To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 2,5T VAG (audi ttrs)

martin.h - Wto 27 Paź, 2009

Stf napisał/a:
A i haldex tam jest którejś już generacji - podobno nie ustępuje torsenowi- niektórzy twierdzą że nawet lepszy.


Ci co tak twierdzą to za przeproszeniem gówno wiedzą. Dołączany napęd nigdy nie będzie lepszy niż stały.
Haldex może się sprawdzać w autach typu Octavia Scout, czy w jakimś SUVie, gdzie napęd 4x4 jest potrzebny aby wjechać na jakieś wzniesienie itp. W sportowym aucie tylko stały napęd.

Anonymous - Wto 27 Paź, 2009

to prawda ;D ale lepszy haldex niż ośka jak dla mnie... zresztą jeżeli ktoś chce wykorzystać moc auta tylko na prostej to haldex jest super, bo sprzęgło jest mocne i odporne na strzały ;)
mi - Wto 27 Paź, 2009

wszystko lepsze niż (przednia) ośka...
Stf - Wto 27 Paź, 2009

martin ale nie mówimy tu o aucie do upalania na tor tylko do jazdy na codzień. czasami na jakąś pojeżdżawkę, czasami na autostradę, czasami na ćwiarę. ja tylko chciałbym zobaczyć jaki czas taka ttrs wykręciłaby na poznaniu vs nowy focus rs. pewnie nie byłoby jakies wow ale chyba nie odstawałaby za specjalnie o ile nie byłaby szybsza. w każdym razie jest szybsza na krętym od caymana s co już o czymś świadczy??
Bart - Wto 27 Paź, 2009

martin nie potrzebuje samochodu na autostradę czy na codzień. On jest napier.dalatorem spod znaku karbonlorejn!
saxorulez - Wto 27 Paź, 2009

Stf,

martina nie przekonasz - jesli seryjnie niema klatki, nie jest JDM US EU Martin.h spec to się nie liczy :)

Ja tam uważam że ten silnik to mega rozwojowa jednostka (co widac po pierwszych ruchach Andrzeja P) I zlewam to czy jest to jednostka 2.2 20V z S2 czy 2.5 z Jetty USA - ważne że z parametrów wygląda zacnie.

Anonymous - Wto 27 Paź, 2009

no tylko kosztuje od focusa z 15k euro wiecej
saxorulez - Wto 27 Paź, 2009

rabarbar,

jesli wygra to znaczy że jest warte te 15 000 EUR wiecej. Jesli nie to juz kwetia dyskusyjna. TT nie konkuruje z Focusem RS

Marek23 - Wto 27 Paź, 2009

Stf napisał/a:
w każdym razie jest szybsza na krętym od caymana s co już o czymś świadczy??

Z tego co ja czytałem w auto sport, szybsza nie jest. Ale na pewno fura się bardzo odpycha i w serii na suchym Poznaniu moze klepnac serie evo. Ten silnik bedzie tez w RS3. W sumie super auto, ale nie piszmy,że ten Haldex jest lepszy do Torsena.

Walle - Wto 27 Paź, 2009

a ja wolałbym ośkę niż zaskakującego haldexa, który łapie jak chce. Tak jak Marek wspomniał - gdzie Haldex, a gdzie Torsen - nie porównujmy. Silnik z Jetty jest spoko i parametry są też są jak najbardziej. Nie miałbym zastrzeżeń. Obudowa mniej ważna rzecz. Zazwyczaj siedzę w aucie (jeśli chodzi o moje auto), a nie patrzę na nie.
martin.h - Wto 27 Paź, 2009

bart napisał/a:
martin nie potrzebuje samochodu na autostradę czy na codzień. On jest napier.dalatorem spod znaku karbonlorejn!


saxorulez napisał/a:
Stf,

martina nie przekonasz - jesli seryjnie niema klatki, nie jest JDM US EU Martin.h spec to się nie liczy :)


Czy ja gdzieś pisałem o klatce itp. Napisałem tylko, że w sportowym aucie Haldex to pomyłka. Jak nie wiecie jak działa Haldex to lepiej się nie wypowiadajcie.

Ja niechciałbym wpaść w poślizg i zastanawiać się kiedy się załączy Haldex. W ośce czy stałym 4x4 wiadomo co zrobić aby wyjść z poślizgu, w Haldexie trzeba liczyć tylko na elektronikę.

saxorulez, wiem, że dla Ciebie definicja sportowego auta to taki z wszystkimi bajerami, którym przy okazji można zrobić wypad na Mazury.

Ja teraz zbieram na Defendera, żeby zbudowac sobie auto na pojeżdżawki :faja:

mi - Wto 27 Paź, 2009

martin - nie unoś się, tym ignorantom brak po prostu Twego doświadczenia, ot co.
M - Wto 27 Paź, 2009

Taki electronic supersonic?

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kKO9h-gG4Qg&hl=pl&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kKO9h-gG4Qg&hl=pl&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Marek23 - Wto 27 Paź, 2009

martin.h napisał/a:
Napisałem tylko, że w sportowym aucie Haldex to pomyłka.

Z tym muszę sie zgodzic. Na pewno takie TTRS czy RS3 będą bardzo szybkie, ale te napędy to takie protezy. Summa summarum do bujaki super, i dla laika na tor też.

Stf - Wto 27 Paź, 2009

kurde panowie ale to nei jest auto na tor. popatrzcie na to przez pryzmat klienta docelowego. ilu z nich będzie tym latało po torze a ile po niemieckich autostradach ? tam haldex wydaje się ekonomiczniejszy. po porstu. ok - nie jeździłem haldexem 4generacji ale wy chyba też nie. więc może poczekajmy aż któryś z nas nim polata i później będziemy drążyć temat. oczywiście ja nigdzie nie napisałem że napęd ten jest lepszy niż napęd w evo ale nie ze stwierdzeniem że załącza się w połowie zakrętu to może wstrzymajcie się jednak. to to już nie jest to co było w 1 generacjach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group