To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport

pit - Sob 12 Gru, 2009

Też spotkałem się z opinią małej rozwojowości clio, co do 106 to wiadomo można sporo.
Czytałem kiedyś na forum jakimś że złamać 200kuca w clio to ciężka sprawa?

No ze spalaniem clio to też między 9-12litrów miasto (upalanie 16 :/ ). Oczywiście jak "szarpie" autem w korkach to też do 10 dojdzie.

Pomijając powyższe, to bill do 106 wyszedł mnie 700pln (second hand), wydech SS 1300, kolektor 700, skrzynia 1500.
Patrząc na ceny szpeju do clio to taniocha.

Nie wiem ile można jeszcze urwać do np. setki w clio. Ja zakładam mniejwięcej 7,5 u siebie, a clio 7,3 w serii. Biorąc pod że nie dotykałem silnika to jeszcze można porzeźbić.

Misiek_lbn - Sob 12 Gru, 2009

pit, poczytaj w pimpie temat o ex freemanowym clio i będziesz wiedział jak ciężko złamać 200 koni, ale jak też lata takie "raptem" 180-190KM clio... ;)
Anonymous - Sob 12 Gru, 2009

I wszystko na te temat

pit - Sob 12 Gru, 2009

No właśnie, jak miałem serie to seryjne clio lało mnie na 4-5 długości.
Po modach typu wydech,dolot lało mnie już około 2, a po skrzyni pewnie z 1,5 :D
U mnie się zrobiło pewnie poniżej 130kuca a clio nadal ma 180, róznica niesamowita.
Więc skoro (strzelam) 140-150konne saxo czy 106 może lać prawie 200konne auto to nie ma sensu się w to bawić.
O skręcaniu pogadamy później :P

Moje doświadczenia z przejeżdzki clio to straszne nie pewne prowadzenie się.
Jakoś bardziej przewidywalny 106, jak mi sie składa bokiem to wiem że kontra wyciągnie, w clio wręcz przeciwnie.
Fakte jest że 106 miałem kilka miesiecy a w clio wsiadłem okazjonalnie, oba auta były seryjne.

Marek23 - Sob 12 Gru, 2009

Clio w serii jest szybsze od dlubanego 106,tylko odczuc nie ma takich jak w 106. Clio bardziej linearnie rozwija moc.

106 daje wiecej frajdy z jazdy, poza tym jest wolniejsze,wiec latwiej sie nim jezdzi.

Clio zawsze bedzie drozsze w utrzymaniu, wieksze kola,rozrzad, klocki(ds3000),krotkie przelozenie...

O dlubaniu nie ma co mowic,wiadomo.

Na oesie clio szybsze.

Przy speedach typu 180 clio mozna sie jeszcze bawic, 106 juz trzeba uwazac...


Ogolnie, jak masz duoz kasy to clio,ale bedziesz tesknil za 106 i tak.
Jak malo to 106.

Ogolnie 106, frajzda z jazdy... Cos czego eM nigdy nie zrozumie.

k-mart - Sob 12 Gru, 2009

pit napisał/a:
Moje doświadczenia z przejeżdzki clio to straszne nie pewne prowadzenie się.
Jakoś bardziej przewidywalny 106, jak mi sie składa bokiem to wiem że kontra wyciągnie, w clio wręcz przeciwnie.


nie wiem czym jechales, ale wlasnie sport jest stabilny przy wysokich predkosciach.
106 prowadzi sie banalnie, z tym autem wszystko jestes w stanie zrobic jak ograniesz.
Niech Maras nakreci w koncu jakis filmik, zlozenie na 3x z 140kmh czy cos w ten desen.

pit - Sob 12 Gru, 2009

Marek23 napisał/a:
106 daje wiecej frajdy z jazdy, poza tym jest wolniejsze,wiec latwiej sie nim jezdzi.

Przy speedach typu 180 clio mozna sie jeszcze bawic, 106 juz trzeba uwazac...


Ogolnie, jak masz duoz kasy to clio,ale bedziesz tesknil za 106 i tak.
Jak malo to 106.

Ogolnie 106, frajzda z jazdy... Cos czego eM nigdy nie zrozumie.


k-mart napisał/a:

106 prowadzi sie banalnie, z tym autem wszystko jestes w stanie zrobic jak ograniesz.


Więc biorąc pod uwagę powyższe i to do czego używam oraz jak upalam zostane przy 106.


No chyba że jakieś IVT może?























:P

M - Sob 12 Gru, 2009

honda nie skreca
MoRToN - Sob 12 Gru, 2009

tomecki napisał/a:
Jeszcze jedno, tak jak powiedział bart - kupno zdrowego clio nie jest łatwe, klient mojego peugeota tez szukał sporta, objechał trochę aut i kupił peugeota


Bo zdrowe pewnie były za drogie :D

dzik - Sob 12 Gru, 2009

Clio nie jest dla koniobijcow ktrorzy oczekuja 200KM.
Clio po odpowiednich modach jak wydech i n-kowy ECU mimo podobnej mocy zyskuje bardzo duzo.

pit - Sob 12 Gru, 2009

dzik napisał/a:
Clio nie jest dla koniobijcow ktrorzy oczekuja 200KM.

Czyli czego??? jak nie mocy wzrostu?
W 106 jest tak samo rośnie moc nie wiele a faktyczne osiągi znacznie.

Skoro w pugu można zrobić 160 to czemu w clio nie można 240? to mnie tylko zastanawia.

GeKo - Sob 12 Gru, 2009

Dokładnie, moc się nie zmienia za bardzo o osiagi już tak.
Marek23 - Sob 12 Gru, 2009

Porownywalem moje full seria clio, 2 osoby na pokladzie, z moim owczesnym 106, ktory chodzil jak zdrowa seria, jedna osoba na pokladzie. Z 2 biegu z rolki. Na 2 gdzies 2 dlugosci dla reanult, 3 bieg to juz masakra.
fydi - Sob 12 Gru, 2009

Ja powiem tylko, że za nic bym nie zamienił swojego williamsa na żadne saxo/106 czy sporta. Mnie jednak liczby nie obchodzą więc może dlatego :)
pit - Sob 12 Gru, 2009

106 ma 145nm
clio ma 200nm
więc dyskusji nie ma



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group