saxorulez - Śro 24 Maj, 2006 Ja reż się nad tym zastanawiam tylko dlaczego 300EUR kosztuje kit???
jak najlepsze chłodniczki sa po 50$ do naszych fur plus montaz i osprzęt to chyba cena aż tak bardzo nie powinna urosnąć.. do takiej jazdy jak my to sądze zę wystarczy najmniejsza chłodnica do naszych pojemności to nie 24H Le Mans że obciążenie jest az takie duże.
tutaj link daje:
MOCALk-mart - Śro 24 Maj, 2006 thx, mocal'a nie znalem a faktycznie jest roznica cenowa
Do clio'wek SETRAB produkuje takie chlodnice, sa trzy modele w cenach:
- 232 euro
- 279 euro
- 345 euro
Nie jestem w stanie powiedziec czym sie tak naprawde roznia... :566: A wygladaja tak samo na zdjeciach:
[ Dodano: Sro 24 Maj, 2006 ] http://www.bakerprecision.com/setrab.htmAnonymous - Śro 24 Maj, 2006 w R19 16v byla w serii chlodnica oleju z tego co pamietam, ale wygladala calkowicie inaczej dwa preciki
pewnie Pitt mnie poprawi Anonymous - Śro 24 Maj, 2006 ja mialem w 205GTI chlodnice oleju.a w saxo sa zastosowane wymienniki cieplanox - Śro 24 Maj, 2006 Łukasz sprawdz mi ile taki Kit by mnie wyniosł do mojej fiesty jak to nieproblem PiTT - Śro 24 Maj, 2006
Kune napisał/a:
w R19 16v byla w serii chlodnica oleju z tego co pamietam, ale wygladala calkowicie inaczej dwa preciki
pewnie Pitt mnie poprawi
zgadza się, wygląda to jak grzałka
u mnie jest jeszcze inaczej bo mam dodatkową chłodnicę do klimy i nie widzę co tam jeszcze jest powkładane
wiem tylko że jak włączę klimę to automatycznie zaczyna pracować wiatrak na chłodnicy :566: i czuję zdecydowany spadek mocy
wypierniczę tą klimę w pi*du bo tylko moc mi zabiera saxorulez - Pią 26 Maj, 2006
nox napisał/a:
Łukasz sprawdz mi ile taki Kit by mnie wyniosł do mojej fiesty jak to nieproblem
nox - szczerze mowiąc nie wiem co potrzeba dokładnie, najlepiej napisz do nich maila a chłopaki Ci odpiszą. Napewno chłodnica tylko nie można przesadzić z wielkością zeby się potem olej nie studził za bardzo. Plus dwa przewody (doprowadzający i wyprowadzający) oraz podkładka pod filtr oleju gdzie podłącza się przewody - zdaje się że tak to wygląda..Gotti - Nie 28 Maj, 2006 Novitec oferuje do Punta za $$$
http://shophost.net/shop_...b8671aabf1b6193PiTT - Śro 27 Sty, 2010 świeżutki temat
filtr oleju - teoretycznie co się wsadzi będzie dobrze, a jak w praktyce?
zawsze zakładałem filtrona ze względu na dostępność, ale też słyszałem kilka negatywnych opinii
jakieś doświadczenia?Bart - Śro 27 Sty, 2010 nie bardzo wiem jakie można mieć doświadczenia z filtrami będąc zwykłym zjadaczem chleba
filtr to urządzenie zerojedynkowe - przykręcasz i działa. przejeżdżasz x km, wyje.bujesz i zakładasz nowy
Nie spotkałem się ze źle działającym filtrem (albo spotkałem, ale nie mam jak tego stwierdzić), używam filtrona, jest git.Anonymous - Śro 27 Sty, 2010 40 stron, 200 opinii "pseudo ekspertów", 4 kłótnie, 15 ostrzeżen a i tak założysz filtrona... tak to widzę
Dobra żartuję z tego co słyszałem filtron ma b.dobre wlasciwosci filtrujace, niestety ich wada jest to że lubia podcieknac uszczelki. Weź pan Hengsta albo manna i bedzie gitPiTT - Śro 27 Sty, 2010
no wlasnie dla mnie filtron zawsze byl ok
zero problemow
ale slyszalem ze niektorzy byli niezadowoleni
te filtry i tak sa tanie, wiec warto zalozyc to co lepsze
problemem w filtrach moze byc wlasnie przeciekanie albo przytykanie
tak slyszalem Anonymous - Śro 27 Sty, 2010 co ile zmieniasz? 10kkm?
słyszałeś że byli niezadowoleni z jakich powodów?PiTT - Czw 28 Sty, 2010
AndreXSi napisał/a:
co ile zmieniasz? 10kkm?
słyszałeś że byli niezadowoleni z jakich powodów?
tak co 10kkm
słyszałem jak komuś totalnie się zapchał, ale nie z powodu syfu w oleju tylko uszkodzenia struktury filtraGeKo - Czw 28 Sty, 2010 Bierz coś firmowego Purflux czy Knecht czy jakiś inny Bosch. Pewnie robione w tej samej fabryce, ale sumienie spokojniejsze będzie.