To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Remap C2/Saxo/106 - co i jak?

Marek23 - Pon 16 Lis, 2009

eM napisał/a:
Maras: jezdzilem i w hondzie czuje sie duzo lepiej
przejedz sie moim cifem

Ok :faja:

pP - Pon 16 Lis, 2009

Greg napisał/a:
~150KM.

ja bym tam te angielskie konie jeszcze przez 2 podzielił..
na angielskich forach po samym flexi pipe do mojego fiestolota powinno być 10KM..praktycznie po całym wydechu (flexi pipe, catback i decat) przybyło mi 8KM.. także ich konie nie równe naszym

Jakarti - Pon 16 Lis, 2009

ja myslac o modach mysle tylko o turbo. oczywiscie nie zrobie tego bo nie mam kasy ale mysle, ze to jedyne sluszne rozwiązanie..

aczkolwiek lubie Grega za to, ze przeciera szlaki :chick:

M - Pon 16 Lis, 2009

Nie chce byc chamski ale szlaki dawno przetarte, Greg uczy sie zamiast na cudzych bledach to na swoim czasie i portfelu
Jakarti - Pon 16 Lis, 2009

ej - pytanie nie brzmialo czy jest sens to robic tylko kto to zrobic moze :)
Greg - Pon 16 Lis, 2009

Jakarti napisał/a:
ja myslac o modach mysle tylko o turbo. oczywiscie nie zrobie tego bo nie mam kasy ale mysle, ze to jedyne sluszne rozwiązanie..

aczkolwiek lubie Grega za to, ze przeciera szlaki :chick:

Tez o tym myślałem, choć częściej o kompresorze. Ale załamałem się jak pzonałem koszty uturbienia tej 206 o której jest mowa tu na forum. ;D

Przecieram. :faja:

eM napisał/a:
Nie chce byc chamski ale szlaki dawno przetarte, Greg uczy sie zamiast na cudzych bledach to na swoim czasie i portfelu

Póki co to ani razu nie wywaliłem kasy na darmo kupując cokolwiek do auta, ze wszystkiego jestem zadowolony. Nie ma tu jakichś wielkich cudzych błędów na których można się czegoś nauczyć. Angole kilka setupów przetestowali i sa jakieś dowody na to, co daje efekty. Aczkolwiek nie jest to takie proste i oczywiste jak w przypadku hondy gdzie masz milion części do wyboru, wybierasz, klikasz, płacisz, masz.

martin.h - Pon 16 Lis, 2009

Greg, a może strojenie za granicą?
Prawda jest taka, że w Polsce ludzie wolą stroić silniki turbodoładowane bo jest to dużo prostsze i mniej czasochłonne.

Jeśli już miałbyś stroić w Polsce to najlepiej u kogoś kto stroi rajdówki, aczkolwiek nie wiem kto mógłby to być. Pucharowe C2 mają komputer zaplombowany Citroen Racing więc tu nikt nic nie kombinuje.

M - Pon 16 Lis, 2009

w przypadku hondy to tez nie jest tak latwo jak sie wydaje.
to ze ktos opisuje swoj hondowy projekt za pomocą pieknych opakowan produktow znanych marek tuningowo-sportowych nie oznacza ze wszystko super pasuje i ze sie zadna sru.ba nie upierdolila podczas roboty.

Greg - Pon 16 Lis, 2009

martin.h napisał/a:
Greg, a może strojenie za granicą?
Prawda jest taka, że w Polsce ludzie wolą stroić silniki turbodoładowane bo jest to dużo prostsze i mniej czasochłonne.

Jeśli już miałbyś stroić w Polsce to najlepiej u kogoś kto stroi rajdówki, aczkolwiek nie wiem kto mógłby to być. Pucharowe C2 mają komputer zaplombowany Citroen Racing więc tu nikt nic nie kombinuje.

Rozejrzę się. Myślałem, że ktoś cos wie. :)

eM, ale przyznasz, że wybór części jest niesamowity, nawet jak nie wszystko pięknie pasuje, to możesz zmienic praktycznie każdy element auta. :) To jest piękne w Hondach. :)

jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

Greg spróbój uderzyć do TTC.. Kilka osób z 206 chwaliło, że Daniel ogarnia temat "JP4"
Nie zaszkodzi się dowiedzieć, zadzwonić, zapytać -> kto pyta nie błądzi...

Jeszcze stary EDIT o ktorym kiedyś rozmawialiśmy: ten kolektor z pucharowej 206 pasi do C2 VTS ;D

PiTT - Pon 16 Lis, 2009

każde "nowe" turbo opłaca się robić programem :)
a może z innej beczki, nie ma jakiegoś większego silnika który się tam zmieści?
szczerze to nie mam pomysłu na spory przyrost mocy, no może poza tym co zrobił u siebie Łukasz, ale jak wiadomo kosztowało to sporo czasu i $

Anonymous - Pon 16 Lis, 2009

eM napisał/a:
przejedz sie moim cifem

Bracie eM, czy Brat jest świadom co czyni wypowiadając owe słowa w kierunku osobnika z którym toczy dyskusję?

Z Bogiem
Brat Andre

saxorulez - Pon 16 Lis, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
ten kolektor z pucharowej 206


ale seryjnie jest taki sam kolektor jak w serii. Masz na myśli ten aluminiowy z przepustnica z na lince?

jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

hehe chodziło mi o kolektor wydechowy 4-2-1 do pucharowego Peżota 206 ;D
Greg - Pon 16 Lis, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
Jeszcze stary EDIT o ktorym kiedyś rozmawialiśmy: ten kolektor z pucharowej 206 pasi do C2 VTS ;D

A skąd wiesz? ;) On pasuje do każdego wydechu? Mam cat-back Magnexa.

Ciekaw jestem jak bardzo zmiana kolektora na taki zwiększy poziom hałasu.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group