MotorSport - 14 luty 2010 I elimnacja MOŁ w Tomaszowie
BaRtO_206GT - Śro 27 Sty, 2010 moge sie k.urwa dowiedziec dlaczego moj post zostal wykasowany?? tez chcialbym wziac udzial w tej imprezie ale widocznie komus to przeszkadza, ja pier.dole... poprosze o pw z info co sie stalo z moim postemfydi - Śro 27 Sty, 2010 Proponuje też dowiedzieć się jak obsługiwać się książką drogową oraz kiedy można wjeżdżać na PKC - to tak gdyby ktoś jechał z początkującym pilotem No i oczywiście uzgodnić jakiś system opisuJaco - Śro 27 Sty, 2010
Bad-i napisał/a:
qbus napisał/a:
odme, metalowe opaski na przewodach paliwowych, wazna gasnice, apteczke i trojkat.
oprocz tego sprawne wszystkie swiatla i sygnal dzwiekowy. chyba nic wiecej na kjsach nie sprawdzaja.
mocowanie akumulatora...
"+" w aku musi być zabezpieczony, do tego zdjęcia twoje i pilota, przyda się też kawałek taśmy żeby przykleić kartę na szybe no i jakiś pisiak Jaco - Śro 27 Sty, 2010
fydi napisał/a:
No i oczywiście uzgodnić jakiś system opisu
Czy ja wiem, na KJS wystarzy jak pilot pokazuje gdzie trzeba jechać ( za czy przed opone/pachołek) , trasy raczej są proste do zapamiętaniasaxorulez - Śro 27 Sty, 2010
BaRtO_206GT napisał/a:
moge sie k.urwa dowiedziec dlaczego moj post zostal wykasowany?? tez chcialbym wziac udzial w tej imprezie ale widocznie komus to przeszkadza, ja pier.dole... poprosze o pw z info co sie stalo z moim postem
Bartek - proszę kulturalniej trochę, nie jesteśmy w oborze.
Reszta na PWqbus - Śro 27 Sty, 2010
Cytat:
do tego zdjęcia twoje i pilota
to juz wynika z czytania regulaminow.... na niektorych kjsach tego wymagaja gdzieniegdzie nie przewiduja kart identyfikacyjnych... nie ma reguly.grzech - Śro 27 Sty, 2010 co do pilota i "opisu" to podstawa wytlumaczyc sobie co oznacza zwrot "z lewej" / " z prawej" , czy chodzi ze jedziemy "z lewej" / "prawej " strony pacholka ,czy tez ze pacholek ma byc " z lewej" / " prawej" strony , bo to robi ogromna roznice , reszta to szczegoly , wiekszosc prob i tak mozna nauczyc sie na pamiec przed proba i jechac z pamieci... pilotowi tylko mozna wskazac 2, 3 miejsca gdzie podejrzewamy ze mozemy sie pomylic i kazac mu pilnowac / dyktowac tylko te miejsca, a reszte jak chce ,bo na 99% i tak go nie bedziemy sluchac wasq - Czw 28 Sty, 2010 tutaj na 100% trzeba miec zdjecie swoje zdjecie pilota oraz wydrukwoana karte identyfikacyjan umieszczana na bocznej szybie
napewno trzeba sie przygotowac na wmiare dokladne sprawdzanie auta tzn sprawnosc pozycji kierunkow klaksonu gasnica oraz jej waznosc mocowanie akumulatora jak ktos ma spinki to czy da sie maske otworzyc po ich odpieciu czy foteel nie sa luzne itd....
wszystko to co jest zawarte w ogolnynm regulaminie KJS-owym
same badania sa przeprowadzane calkiem dokladniewasq - Czw 28 Sty, 2010 warto tez trzymac sie itinera (czy jak to tam sie pisze) i jechac zgodnie z nim wasq - Czw 28 Sty, 2010 regulamin imprezy zgodnie z regulainem PZM
info odnosnie imprezy oraz zapisy info pojawi sie na glownej stronie
http://www.ak-tomaszowski.pl/wasq - Pią 29 Sty, 2010 juz sa zapisyVlodarsky - Nie 31 Sty, 2010 W regulaminie jest wzmianka o przepisach ruchu drogowego. Jak się ma odcinek KJSowy do ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym ? Czy to chodzi o dojazdy na odcinki ?GeKo - Nie 31 Sty, 2010 Dojazdy na odcinkiVlodarsky - Pon 01 Lut, 2010 hahahaa tak myślałem czyli dzida...