W praktyce:
jak podciagniesz dla pewnosci dwa przewody do obu koncow diody odpowiadajacej za shiftlight to kazdy bardziej kumajacy elektronik podepnie do tego brzeczyk. Uzyje tranzystora, scalaka, czegokolwiek, byle w z glowa by nie obciazac wyjscia procka zegarow.
Goscie co zajmuja sie przekrecaniem zegarow rozbieraja je w 20s, ogarniaja tez dobrze lutowanie smd (bo musza), wiec na pewno taki czlowiek podpialby przewody a pewnie i od razu zrobil uklad z brzeczykiem.GeKo - Wto 11 Maj, 2010 Aaa to tego sie domyśliłem, nie załapałem że "wzmocnić" to przenośnia M - Czw 20 Maj, 2010 Geko i jak zmodziłeś już jakiś patent? Ciekaw jestem jak to wyjdzie finalnie.GeKo - Czw 20 Maj, 2010 Nie Z racji tego że wszlekie rzeczy oparte o druciki i prąd to dla mnie czarna magia, chyba będę musiał zgłębić google za jakimś gotowym rozwiązaniem.
Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Można dokupić moduł bluetooth do podpięcia w OBD i są programy które na jakimś telefonie opartym o winde mobilną monitorują obroty/temp. itp. rzeczy. Domyślam się że pewnie da się ustawić jakiś Alarm dla zadanych wartości.dzik - Pią 21 Maj, 2010
GeKo napisał/a:
Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Można dokupić moduł bluetooth do podpięcia w OBD i są programy które na jakimś telefonie opartym o winde mobilną monitorują obroty/temp. itp. rzeczy. Domyślam się że pewnie da się ustawić jakiś Alarm dla zadanych wartości.
Jelsi interesuje Cie staly punkt powiadomienia, tzn niezalezny od obecnej odcinki to zrobic taki shiftliht jest bardzo latwo. Pisalismy o tym juz wczesniej.