Techniczne - Glowica, uszczelka i w ogole o co w tym wszystkim chodzi?!
Anonymous - Wto 30 Maj, 2006
Jakarti napisał/a:
czy nasze auta to czterosuwy??
:566: :546:
to pytanie zadane na forum motoryzacyjnym kwalifikuje się chyba na bana :675:Anonymous - Wto 30 Maj, 2006 Jakarti ale dales
nawet ja wiem ze mamy 4-suwy taki ze mnie internetowy fachowiec Jakarti - Wto 30 Maj, 2006 nie nie zle mnie zrozumiales szukalem informacji w necie o silnikach i potrzebowalem znależć jakies slowo odniesienia. :D:D
a tam.. kurwa, kurwa, kurwa, kurwa. gdybym mial tyle modow za soba co Ty to pewnie ja bym Tobie tlumaczyl a tak korzystam z doswiadczenia kolegow Anonymous - Wto 30 Maj, 2006 na najbliższy spot przywozisz ze sobą tablicę i kredę - będzie wykład z budowy i działania silnika spalinowego 4-suwowego Jakarti - Wto 30 Maj, 2006 ja to zawsze chetnie - nie ukrywam , ze jestem laik i jesli tylko ktos ma ochote mi cos wytlumaczyc to ja poslucham Anonymous - Wto 30 Maj, 2006 Dla chetnych znalazlem ciekawy artykulik o glowicy...
nie bede wklejał calego bo troche przydlugi ale ciekwie napisane.
potłumaczymy ci - będzie nam potem łatwiej odpowiadać na Twoje pytania, bo będą bardziej precyzyjne niż: "Panowie, silnik mi się zepsuł, co robić ?" Jakarti - Wto 30 Maj, 2006 bardzo motyla noga smieszne ale dzieki za all posty.dzik - Wto 30 Maj, 2006 Moze podyskutujemy o momencie? Bo niektorzy tutaj w niego wierza Vlodarsky - Wto 30 Maj, 2006 przepraszam, że wtrące ale warto też dodać, że głowica musi być dokręcona kluczem dynanometrycznym (Boże jak to się pisze ????) i w dodatku w odpowiedni sposób (tzn ma tu znaczenie kolejnosć dokręcania śrub...) zaczyna się od środka okrężnymi ruchami itd... generalnie chodzi o to żeby nie "wygiąć" głowicy przy dokręcaniu.
[ Dodano: Wto 30 Maj, 2006 ]
a tak poza tym ja jeżdże na mixolu więc sam nie wiem ile mam suwów...Anonymous - Wto 30 Maj, 2006 Ale po co to dodawać ? Sądzisz, że Jakarti zachęcony naszymi wykładami zabierze się z ochotą za zdejmowanie głowicy własnym sumptem ?Loko - Wto 30 Maj, 2006 A wiadomo to, może już uszczelka wymieniona i głowica splanowana włąsnoręcznie papierem ściernym Jakarti - Wto 30 Maj, 2006 tak sie zastanawiam.. czy nie pojechac gdzies za te koszulkowe pieniadze Vlodarsky - Śro 31 Maj, 2006 Jakarti rób głowice po swojemu i nie słuchaj się tych wszystkich co się tu mądrzą
papier ścierny w ręke, uszczelnisz silikonem a dokręcisz kluczem francuskim
P.S. Ja kiedyś sobie zdejmowałem głowice w saxo tylko po to, żeby dotrzeć zawory przy okazji wymieniłem sobie uszczelniacze Jakarti - Śro 31 Maj, 2006 tak tak - ja moze nie ogarniam tematow technicznych ale nie musze kupowac kabrioleta zeby podrywac dziewczyny :D:D:D