To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - "WINTER RALLY" - I RSMPPC 2010 !!!

Vlodarsky - Czw 04 Lut, 2010

Bonczek napisał/a:
Hiiiii musimy się spotkać na asflalcie


już tam byłem :) teraz jadę na śliskie :)

A napewno się spotkamy na asfalcie wszyscy razem kiedyś :)

Loko, wolę Twoje rady !! masz pomógł !! bez kitu !! jednak idę o życie - nic więcej się nie liczy :) (nie ma żadnej hondy w mojej klasie :) )


AndreXSi, pilot już od dwóch dni żyje w stresie :rotfl:

dzięki chopy macie pomuki :)

Vlodarsky - Czw 04 Lut, 2010

podobno wyniki mają być on-line na ak centrum :-)
Anonymous - Czw 04 Lut, 2010

Marek bede dawał wam znac bo siedze w pracy w nd :/

co do 1 startu niecha kasia dobrze dodaje MINUTY!!!!!! uważnie nie pomylić się przy godzinie tzn. 60minutach ;)

jedz swoim tempem, bez szaleństw, zeby nie walnąć TARYFY ;0

Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

Marcel 08 napisał/a:
co do 1 startu niecha kasia dobrze dodaje MINUTY!!!!!! uważnie nie pomylić się przy godzinie tzn. 60minutach


Możesz jaśniej ? :)

Bad-i - Pią 05 Lut, 2010

i przede wszystkim dobrze ogarnijcie ksiazke drogowa
Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

Marcel 08, chodzi o zliczane czasów z poszczególnych prób ?

Bad-i, jeszcze jej nie widziałem :) co tam ogarniać ? :)

Bad-i - Pią 05 Lut, 2010

Vlodarsky napisał/a:
Marcel 08, chodzi o zliczane czasów z poszczególnych prób ?

Bad-i, jeszcze jej nie widziałem :) co tam ogarniać ? :)


Mareczku chodzi o dodawanie minut tak zebys wiedzial kiedy dokladnie musisz wjechac na nastepny PKC. Czyli np konczysz probe wpisuja ci 12:23 (w ksiazce masz podane 30") wtedy wiesz ze nastepnym PKC musisz pojawic sie 12:53 (dokladnie w tej minucie musisz podac karte).

Jezeli chodzi o ksiazke drogowa - musisz miec pewnosc ze Kasia bedzie ci mowila za ile metrow lub na ktorym kilometrze masz skrecic. W ksiazce bedziesz mial podane odleglosci oraz punkty (np Kosciol, ulice, swiatla itd......). Za pierwszym razem zawsze jest ciezko to ogarnac dlatego lepiej zapytac na starcie innych kolegow lub na druga probe pojechac z kims kto bedzie startowal za wami (czasu wystarczy).

Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

A spoko :) rozumiem :) I później podjeżdżam na linię startu - pilot podaje książkę żeby coś wpisywali ? czy na mecie wpisują czas ?
Mick - Pią 05 Lut, 2010

Vlodarsky napisał/a:
A spoko :) rozumiem :) I później podjeżdżam na linię startu - pilot podaje książkę żeby coś wpisywali ? czy na mecie wpisują czas ?


Karta zostaje u nich i czas wpisują na mecie, tzn dokładnie w tym samym miejscu co start :)

Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

Czyli Kasia daje im kartę, zamyka szybę i jedziemy, wracamy, otwiera szybę i odbiera kartę :) spoko loko luz i spontan

Kolejne jakieś takie rzeczy organizacyjne ?
Warto sobie jakiś zegarek ustawić chyba zgodnie z jakimś tam zegarkiem sędziów ? Żeby mieć co do minuty ?

Mick - Pią 05 Lut, 2010

tylko pamiętaj, że na każdym pkc musisz sprawdzić ich zegar, bo zawsze się różnią miedzy sobą
Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

a gdzie ten zegar widać ? :) czyli wg zegara na każdym pkc z osobna mam jechać ?
qbus - Pią 05 Lut, 2010

Mick napisał/a:
tylko pamiętaj, że na każdym pkc musisz sprawdzić ich zegar, bo zawsze się różnią miedzy sobą


nie powinny sie roznic i chyba tylko raz spotkalem sie z przypadkiem ze sie roznily... jak mi to wytlumaczono na pkcu bylo tak dlatego ze synchronizacja byla po naszym starcie...

Vlodziu na pkcu jest stolik i zazwyczaj dwoch sedziow... na stoliku zawsze lezy maly elektroniczny zegarek i czasami duzy przekladany kartkowy zegar... gdy nie widac duzego to pilot podchodzi do stolika, samochod stoi przed tablica zapowiedzi PKC i moze ja przekroczyc najwczesniej 1 minute przed czasem podania karty.



zapraszam -> http://www.speedzone.pl/arti.php?id=kiero2

Vlodarsky - Pią 05 Lut, 2010

ładnie to jest pokazanie.
Czyli najlepiej podejść do stolika - zsynchronizować sobie zegarek z tym na stoliku, później ze dwie minuty wcześniej ustawić się na zapowiedzi PKC (to jest jakoś oznaczone ? ) jak zostanie minuta do startu to już się poturlać przed PKC i ustawić się obrysem pojazdu przed linią startu ?
Kartę daje pilot na zapowiedzi PKC czy już na samym PKC ?


Później jak wracam to pełną dzidą jadę i mija pomiar czasu gdzieś ? jakaś fotokomórka czy ręką mierzą ? i robię meta stop mając linię mety między osiami ? dobrze kumam ?


edit : wielki pomuk jeszcze raz do Ciebie leci - dzięki bo zielony w tym jestem a nie chciałbym mieć jakichś kar za swoją niewiedzę.

Anonymous - Pią 05 Lut, 2010

Marek ważne naprawde jest to ci ja zaczałem a Bad-i rozwinał z qbusiem!!! zwróćcie na to uwagę po otrzymaniu karty ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group