To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Wyposażenie samochodu rajdowego

qbus - Wto 01 Gru, 2009

patrz na rallyshop.pl tam jest adnotacja czy fotel jest kompatybilny z systemem hans czy nie, wiekszosc nowych juz ma taka opcje.
Bad-i - Wto 01 Gru, 2009

qbus napisał/a:
patrz na rallyshop.pl tam jest adnotacja czy fotel jest kompatybilny z systemem hans czy nie, wiekszosc nowych juz ma taka opcje.


qbus, prawie wszystkie fotele ktore znalazłem na necie sa kompatybilne........ tylko co z tego jak nie widać różnicy.

qbus - Wto 01 Gru, 2009



skoro system na szyji wyglada tak to czym w zasadzie musialby roznic sie fotel wizualnie? ja nie wiem :D

Bad-i - Wto 01 Gru, 2009

no ja tez nie wiem, ale patrzac na kierowca w HANSie to myslalem ze na jego wysokosci fotel jest "głębszy"
rasta - Wto 01 Gru, 2009

Z tego co ja zauważyć fotel kompatybilny z hans ma większe otwory na oparciu na wysokości szyi, ale to takie moje spostrzeżenie.

Co do pasów to chyba jeden hu.. ważne aby miały homologację i były 3 punktowe, ja osobiście czaję się na TRS , które z przesyłka z UK wychodzą miej niż 500 pln.

http://cgi.ebay.co.uk/Rac...=item5ad52ea3bc

http://www.totalrestraint.com/

Bad-i - Wto 01 Gru, 2009

rasta napisał/a:
Z tego co ja zauważyć fotel kompatybilny z hans ma większe otwory na oparciu na wysokości szyi, ale to takie moje spostrzeżenie.

Co do pasów to chyba jeden hu.. ważne aby miały homologację i były 3 punktowe, ja osobiście czaję się na TRS , które z przesyłka z UK wychodzą miej niż 500 pln.

http://cgi.ebay.co.uk/Rac...=item5ad52ea3bc


pewnie chodzi o 3 " a nie 3 punkty ;) - Geko mi wlasnie napisal ze pasy pod HANS sa wezsze w okolicy HANSa (i to ma sens). Natomiast zabila mnie informacja o nowych wymogach kasków - kask Stilo ma kosztowac 1.900 euro ;D

Mick - Wto 01 Gru, 2009

raściak, nie 3 punktowe a calowe.
a poniżej 500 pln masz w polsce pasy RACING czyli firmy Jacky posiadające homologacje.

Badi, Ty akurat musisz usiąść w fotelu, żeby zobaczyć czy jest dla Ciebie wygodny i czy nie ogranicza Ci ruchów.

Bad-i - Wto 01 Gru, 2009

Mick napisał/a:


Badi, Ty akurat musisz usiąść w fotelu, żeby zobaczyć czy jest dla Ciebie wygodny i czy nie ogranicza Ci ruchów.


tak tak o tym juz pisaliśmy, tylko człowiek się zastanawia za ile (czasu) będzie musiał kupować cos narzuconego przez góre.

qbus - Wto 01 Gru, 2009

dokladnie 4 pkt a nie 3 ;)

te pasy wygladaja dokladnie jak chinskie "Racing" ktore maja aktualna homologacje FIA i kosztowaly kiedys 399 zł w Teddy Motorsport w Krk. Mi w tych pasach przeszkadzala klamra, jakos tak dziwnie caly element sie krecil zamiast czesci.

Bad-i - Wto 01 Gru, 2009

coś czuje ze przygotowanie auta do RPP wyniesie prawie tyle co cały pug :D
CHRZANEK - Wto 01 Gru, 2009

Obecne kołnierze HANS działają z większością pasów - w konsekwencji z wiekszością foteli.

Fotel OMP PISTA to był mój ulubiony fotel.

Wg mnie jak pasy to 3" 6 pkt. Marka nie ma znaczenia bo i tak wszystkie zrobił Sabelt lub Shrott.

A fotele to trzeba na dupie przymierzyć bo inaczej to są bezcelowe dywagacje. TO co jednemu pasi innemu przeszkadza.

rasta - Wto 01 Gru, 2009

Tak miałem na myśli 3" CALE :D

TRS to jednak nie Jacky, na Sparco mnie nie stać, a za cenę Jacy wolę TRS :P

Jest to Angielska firma i są robione w UK

http://www.totalrestraint.com/


Mają też pasy pod Hans'a

Mick - Wto 01 Gru, 2009

OMP PISTA jest w cenie 2600 z jakąś tam zniżką pewnie po 2200 dało by radę, fakt chyba w lepszym fotelu nie siedziałem...
Anonymous - Wto 01 Gru, 2009

Racingi z homo FIA, są made in taiwan i mają podobną centralną klamrę do produktów sabelta itp. Racingi bez homo ,są made in china i zamiast wajchy , mają pokrętło do odpinania pasów.
M - Wto 01 Gru, 2009

Na tym foto wyglada to tak jakby przy mocnym uderzeniu z tyłu mogło zdekapitować zawodnika :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group