qbus - Wto 01 Gru, 2009 patrz na rallyshop.pl tam jest adnotacja czy fotel jest kompatybilny z systemem hans czy nie, wiekszosc nowych juz ma taka opcje.Bad-i - Wto 01 Gru, 2009
qbus napisał/a:
patrz na rallyshop.pl tam jest adnotacja czy fotel jest kompatybilny z systemem hans czy nie, wiekszosc nowych juz ma taka opcje.
qbus, prawie wszystkie fotele ktore znalazłem na necie sa kompatybilne........ tylko co z tego jak nie widać różnicy.qbus - Wto 01 Gru, 2009
skoro system na szyji wyglada tak to czym w zasadzie musialby roznic sie fotel wizualnie? ja nie wiem Bad-i - Wto 01 Gru, 2009 no ja tez nie wiem, ale patrzac na kierowca w HANSie to myslalem ze na jego wysokosci fotel jest "głębszy"rasta - Wto 01 Gru, 2009 Z tego co ja zauważyć fotel kompatybilny z hans ma większe otwory na oparciu na wysokości szyi, ale to takie moje spostrzeżenie.
Co do pasów to chyba jeden hu.. ważne aby miały homologację i były 3 punktowe, ja osobiście czaję się na TRS , które z przesyłka z UK wychodzą miej niż 500 pln.
Z tego co ja zauważyć fotel kompatybilny z hans ma większe otwory na oparciu na wysokości szyi, ale to takie moje spostrzeżenie.
Co do pasów to chyba jeden hu.. ważne aby miały homologację i były 3 punktowe, ja osobiście czaję się na TRS , które z przesyłka z UK wychodzą miej niż 500 pln.
pewnie chodzi o 3 " a nie 3 punkty - Geko mi wlasnie napisal ze pasy pod HANS sa wezsze w okolicy HANSa (i to ma sens). Natomiast zabila mnie informacja o nowych wymogach kasków - kask Stilo ma kosztowac 1.900 euro Mick - Wto 01 Gru, 2009 raściak, nie 3 punktowe a calowe.
a poniżej 500 pln masz w polsce pasy RACING czyli firmy Jacky posiadające homologacje.
Badi, Ty akurat musisz usiąść w fotelu, żeby zobaczyć czy jest dla Ciebie wygodny i czy nie ogranicza Ci ruchów.Bad-i - Wto 01 Gru, 2009
Mick napisał/a:
Badi, Ty akurat musisz usiąść w fotelu, żeby zobaczyć czy jest dla Ciebie wygodny i czy nie ogranicza Ci ruchów.
tak tak o tym juz pisaliśmy, tylko człowiek się zastanawia za ile (czasu) będzie musiał kupować cos narzuconego przez góre.qbus - Wto 01 Gru, 2009 dokladnie 4 pkt a nie 3
te pasy wygladaja dokladnie jak chinskie "Racing" ktore maja aktualna homologacje FIA i kosztowaly kiedys 399 zł w Teddy Motorsport w Krk. Mi w tych pasach przeszkadzala klamra, jakos tak dziwnie caly element sie krecil zamiast czesci.Bad-i - Wto 01 Gru, 2009 coś czuje ze przygotowanie auta do RPP wyniesie prawie tyle co cały pug CHRZANEK - Wto 01 Gru, 2009 Obecne kołnierze HANS działają z większością pasów - w konsekwencji z wiekszością foteli.
Fotel OMP PISTA to był mój ulubiony fotel.
Wg mnie jak pasy to 3" 6 pkt. Marka nie ma znaczenia bo i tak wszystkie zrobił Sabelt lub Shrott.
A fotele to trzeba na dupie przymierzyć bo inaczej to są bezcelowe dywagacje. TO co jednemu pasi innemu przeszkadza.rasta - Wto 01 Gru, 2009 Tak miałem na myśli 3" CALE :D
TRS to jednak nie Jacky, na Sparco mnie nie stać, a za cenę Jacy wolę TRS
Mają też pasy pod Hans'aMick - Wto 01 Gru, 2009 OMP PISTA jest w cenie 2600 z jakąś tam zniżką pewnie po 2200 dało by radę, fakt chyba w lepszym fotelu nie siedziałem...Anonymous - Wto 01 Gru, 2009 Racingi z homo FIA, są made in taiwan i mają podobną centralną klamrę do produktów sabelta itp. Racingi bez homo ,są made in china i zamiast wajchy , mają pokrętło do odpinania pasów.M - Wto 01 Gru, 2009 Na tym foto wyglada to tak jakby przy mocnym uderzeniu z tyłu mogło zdekapitować zawodnika