Przem_106 - Śro 25 Lis, 2009 Sprawa wyjasniona. Pomiary dokonane. Pomuki rozdane
106 s16 na seryjnych felgach tj 6`szerokosci z ET 16 bez wzgledu na szerokosc opony (o czym pisał Chrzanek ) ma szerokosc przednich koł 1406 - 1409mm. (roznice kilku mm. mogą wystąpic przy roznej zbieznosci koł, gdy mierzymy z przodu) Przypomne, ze homologacja podaje max 1407.
A wiec dochodzimy do sytuacji o ktorej wspominal 106, ze jest to tak obliczone, zeby nic nie kombinowac i uzywac felg z fabrycznym ET lub większym!
Sprawa dystansow dla mnie rozwiazała sie sama.
Dziekuję na uwagę106 - Czw 26 Lis, 2009 mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?martin.h - Czw 26 Lis, 2009
106 napisał/a:
mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?
NieMick - Czw 26 Lis, 2009
106 napisał/a:
mam wyscigowe pytanie... czy jak zaloze szyby z poliweglanu to tez trzeba
oklejac je dodatkowo atestowana folia?
a w N czy w A grupie chcesz założyć szyby z poliwęglanu?
tzn folii i tak nie musisz już użyć... pytam czysto teoretycznie bo w Nce chyba nie ma takiej możliwości...106 - Czw 26 Lis, 2009 w EŁukaszS3 - Pią 27 Lis, 2009 Panowie jedna baaaaaardzo ważna kwestia... Czy mogę mieć ECU mastera w samochodzie do PZM? Z dobrego źródła wiem że poza komputerem nie mogę mieć nic innego prawda to? Czy mam już nie pić z tego źródła?GeKo - Pią 27 Lis, 2009 Z tego co wiem w Nce po włożeniu seryjnego kompa a wyjęciu innego auto musi odpalić. z Ecumasterem będzie dziwna sprawa bo pewnie po wyjęciu jego fura już nie odpali tak jak np u 106tego. Natomiast jeździły 106 z SMT-6 w PZM i przechodziły BK i to w Nce.ŁukaszS3 - Pią 27 Lis, 2009 Moje saxo niewiele będzie miało z N gr. Ciekawe jak jest w A gr. Chyba wybiorę się w niedziele na sprint i pogadam z tym typem co na BK zawsze jestGeKo - Pią 27 Lis, 2009 w Agr możesz mieć dowolny sterownik silnika, ale niech Chrzanek potwierdzi.ŁukaszS3 - Sob 28 Lis, 2009 Grzesiu jaki przystojniak Tak sterownik silnika może być dowolny ale musi on być w miejscu seryjnego... Podobno nie można mieć żadnego dodatkowego urządzenia poza sterownikiem.CHRZANEK - Sob 28 Lis, 2009 Hmmm.
W A grupie sterownik dowolny.
W N grupie kiedyś było tak że sterownik mógł być dowolny ale musiał być w... obudowie seryjnego ECU. Sprawa była prosta jak samochód seryjnie miał OBD1, ale w przypadku OBD2 trudno było cokolwiek wsadzić do małej puszki.
Obecnie sterownik jest dowolny ale MUSI być współwymienny z seryjnym. Tzn w każdej chwili zawodów musi być możliwość zastąpienia go seryjnym i samochód musi pracować.
Czyli na pewno MUSI pracować z seryjną kością w instalacji elektrycznej samochodu (wiązka nie może być modyfikowana)
ŁukaszS3 napisał/a:
Tak sterownik silnika może być dowolny ale musi on być w miejscu seryjnego... Podobno nie można mieć żadnego dodatkowego urządzenia poza sterownikiem.
No widze że Łukasz S3 sam szuka odpowiedzi w załączniku J - I BARDZO DOBRZE, bo to proste jest.Anonymous - Czw 17 Gru, 2009 Panowie, mam pytanie o cos co zwie się V.O. - Wariant opcji.
Jesli auto ma w homologacji 2 załączniki V.O., w tym:
1. załącznik: modyfikacja hamulców, hamulca ręcznego i zbiornika paliwa
2. załącznik: modyfikacja zbiornika paliwa (inna niż w 1. zał.)
to ww. modyfikacje można stosować łącznie ( wszystkie) , czy tylko grupami (tylko te z 1 załącznika wszystkie lub tylko te z 2 załącznika) czy wybiórczo co mi się podoba z wszystkich modyfikacji?106 - Czw 17 Gru, 2009 jesli na pewno sa pogrupowane - to osobno te z 1 a osobno te z 2 i nie mozna ich mieszac.Anonymous - Czw 17 Gru, 2009 a można np. 2 modyfikacje z 1. grupy a trzecią pominąć?Anonymous - Czw 17 Gru, 2009 a, czy przypadkiem nie jest tak że modyfikacje z VO można stosować wybiórczo a VK tylko w zestawach?