Techniczne - IC - większy seryjny czy dodatkowy custom?
ŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009
MoRToN napisał/a:
Jeśli planujesz dalsze mody to może coś większego zapodać?
Właśnie. Przy 300 km myślę że jeden mały IC nie wydoli... Jak zakładać to grubo Skoro i tak musisz przewody zmieniać kup customa niech jest ten zapas na przyszłość... Gdybym zmieniał sam tak właśnie bym zrobił...saxorulez - Wto 22 Wrz, 2009 ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie M - Wto 22 Wrz, 2009 O czym tu pier.dolić, zakladaj taki jak ja kupilem 18CM wysokosci i dziekuje.
Nie ma co sie bawic w polsrodki. To nie kosmetyki do auta, tutaj ma byc chlodzone powietrze i wyciagana duza moc.PiTT - Wto 22 Wrz, 2009 hehe, spoko
co do cupry to ona ma turbine k04 jak w S3 i seryjnie napędza się 240 kuniami
tak jak pisałem, mody GTI są w miare ogarnięte już i spora garstka firm potrafi już to robić
1. program
2. wydech
3. IC z S3
4. turbo k04
5. dolot z audi tts
6. wtryski
to jest w zasadzie 6 głównych punktów żeby było grubo ponad 300
może wybrać np. tylko do punkut 4 i będzie ok 300
ja nie celuję w tą moc obecnie, chcę aby nieco sprawniej się poruszał bo wkurza mnie już to że jest masa aut które jeżdżą identycznie, na serio tak jakby celowo to robili ŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009
saxorulez napisał/a:
ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie
To jest zbyt wiele pierdzielenia. I nie wiadomo czy konstrukcyjnie się da. U mnie np. w dwóch nadkolach są miejsca gdzie są intercoolery nie wiem jak w Golfie ale z jednej strony jest pewnie miejsce a z drugiej może być już coś innego co uniemożliwi nam włożenie go w to miejsce. Poza tym trze by jakiś mądry łącznik ich wymyślić a to też koszty i rzeźbienie... Tak jak pisałem i pisze eM jak robić mody to porządnie od razu... Zakładać jeden customowy, akurat widzę że na dole w zderzaku by miał super chłodzenie i jest git! Zrobisz teraz tak że założysz z S3, potem przeprowadzisz dalsze mody i ten nie wystarczy i będziesz znów musiał zmieniać. Najtaniej i najlepiej jest zrobić to od razu i Pod zderzakiem będzie się prezentował całkiem całkiem... PiTT - Wto 22 Wrz, 2009 a czy dolożenie dodatkowego IC nie wpłynie negatywnie na przepływ powietrza na dalsze chłodnice? już się pytałem o to chyba saxorulez - Wto 22 Wrz, 2009 ŁukaszS3,
ale tak robi Forge wiec sie da. Ja nie mam auta z pompką więc nie mam pojęcia czym to się je. Poprostu tak robią specjaliści w tej dziedzinie. Przynajmniej w mojej opinii specjaliściŁukaszS3 - Wto 22 Wrz, 2009
saxorulez napisał/a:
ale tak robi Forge wiec sie da.
Tak na pewno się da ja nie twierdzę że nie ciekawe tylko ile taki zestaw kosztuje... Ale Forge to naprawdę dobra firma jeśli chodzi o części do VW i Audi
PiTT zmierz jutro swój IC (wysokość, szerokość, głębokość) tylko tego aluminowego elementu bez plastikowych doprowadzeń ja zmierzę swój zobaczymy jaka różnica...PiTT - Wto 22 Wrz, 2009 taki jest u mnie http://www.allegro.pl/ite...gti_golf_5.htmlwasq - Wto 22 Wrz, 2009 wczoraj przedwczoraj mialem ogladac zdlubanego golfa V gti czarnucha na czarnych legerach r1r kapciach
i wlasnie z intercoolerem orurowaniem i wydechem
ogolnie tak coller jest przed chlodnicami wysokosc coolera od dolu zderzak do samego zamka szerokosc caly zakres glownego grila
rura od stozka do turbo rowniez zmieniona na bodajze 3 cale wraz zachowana przeplywka w orginalnym miesjcu ale spatentowana ze nie ogranicza przeplywy a dziala poprawnie
dolot zrobiony do stozka k&n z lewego przedniego grila "halogena"
kumpel mu zrobil wydech 3 cale z meskim wyjsciem z turbo z katalizatorem sportowym srodkowym tlumikiem bardzo specyficznej konstrukcji oraz na koncu piekna koncoweczka
auto 100% do codziennej jazdy z wszelkimi wygodami czyli klima audio pelne wyposazenie wnetrza nic sie nie przegrzewa nic sie nie dzieje wiec cooler zaslaniajacy chlodncie normalna chlodncie klimy nie psuje funkcjonalnosci auta
sam wydech dopiero bedzie potwierdzony na hamowni ile dal
ogolnie furacz zdlubany ale niestety nie wiem ile ma konikow PiTT - Wto 22 Wrz, 2009 jak na seryjnej turbinie po moze mieć pod 270-280KM
jak zmienione to pow. 300KM
z listy niebawem zrobione ma juz (tyle co golymi patrzalkami moglem wypatrzec ):
- duży intercooler +nowe orurowanie
- dolot powietrza cały 3” cale
- stożek K&N
- blow off Greddy TYP-S
- Dodatkowy dolot powietrza na stożek
- koło zamachowe(1 masa),sprzęgło, docisk SACHS RACE performance - 7,2kg(seria 18,5kg)
- układ wydechowy 3” do kat. Za kat. 70mm
- sportowy metalowy kat.
- obudowa dla stożka (izolatka od silnika)
- dodatkowe zegary (EGT,turbo boost,ciśnienie oleju)Stf - Wto 22 Wrz, 2009
saxorulez napisał/a:
ja bym zapodał dwa szeregowo tak jak proponuje Forge - ale nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie
robić 2x smic - bez sensu. straty w przepływie nadal na kiepskim seryjnym poziomie.
u mnie i u znajomego w starszym S3 customowy fmic daje całkiem sporo . podczas upalania na seryjnym było w dolocie ponad 70-75st. przy 10 st. na zew. - obecnie jest max. 15-17st wyżej od temp otoczenia. podobnie w S3. pomimo że miał 2xsmic przy 25st notował 60st. teraz - 40. generalnie przy mniejszych ciśnieniach straty w przepływie są nieco mniej istotne ale np. w evo sam fmic dobrej firmy (AMS) potrafi podnieść ciśnienie o 0,1bar (ponoć mają super przepływy).Rudello - Wto 22 Wrz, 2009
PiTT napisał/a:
bo wkurza mnie już to że jest masa aut które jeżdżą identycznie,
Które? Stacho - Śro 23 Wrz, 2009 PiTT jak się zdecydujesz na IC od S3 to mógłbym może załatwić bo wczoraj znajomy z forum wrzucał większy IC do eSy a stary chyba do sprzedania, jak chcesz moge zapytać