To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Skrzynia BE + blok TU

Anonymous - Wto 16 Mar, 2010

Tak btw. to słyszałem o wkładzie na prostych zębach do MA, niejaki Królikowski miał to w rajdowej 106, składali to moi znajomi, ale nie wiedzą jakiej to było produkcji. Słyszał ktoś coś?
saxorulez - Wto 16 Mar, 2010

tak QUAIFE lub BACIO ROMANO
GeKo - Wto 16 Mar, 2010

Na seryjną skrzynie na prostych zębach chyba mówią "French gearbox"
martin.h - Wto 16 Mar, 2010

Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.

saxorulez - Wto 16 Mar, 2010

GeKo napisał/a:
French gearbox"


"dog gearbox"

k-mart - Wto 16 Mar, 2010

martin.h napisał/a:
Jakby już iść na całość to wolałbym cały dedykowany wkład kłowy, wtedy nie będzie problemu z synchronizatorami.
Oglądałem w Kaps'ie, ale oni nie robią czegoś takiego do MA.


Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?

Anonymous - Wto 16 Mar, 2010

saxorulez napisał/a:
dog gearbox

dogbox to chyba określenie kłowej skrzyni, a ten wkład o którym pisałem podobno był tylko na prostym zębie, ale nie kłowy o_O

Poza tym podpytałem, i to było chyba produkcji czeskiej, więc prawdopodobnie sporo taniej niż quaife czy BR

martin.h - Wto 16 Mar, 2010

k-mart napisał/a:
Jestem zainteresowany.
Czy mogl bys rozwinac temat i moze wkleic jakis przyklad?


Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły.

Można też kupić sekwencję -> http://www.swrmotorsport...._sequential.htm ale to podobno koszt zbliżony do 20k zł.

Czy posiada ktoś informacje ile kosztuje najtańszy wkład kłowy do MA?

M - Wto 16 Mar, 2010

czyli synonim "dostać w kły" - oznacza po prostu szybko zmieniać biegi w kłówce...
Anonymous - Wto 16 Mar, 2010

PPG
http://www.ppgearbox.com.au/
http://www.saxperience.co...ad.php?t=190865

k-mart - Wto 16 Mar, 2010

martin.h napisał/a:
Tzn.? Po prostu chodzi oto, że w kłówce rolę synchronizatorów przejmują sprzęgiełka kłowe. Wtedy można zmieniać biegi w górę jak i w dół bez użycia sprzęgła, trzeba tylko użyć trochę więcej siły


O to mi chodzilo.
A czy skosnych zebow na zebatkach nie da sie wygiac mlotem i kombinerkami na proste?

Anonymous - Wto 16 Mar, 2010

da się, na dniach będę właśnie to robił, porobie foty i zrobie jakiś guide

szprzęgiełek kłowych nie montuję, nie lubię używać siły przy zmienie biegów

CHRZANEK - Wto 16 Mar, 2010

To nie są tanie rzeczy Halinka...

http://images.google.pl/i...%26tbs%3Disch:1

martin.h - Wto 16 Mar, 2010

Apropo skrzyni BE:

Cytat:
Peugeot Sport skrzynia BE4/5 16 marca 2010

Skrzynia biegów BE4/5 na synchronizatorach ze szperą w komplecie z grubymi półosiami,metalową tarczą sprzęgła,podporą półosi,czyli wszystko aby ją zamontować do Peugota 206 XS 1,6 16V.Homologowana PG-12x68 , 1-12x35 , 2-16x30 , 3-20x28 , 4-20x23 , 5-27x26. V.max na 15 cali 160 km/h.Po przeglądzie.

cena: 15.000
telefon: 502-077-746
imię i nazwisko: Robert Smolarek
adres: Kęty
województwo: małopolskie

grzech - Wto 16 Mar, 2010

p106rallye napisał/a:
PPG
http://www.ppgearbox.com.au/
http://www.saxperience.co...ad.php?t=190865


"i need more stronger box for my saxo vts turbo.i have a be4 gearbox now and broke 12 times " to jednak te skrzynie BE to nie takie kozaki jak mowią :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group