 Wrz, 2009

hehe, spoko
co do cupry to ona ma turbine k04 jak w S3 i seryjnie napędza się 240 kuniami
tak jak pisałem, mody GTI są w miare ogarnięte już i spora garstka firm potrafi już to robić
1. program
2. wydech
3. IC z S3
4. turbo k04
5. dolot z audi tts
6. wtryski
to jest w zasadzie 6 głównych punktów żeby było grubo ponad 300
może wybrać np. tylko do punkut 4 i będzie ok 300
ja nie celuję w tą moc obecnie, chcę aby nieco sprawniej się poruszał bo wkurza mnie już to że jest masa aut które jeżdżą identycznie, na serio tak jakby celowo to robili ;D

ŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie :)


To jest zbyt wiele pierdzielenia. I nie wiadomo czy konstrukcyjnie się da. U mnie np. w dwóch nadkolach są miejsca gdzie są intercoolery nie wiem jak w Golfie ale z jednej strony jest pewnie miejsce a z drugiej może być już coś innego co uniemożliwi nam włożenie go w to miejsce. Poza tym trze by jakiś mądry łącznik ich wymyślić a to też koszty i rzeźbienie... Tak jak pisałem i pisze eM jak robić mody to porządnie od razu... Zakładać jeden customowy, akurat widzę że na dole w zderzaku by miał super chłodzenie i jest git! Zrobisz teraz tak że założysz z S3, potem przeprowadzisz dalsze mody i ten nie wystarczy i będziesz znów musiał zmieniać. Najtaniej i najlepiej jest zrobić to od razu :) i Pod zderzakiem będzie się prezentował całkiem całkiem... :)

PiTT - Wto 22 Wrz, 2009

a czy dolożenie dodatkowego IC nie wpłynie negatywnie na przepływ powietrza na dalsze chłodnice? już się pytałem o to chyba :]
saxorulez - Wto 22 Wrz, 2009

ŁukaszS3,

ale tak robi Forge wiec sie da. Ja nie mam auta z pompką więc nie mam pojęcia czym to się je. Poprostu tak robią specjaliści w tej dziedzinie. Przynajmniej w mojej opinii specjaliści

ŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
ale tak robi Forge wiec sie da.


Tak na pewno się da ja nie twierdzę że nie ciekawe tylko ile taki zestaw kosztuje... Ale Forge to naprawdę dobra firma jeśli chodzi o części do VW i Audi

PiTT zmierz jutro swój IC (wysokość, szerokość, głębokość) tylko tego aluminowego elementu bez plastikowych doprowadzeń ja zmierzę swój zobaczymy jaka różnica...

PiTT - Wto 22 Wrz, 2009

taki jest u mnie :)
http://www.allegro.pl/ite...gti_golf_5.html

wasq - Wto 22 Wrz, 2009

wczoraj przedwczoraj mialem ogladac zdlubanego golfa V gti czarnucha na czarnych legerach r1r kapciach

i wlasnie z intercoolerem orurowaniem i wydechem :)


ogolnie tak coller jest przed chlodnicami wysokosc coolera od dolu zderzak do samego zamka szerokosc caly zakres glownego grila

rura od stozka do turbo rowniez zmieniona na bodajze 3 cale wraz zachowana przeplywka w orginalnym miesjcu ale spatentowana ze nie ogranicza przeplywy a dziala poprawnie

dolot zrobiony do stozka k&n z lewego przedniego grila "halogena"

kumpel mu zrobil wydech 3 cale z meskim wyjsciem z turbo z katalizatorem sportowym srodkowym tlumikiem bardzo specyficznej konstrukcji oraz na koncu piekna koncoweczka


auto 100% do codziennej jazdy z wszelkimi wygodami czyli klima audio pelne wyposazenie wnetrza nic sie nie przegrzewa nic sie nie dzieje wiec cooler zaslaniajacy chlodncie normalna chlodncie klimy nie psuje funkcjonalnosci auta

sam wydech dopiero bedzie potwierdzony na hamowni ile dal

ogolnie furacz zdlubany ale niestety nie wiem ile ma konikow :(

PiTT - Wto 22 Wrz, 2009

jak na seryjnej turbinie po moze mieć pod 270-280KM
jak zmienione to pow. 300KM
:]

to ten?
http://www.polskajazda.pl...agen/Golf/70297

wasq - Wto 22 Wrz, 2009

nom dokladnie

wydech ma nowy od wczoraj :D

z listy niebawem zrobione ma juz (tyle co golymi patrzalkami moglem wypatrzec :P ):



- duży intercooler +nowe orurowanie
- dolot powietrza cały 3” cale
- stożek K&N
- blow off Greddy TYP-S
- Dodatkowy dolot powietrza na stożek
- koło zamachowe(1 masa),sprzęgło, docisk SACHS RACE performance - 7,2kg(seria 18,5kg)
- układ wydechowy 3” do kat. Za kat. 70mm
- sportowy metalowy kat.
- obudowa dla stożka (izolatka od silnika)
- dodatkowe zegary (EGT,turbo boost,ciśnienie oleju)

Stf - Wto 22 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie :)


robić 2x smic - bez sensu. straty w przepływie nadal na kiepskim seryjnym poziomie.
u mnie i u znajomego w starszym S3 customowy fmic daje całkiem sporo . podczas upalania na seryjnym było w dolocie ponad 70-75st. przy 10 st. na zew. - obecnie jest max. 15-17st wyżej od temp otoczenia. podobnie w S3. pomimo że miał 2xsmic przy 25st notował 60st. teraz - 40. generalnie przy mniejszych ciśnieniach straty w przepływie są nieco mniej istotne ale np. w evo sam fmic dobrej firmy (AMS) potrafi podnieść ciśnienie o 0,1bar (ponoć mają super przepływy).

Rudello - Wto 22 Wrz, 2009

PiTT napisał/a:
bo wkurza mnie już to że jest masa aut które jeżdżą identycznie,


Które? :rotfl:

Stacho - Śro 23 Wrz, 2009

PiTT jak się zdecydujesz na IC od S3 to mógłbym może załatwić bo wczoraj znajomy z forum wrzucał większy IC do eSy a stary chyba do sprzedania, jak chcesz moge zapytać ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group