dzik - Pon 19 Gru, 2005 Jezdzilem 4x4 na codzien i nie potrafie takich wskazac.
Jesli na sniegu to ok, ale fwd tez mozna jezdzic.
Jednak gdybym mial do wyboru 100KM w fwd lub 4x4 to zdecydowanie fwd.
Z prostej przyczyny, ciekawe jak sie wyprzedza w trasie kiedy polowa koni grzeje dyfry.
Dalej uparty jestem i jesli 4x4 to mocne czyli min 300KM.Anonymous - Pon 19 Gru, 2005 E tam. Ja mam dużo mniej jak 300 i w życiu bym nie zamienił na FWD... Zupełnie inaczej auto się zbiera, inaczej jeździ po zakrętach, nawet inaczej hamuje... A na śliskim to chyba nie muszę nikogo przekonywać dzik - Pon 19 Gru, 2005 Hmm, moj szef ma forestera 2.0 NA, gorzej przyspiesza, gorzej hamuje i gorzej skreca saxorulez - Wto 20 Gru, 2005 zaskakujące że aż tak duże straty są mocy.. nie wiedziałem.. muszę spróbować jakiegoś WRXa pomeczyć albo stare GT Anonymous - Wto 20 Gru, 2005
dzik napisał/a:
Hmm, moj szef ma forestera 2.0 NA, gorzej przyspiesza, gorzej hamuje i gorzej skreca
Ja mam golfa: lepiej przyspiesza na 1 i 2 biegu na 100% niż odpowiednik w ośce, dobrze hamuje, a po zakrętach jeździ o niebo lepiej... zupełnie inne trzymanie w zakręcie (i to nie ważne czy na suchym czy na mokrym) jesli ciągną wszystkie 4 koła, a inne jak ośka.Anonymous - Wto 20 Gru, 2005 I tak nic nie przbije RWD. jest kontrola nad tylnią i przednią osiką.pcs - Śro 21 Gru, 2005
rosssssa napisał/a:
I tak nic nie przbije RWD. jest kontrola nad tylnią i przednią osiką.
Przyslowie glosi ze jak sie ma jedno i drugie to w zasadzie nie ma sie niczego, it tak zwykle jest z RWD. Fajnie to bylo widac ostatnio na barborce. Moim zdaniem to wielbienie RWD bierze sie z tego ze obecnie RWD jest tylko w drogich, luksusowych albo sportowych autach i z tym sie zaczelo kojazyc. Jakby pandy, fabie i lanosy mialyby RWD a BMW. Mercedes, Porsche FWD to wszyscy by chcieli FWD. Glowna zaleta to FUN dla kierowcy.Anonymous - Śro 21 Gru, 2005
pcs napisał/a:
Przyslowie glosi ze jak sie ma jedno i drugie to w zasadzie nie ma sie niczego, it tak zwykle jest z RWD. Fajnie to bylo widac ostatnio na barborce. Moim zdaniem to wielbienie RWD bierze sie z tego ze obecnie RWD jest tylko w drogich, luksusowych albo sportowych autach i z tym sie zaczelo kojazyc. Jakby pandy, fabie i lanosy mialyby RWD a BMW. Mercedes, Porsche FWD to wszyscy by chcieli FWD. Glowna zaleta to FUN dla kierowcy.
1.Z tego co ja wiem to (maluch to wyjątek) samochód z tylnym napędem nie może być za krótki, bo jak jest nie da się nim jeździć.
2. To wszystko przez producentów samochodów, któzy tną koszty i dlatego ciągle wychodzi im FWD
3. Dla mnie nawet 125p lub polonez do zabawy jest lepsiejszy od FWD
4. A poza przyjemnością to ja się bezpieczniej czuje w RWD, jak wsiadma w zime do FWD to cosik mnie nie wychodzi jeżdzenie dzik - Śro 21 Gru, 2005
rosssssa napisał/a:
I tak nic nie przbije RWD. jest kontrola nad tylnią i przednią osiką.
Prawda jest taka ze samo rwd nie daje przewagi. A nawet czesto samochody rwd prowadza sie fatalnie i gorzej je wyprowadzic. Np clio v6 mkI, mr2 itd. Nawet na ulicy widac ze ludzie na sniegu w rwd walcza gorzej niz w fwd bo dupa lata i jechac nie mozna.
Tez tak sie zdarza z 4x4, kumpel mial octe z haldexem i strasznie przeklinal. Mowil ze potrafi sie wlaczyc sam na zakrecie zmieniajac od razu prowadzenie.
Takze wszystko zalezy od tego jak udana jest kontrukcja.pcs - Wto 03 Sty, 2006 no i znalazlem mojego pogromce, moze ktos kupi?
to jest 2.5T? chyba raczej 2.0T bo przeciez 2.5T sa jak do tej pory tylko w tej twarzy (chyba ze to jakas wersja ze stanow):
Bo jest ze stanow, spojrz na zegary
Hmm, ja sportem robie z rolowanego wrx'a jak chce.
Jak sie scigalem z R5 ktore miala ok 220KM to czulem sie bezsilny, hmmm k-mart - Śro 04 Sty, 2006 nie patrzylem dokladnie na zdjecia, to jakas kopa jak ze stanow...ciekawa jaka ma moc jesli to naprawde 2.5T, moze rzeczywiscie ten silnik o 280KM ktory dopiero teraz wkladaja w europejskie STi?
co do spotkania z R5:
nie dziwi mnie bo widzialem jak klient na wyscigu po lotnisku niedaleko mnie cala konkurencje rozbil w tym roku (911-stki, rs'y, sti, miski evo, clio cup-sport i rozne inne torowki). jego R5 mialo silnik z williamsa ostro przerobiony, 240KM na hamowni pokazalo, sekwencja 6-biegowa, 830kg saxorulez - Śro 04 Sty, 2006 lekki OT: właściciel tej Imprezy robił nam koszulki Michał - Śro 04 Sty, 2006 hmmmmm , standruk moze ?