To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 14 luty 2010 I elimnacja MOŁ w Tomaszowie

BaRtO_206GT - Śro 27 Sty, 2010

moge sie k.urwa dowiedziec dlaczego moj post zostal wykasowany?? tez chcialbym wziac udzial w tej imprezie ale widocznie komus to przeszkadza, ja pier.dole... poprosze o pw z info co sie stalo z moim postem
fydi - Śro 27 Sty, 2010

Proponuje też dowiedzieć się jak obsługiwać się książką drogową oraz kiedy można wjeżdżać na PKC - to tak gdyby ktoś jechał z początkującym pilotem :) No i oczywiście uzgodnić jakiś system opisu
Jaco - Śro 27 Sty, 2010

Bad-i napisał/a:
qbus napisał/a:
odme, metalowe opaski na przewodach paliwowych, wazna gasnice, apteczke i trojkat.

oprocz tego sprawne wszystkie swiatla i sygnal dzwiekowy. chyba nic wiecej na kjsach nie sprawdzaja.


mocowanie akumulatora...


"+" w aku musi być zabezpieczony, do tego zdjęcia twoje i pilota, przyda się też kawałek taśmy żeby przykleić kartę na szybe no i jakiś pisiak :]

Jaco - Śro 27 Sty, 2010

fydi napisał/a:
No i oczywiście uzgodnić jakiś system opisu



Czy ja wiem, na KJS wystarzy jak pilot pokazuje gdzie trzeba jechać ( za czy przed opone/pachołek) , trasy raczej są proste do zapamiętania

saxorulez - Śro 27 Sty, 2010

BaRtO_206GT napisał/a:
moge sie k.urwa dowiedziec dlaczego moj post zostal wykasowany?? tez chcialbym wziac udzial w tej imprezie ale widocznie komus to przeszkadza, ja pier.dole... poprosze o pw z info co sie stalo z moim postem


Bartek - proszę kulturalniej trochę, nie jesteśmy w oborze.

Reszta na PW

qbus - Śro 27 Sty, 2010

Cytat:
do tego zdjęcia twoje i pilota


to juz wynika z czytania regulaminow.... na niektorych kjsach tego wymagaja gdzieniegdzie nie przewiduja kart identyfikacyjnych... nie ma reguly.

grzech - Śro 27 Sty, 2010

co do pilota i "opisu" to podstawa wytlumaczyc sobie co oznacza zwrot "z lewej" / " z prawej" , czy chodzi ze jedziemy "z lewej" / "prawej " strony pacholka ,czy tez ze pacholek ma byc " z lewej" / " prawej" strony , bo to robi ogromna roznice :) , reszta to szczegoly :) , wiekszosc prob i tak mozna nauczyc sie na pamiec przed proba i jechac z pamieci... pilotowi tylko mozna wskazac 2, 3 miejsca gdzie podejrzewamy ze mozemy sie pomylic i kazac mu pilnowac / dyktowac tylko te miejsca, a reszte jak chce ,bo na 99% i tak go nie bedziemy sluchac :)
wasq - Czw 28 Sty, 2010

tutaj na 100% trzeba miec zdjecie swoje zdjecie pilota oraz wydrukwoana karte identyfikacyjan umieszczana na bocznej szybie


napewno trzeba sie przygotowac na wmiare dokladne sprawdzanie auta tzn sprawnosc pozycji kierunkow klaksonu gasnica oraz jej waznosc mocowanie akumulatora jak ktos ma spinki to czy da sie maske otworzyc po ich odpieciu czy foteel nie sa luzne itd....



wszystko to co jest zawarte w ogolnynm regulaminie KJS-owym

same badania sa przeprowadzane calkiem dokladnie

wasq - Czw 28 Sty, 2010

warto tez trzymac sie itinera (czy jak to tam sie pisze) i jechac zgodnie z nim :)
wasq - Czw 28 Sty, 2010

regulamin imprezy zgodnie z regulainem PZM

http://www.pzm.pl/userfil...eg__KJS2010.pdf


info odnosnie imprezy oraz zapisy info pojawi sie na glownej stronie

http://www.ak-tomaszowski.pl/

wasq - Pią 29 Sty, 2010

juz sa zapisy
Vlodarsky - Nie 31 Sty, 2010

W regulaminie jest wzmianka o przepisach ruchu drogowego. Jak się ma odcinek KJSowy do ograniczenia prędkości w terenie zabudowanym ? Czy to chodzi o dojazdy na odcinki ?
GeKo - Nie 31 Sty, 2010

Dojazdy na odcinki
Vlodarsky - Pon 01 Lut, 2010

hahahaa tak myślałem :) czyli dzida...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group