To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - wypozyczalnie upalaczy

Anonymous - Śro 23 Wrz, 2009

Ja bym brał m3 jeśli była by klatka i kubeł , było by ubezpieczone i wpuścili by mnie za kierownice :D
nox - Śro 23 Wrz, 2009

ALe taki swift pojedziesz nim i wyjdziesz z spoconym noskiem, Po m3 e46 na torze wychodzisz odwodniony i blady :D Maras jestem za kejem jako chętny na prawy :D
Marek23 - Śro 23 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
bym wziął Swifta.. trzeba mierzyć siły na zamiary. Nie zrobił bym porzytku z tych M3

Po części się z Tobą zgadzam. Ale tam jest bardzo dużo prostych i bardzo szybkich partii, gdzie autem 200+ koni jedziesz bez ryzyka pełnym butem. W Swifcie byłyby nudy.

Poza tym wyprawa na Nordschleife to kawał drogi i jak już pojechac, to na bogato.

Na razie nie mam kasy, ale jak będzie budżet, to siada te M3. Po 4 godzinach tym autem na tym torze na gokarty nie pójdziesz przez rok :rotfl:

saxorulez - Śro 23 Wrz, 2009

grifin010, nox,

panowie chyba nie wiecie ile się płaci jak się rozpierdzielisz furą na tym torze..

ja już to mam rozklepane na częsci pierwsze i wolę szkołę RSR na N-Ringu maja Clio Cup Ph III do wypożyczenia ale poziom odpowiedzialności jest ywsoki. A nawet wykupienie dodatkowego ubezpieczenia nie walnia z całkowitej odpowiedzialności.

Także wpadanie tam i jechanie o życie jest jak dla mnie trochę riski nie tylko dla zdrowia ale i dl akieszeni

Wolał bym zaliczyć kilka kółek Swiftem potem Sportem i poznać tor w realu..

Marek23 - Śro 23 Wrz, 2009

Niby samochody mają ubezpieczenie? Wytłumacz saxo jak to jest? Co do kwestii zdrowia to kazdego inwidualna sprawa.
saxorulez napisał/a:
ja już to mam rozklepane na częsci pierwsze i wolę szkołę RSR na N-Ringu maja Clio Cup Ph III do wypożyczenia ale poziom odpowiedzialności jest ywsoki. A nawet wykupienie dodatkowego ubezpieczenia nie walnia z całkowitej odpowiedzialności.
Kopsnij linka albo cenę za coś takiego? Jakie warunki?
saxorulez napisał/a:
Wolał bym zaliczyć kilka kółek Swiftem potem Sportem i poznać tor w realu..

też bym tak wolał, ale wtedy bym musiał tam siedziec dwa tygdonie,albo nie wiem co.
Wiem, że od razu m3 to ryzyko, ale wierzę w siebie. 1000 kólek na gt4 coś tam mi na pewno pomoże. Ważne, żeby na początku sprawdzić o ile tor się różni od gry, jak fura sie zachowuje, potem można sobie lekko pofolgowac.

nox - Śro 23 Wrz, 2009

Kwestia odpowiedzialności za auto oczywiste kwestia kogo na co stać , zakładając że miał bym budżet z chęcią chciał bym poznać emocje w m3 , a uwzględniając umiejętności to najchętniej wszedł bym na prawy do Marka :)
saxorulez - Śro 23 Wrz, 2009

Ta wypożyczalnia to mój cel:

http://www.rsrnurburg.com/

co do ubezpieczenia:

"What if I crash?"

You will need to pay for your own barrier damages and third party claims up to a maximum of €10,000. For damage to our cars the maximum amount payable is as follows; Alfa stage 1 €4000, Alfa stage 2&3 €6000, Clio €8000, R26.R €15000, BMW M3 CSL €20000 and GT3s €50000. Insurance for accident damage is available, see below.

"Are the cars insured?"

Yes, all our cars are road legal, taxed and tested. Their insurance policy specifically allows them to be used for hire and reward on the Nürburgring Nordschleife. The excess payments are so large that they only become useful in the event of serious claims (€50k+)

"Can I insure the car against any of this?"

You can limit the amount of accident damage payable by purchasing a seperate insurance policy before leaving the premises. These are only available for drivers who have taken instruction with us on the same day. Typically the insurance policies cost around €100 per driver and limit accident damage liability to between €1500 and €4000. This does not effect the third-party excess of €10000 though.

Janusz - Śro 23 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
panowie chyba nie wiecie ile się płaci jak się rozpierdzielisz furą na tym torze..


ja nie wiem ale chętnie sie dowiem

saxorulez - Śro 23 Wrz, 2009

Janusz,

za uszkodzenie M3 masz odpowiedzialność €20000
za uszkodzenie toru €10,000
za uszkodzenia osób 3cich €10000

Razem możesz beknąć €40000

Bart - Śro 23 Wrz, 2009

yyy, to ja wolę na wyrazowie własnym samochodem w krzaki polecieć :>
Janusz - Śro 23 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
Janusz,

za uszkodzenie M3 masz odpowiedzialność €20000
za uszkodzenie toru €10,000
za uszkodzenia osób 3cich €10000

Razem możesz beknąć €40000


no... nareszcie konkrety..... czyli wcale nie jest tak różowo skoro pomimo ubezpieczenia mozna tyle hajsu beknac ;/

nox - Śro 23 Wrz, 2009

20tyś za uszkodzenie m3 e46 ? :D ale na prawym jedzie z toba Angela Vip ? :D

za 20 tyś ojro masz zadbane m3 e46 :D

saxorulez - Śro 23 Wrz, 2009

nox napisał/a:
za 20 tyś ojro masz zadbane m3 e46


do tylu płacisz za uszkodzenia, jak rozwalisz za 5 000 EUR to tyle pokrywasz :)

To jest odpowiedzialność do kwoty.. powyżej płaci ubezpieczalnia

Janusz - Śro 23 Wrz, 2009

saxorulez napisał/a:
do tylu płacisz za uszkodzenia, jak rozwalisz za 5 000 EUR to tyle pokrywasz :)

To jest odpowiedzialność do kwoty.. powyżej płaci ubezpieczalnia



czyli jak walić to grubo tak??

saxorulez - Śro 23 Wrz, 2009

Janusz napisał/a:
czyli jak walić to grubo tak??


najlepiej nie walić



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group