martin.h - Pią 09 Paź, 2009 Straty na poziomie 100 KM w ośce to nie jest normalne. Dla przykładu znany już wykres Imprezy N12 na sliku, straty nie przekraczają 80 KM, a mamy napęd 4x4.
rasta - Pią 09 Paź, 2009 Duże opory może też powodować zesrane łozysko w kole.Stf - Pią 09 Paź, 2009 no tak ale zazwyczaj hamuje się na 4biegu? na tej hamowni w krematorze jest możliwy motyw, w któym do pomiaru podpinają drugą oś rolek, coby obiciążenie dla silnika było większe. bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.
rasta napisał/a:
Duże opory może też powodować zesrane łozysko w kole.
ale to chyba byłoby słychać ?rasta - Pią 09 Paź, 2009 Raczej na pewno martin.h - Pią 09 Paź, 2009
Stf napisał/a:
bmw 330i to rwd i też pokazał 120km strat, evo x wykazało strat ponad 140km a golfizna w sumie była rozpędzana jeszcze szybciej więc chyba te 100km strat na tej hamowni to nie jakiś kosmos.
Nie mam więcej pytań. Jak Panowie z hamowni tak podchodzą do sprawy to ja bym ich omijał szerokim łukiem.Stf - Pią 09 Paź, 2009 wiesz, generalnie wyniki co do mocy wyszły niby miarodajne, chociaż mój wydaje się trochę zawyżony - mniejsza z tym. niepokój mój wzbudza brak napędzania przy wyższych prędkościach - stąd poszukiwanie strat.rasta - Pią 09 Paź, 2009 Mniej browara i kebabuf Marek23 - Pią 09 Paź, 2009 A to Evo ma na pewno 300 kuca?Stf - Pią 09 Paź, 2009 nie wiadomo. jest po wydechu, zmienionym orurowaniu fmic na twarde. wymienił przewód od wg i zapomniał wsadzić tam jakiejś zwężki - obecnie ładuje mu 1,1 bara. Ze zwężką ładował 1,5 - wtedy miał coś 350-360kuca.
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?Marek23 - Pią 09 Paź, 2009
Stf napisał/a:
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
W golfie VI na dokręconej 2 zamiast 3 wbiłem 1...silnik zakręcił się na 6000 i auto potem dalej jeździło bez problemu.
To było tdi martin.h - Pią 09 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
A to Evo ma na pewno 300 kuca?
Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375Marek23 - Pią 09 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
Mnie to nie dziwi Evo8 waży seryjnie ok. 1450 kg, dodatkowe 2 osoby to jakieś 150 kg, co daje 1600 kg, przelicznik masa/mocy = 5,3
GT'ek waży 1290, po wydechu i z natryskiem ma pewnie z 240 KM, przelicznik masa/mocy = 5,375
No i evo ma "więcej" dyfrów... To też zabiera moc, ok już jestem spokojny.martin.h - Pią 09 Paź, 2009
Stf napisał/a:
tak mi się przypomniało wczoraj po odkręceniu trójki zamiast wbić 4 wbiła się 2... i niestety puściłem sprzęgło na ułamek sek - ale wystarczyło. auto jeździ jak jeździło ale czy myślicie że coś mogło się wysrać ?
Mógł tłok wyskoczyć
jeśli wszystko jest OK to raczej nic się nie stało, ale mogłeś sobie zrobić niezłe spustoszenie w silniku.Kamilbike - Nie 11 Paź, 2009 Ja kiedys w megance zrobilem zamiast 3/4 to 3/2 , odcinka byla na 6000, a zakrecil sie do 7000. Samochod jezdzi do dzis, bez problemow z silnikiem
Przemek a moze kupic jakies wezsze 18, bo faktycznie 235 to juz sporo, chociaz nowy passat 2.0T jezdzi na 235 ale 17"Marek23 - Nie 11 Paź, 2009
Kamilbike napisał/a:
chociaz nowy passat 2.0T jezdzi na 235 ale 17"
Passat to super sprzęt, dlatego na takich jeździ...