Techniczne - Ile można zyskać na modyfikacji głowicy?
martin.h - Wto 06 Paź, 2009
KarQ napisał/a:
A skąd pewność, że w serii auto legitymowało się seryjnymi 94 końmi
Nie wiem jak z tymi motorami w XSi, ale wiem że motory z rejlaków (1.3 i 1.6) rzadko kiedy osiągają nawet seryjną moc po tylu latach eksploatacji.KarQ - Wto 06 Paź, 2009 W zasadzie jak każdy stary motor, ale ten też mógł już kiedyś być grzebany.
Nie shamował wcześniej i pozamiatane.Barejka - Wto 06 Paź, 2009 przyjrzalem sie temu wykresowi i mam pytanie co oznacza predkosc maksymalna, to taka jakas osiagnal dany pojazd na rolkach? Bo tu mnie zastanawia jesli to ma seryna skrzynie od xsi 1.4 to skrzynia na piatce konczy sie przy 210 jakim cudem jest ponad 231, raczej wkradl sie blad pomiaru rasta - Wto 06 Paź, 2009 A skąd pewność, że hamownia dobrze skalibrowana, na hamowni mażna bardzooo mcno manipulować wynikiem, wystarczy, ze inaczej się ustawi odcinke, przełożenie i koniki rosą Brak wykresu z tej samej hamwni przed modyfikacjami, dyskwalifikuje niesterty ten wynik.vitesse - Wto 20 Paź, 2009 a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?saxorulez - Wto 20 Paź, 2009 vitesse,
nigdy nie słyszałem o polerowaniu kanałów plastikowych..martin.h - Wto 20 Paź, 2009
saxorulez napisał/a:
vitesse,
nigdy nie słyszałem o polerowaniu kanałów plastikowych..
Można wziąźć i zebrać trochę plastiku z kanałów powiększając je, co niektórzy robią. Niestety nie ma tutaj takiego pola manewru jak w kolektorze metalowym.106 - Wto 20 Paź, 2009 zysk moze byc kolo 1mm moze 1.5 ale to juz srednio... jak robilem glowice bylo
u mnie widac ze ktos to kiedys ruszal, choc pewnie nic to nie dalo Niemy - Wto 20 Paź, 2009
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?
ja przy robieniu swojej głowicy wygładziłem tylko te nierówności i niedoróbki generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabiaTomcat - Śro 21 Paź, 2009 Właśnie odebrałem głowicę po obróbce i regeneracji. Jutro ją obfotografuję i pokaże jak to wyszło.CHRZANEK - Śro 21 Paź, 2009
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ?
Niemy napisał/a:
generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia
W przypadku instalacji LPG jest to bardzo nieprawidłowe postepowanie...KonradMK - Śro 21 Paź, 2009 chyba że ma się blosa, wtedy strzały w kolektor nie straszne.Barejka - Śro 21 Paź, 2009 CHRZANEK, dlaczego tak myslisz skoro mam wtryskiwacz od gazu juz doslownie 2 cm przed polaczeniem kolektora z glowica?vitesse - Śro 21 Paź, 2009
CHRZANEK napisał/a:
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ?
Niemy napisał/a:
generalnie jest to bardzo twardy plastik i trudno się go obrabia
W przypadku instalacji LPG jest to bardzo nieprawidłowe postepowanie...
gaz jak cos to tylko w zapalniczce jarek-malopolska - Śro 21 Paź, 2009
vitesse napisał/a:
a polerowanie kanałow dolotow w plastikowym kolektorze w saxo vts cos daje ? bo palcem idzie wyczuc dosyc duze nierownosci
ktos ma jakies doswiadczenia w tym temacie ?