moze sie tylko fanom marki, gleby oraz 19" hd spodobac.kosmita - Czw 22 Kwi, 2010 k-mart, a co polecasz, żeby skręcało i szło jak hurykan/huycygan? k-mart - Czw 22 Kwi, 2010 ale o jaki chodzi?
youngtimer?
corrado bylo drogie tego czasu gdy wyszlo....
wolal bym troche nowsza 80'tke s2, combi limuzyne czy coupe.
taki corrado to przehuy.... ani golf ani passatszymlorek - Pią 23 Kwi, 2010 S2 to zupelnie inny swiat tymbardziej ze mozna kupic s2 coupe, wyglada lepiej od corca, w srodku o niebo fajniejsze , prowadzi sie lepiej i ma bardziej rozwojowy motor k-mart - Pią 23 Kwi, 2010 dlatego pisalem ze corrado to huy...Marek23 - Pią 23 Kwi, 2010 Kosmita, mając dłubane 106 i E9 nadal szukasz czegoś skręcającego?kosmita - Pią 23 Kwi, 2010 Marek23, raczej się zastanawiałem czy byłaby to dobra baza do jakiegoś fajnego projektu, ostatnio widziałem corrado na ulicy i nawet nieźle to wygląda. Jeżeli miałbym szukać czegoś skręcającego w tej chwili to foka RS mkI albo Z3 coupe/M coupe.pit - Pią 23 Kwi, 2010
nie koniecznie, Clio V6 i nowy Focus RS mają problemy z zawracaniem ale nie skręcaniemBonczek - Pią 23 Kwi, 2010 Nie wiem, nie jeździłem Janusz - Pią 23 Kwi, 2010
saxorulez napisał/a:
Bonczek napisał/a:
promienia skrętu
nie koniecznie, Clio V6 i nowy Focus RS mają problemy z zawracaniem ale nie skręcaniem
zgadza się gdzieś były ładnie porównane na filmiku promienie skrętu zwykłego clio vs clio v6 i to był jakiś dramat sport chyba tez ma większy promień skrętu niż zwykłe clio.CHRZANEK - Pią 23 Kwi, 2010
TOXIC napisał/a:
nie ma AIR BAG'a
Jak wiekszośc sportowych kierownic
Za to pani z twojego awatara ma dwa airbagi ade - Pon 26 Kwi, 2010
pit napisał/a:
eM napisał/a:
skrecanie to kwestia opony i zawieszenia
...długości,szerokości,masy i rozłożenia masy auta.