To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - BMW E30 325e 140KM 228 Nm 1987 rok

Walle - Czw 07 Sty, 2010

fotki poszły, nie wszystko, ale chyba dość dużo :)

Silnik przez tyle tysięcy chodził na automacie - więc z zasady nie był męczony, nie słychać żadnych odznak jego zużycia, po 12 na cylindrach też swoje mówi.

Wspomaganie działa, nie cieknie, ABS bez zarzutów, tankowane Pb95 - zawsze pełny bak. Wymieniona wiekszość żarówek na nowe.....

Walle - Czw 07 Sty, 2010

Vlodarsky napisał/a:
a podłoga i dach ? dach nie cieknie ? tylko czy faktycznie nie przecieka... bo są tacy to nie żart co mówią, że nie przecieka a w rzeczywistości przecieka... i weź tu takiemu przetłumasz...
no i czy podłoga zdrowa ? idzie z dołu ?
























ładnie utrzymana sztuka !


dach nie cieknie - bo nie ma szyberdachu ( w dwóch swoich poprzednich e30 miałem), podłoga cała i zdrowa. Serio - ciężko mi znaleźć minusy.

Na progach i pasie tylnym położona nowa konserwacja ( po 22 latach kamyki starą trochę obiły) - tzw. baranek. Progi są całe, bez rdzy, bez żadnego ale.

gaugan - Czw 07 Sty, 2010

piekna! bez kitu
k-mart - Czw 07 Sty, 2010

Jako stary beemkowicz nieco co nieco wiem i bym się nie pchał w 22letnie e30. Silnik fakt - daje radę, ale reszta auta to juz nie jest tak kolorowo. Nie mówię o rzeczach oczywistych gdzie w rankingach awaryjności e30 nigdy nie było mocne. Zawias ogólnie jest słaby na polskie drogi i to stwierdzony fakt. Wnętrze zadbane daje radę dość długo. Awarie elektroniki potrafią byc tak dokuczliwe jak w Lagunie II. Spalanie jest wysokie - w mieście będzie Ci to palić około 14 litrów (bez kozackiej jazdy), a gaz - wiadomo - dla leszczy.
Bart - Czw 07 Sty, 2010

:rotfl:
martin.h - Czw 07 Sty, 2010

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Walle - Czw 07 Sty, 2010

k-mart napisał/a:
Jako stary beemkowicz nieco co nieco wiem i bym się nie pchał w 22letnie e30. Silnik fakt - daje radę, ale reszta auta to juz nie jest tak kolorowo. Nie mówię o rzeczach oczywistych gdzie w rankingach awaryjności e30 nigdy nie było mocne. Zawias ogólnie jest słaby na polskie drogi i to stwierdzony fakt. Wnętrze zadbane daje radę dość długo. Awarie elektroniki potrafią byc tak dokuczliwe jak w Lagunie II. Spalanie jest wysokie - w mieście będzie Ci to palić około 14 litrów (bez kozackiej jazdy), a gaz - wiadomo - dla leszczy.


dobre! szacun! :*

Skubaniec sprytny ;D

k-mart - Czw 07 Sty, 2010

:D
Franek - Czw 07 Sty, 2010

:rotfl:
Spadłem z krzesła!

Walle - Czw 07 Sty, 2010

ałto jest proste w budowie, naprawie, a cała jego elektronika to komputer sterujący i "komputer" pokładowy, który napisem CHECK na desce i zapaloną lampką między daszkami przeciwsłonecznymi (jest tam takie "cóś" z podpisanymi lampkami np. bremchlicht )pokazuje np., że nie działają tylne światła stop.

I takie to buty :)

Seryjnie 129KM, 230Nm, osiągi 8,8 do setki. Teraz może być ociupińkę szybsza.

W pewnym sensie przysp. do 100km/h w E30 (i nie tylko) reguluje się przełożeniem dyfra. Teraz jest 3,25 - optymalnie, ale do tego silnika wkładano też 2,93 i 3,15. Można też założyc np. 3,64, auto szybciej będzie sie wkręcać, ale będzie więcej palić i mieć mniejszy vmax.

ade - Pią 08 Sty, 2010

wykres wyglada tak samo jak u mojego kumpla po zmienia kolektora dolotowego ma m20b20 albo 25:d wiec pewnie masz takiego moda u siebie:P

silnik bardzo fajny:d

jarek-malopolska - Pią 08 Sty, 2010

ade do spania ;D
Bad-i - Pią 08 Sty, 2010

podobno auto kupił juz Marcel i sprzedał na forum BMW :]

k-mart mistrz wyścig



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group