ponieważ jeździłem w jakiejś gierce (jest w necie, czasy maja być porównywanie z czasami prawdziwych zawodników i narazie jest testówka za free) i dźwięk Cup'owego Mini był po prostu masakryczny, coś pięknego
Linkkk!!!Janusz - Pon 14 Cze, 2010 taaaa ale narazie testówka, jeździłem na g25 i trochę żenada bo na 16 kołka klepłem gościom 30 sek. a odbijałem się od band, i przepał owałem kilka razy choć to już niby byli prawdziwi konkurenci.
ps ma być tez ten system w rajdach i tam to może być ciekawe, bo w wyścigach to wygląda tak ze goście jada i maja Cie serdecznie w duuuupie jak w nich uderzysz to tak jak w ścianę bo ich czas jest niezmienny...
w rajdach może być fajnie porównywać czasy do autentycznego rajdu trwającego aktualnie
Linka jak zorganizuje to założę temat i tam wkleję żeby tu burdlu nie robić dzik - Pon 14 Cze, 2010 Sa kity i kity. Tzn te ktore pasuja idealnie i oszczedzaja kupe roboty jak i takie ktore sa zbiorem prawie pasujacych czesci. Jesli ten pasuje i ma ktos budzet to warto, oszczedza zabawy w dorabianie i rzezby gdzie czasami dla jednej pierdoly marnujemy kilka dni.
Zestaw ten jednak nie ma istotnego elementu, elektroniki, jest to podane w linku. Tzn trzeba to jeszcze wystroic.wasq - Pon 14 Cze, 2010 jeste jeszcze jedna sprawa
jesli ktos lata w kjs-ach kompresor/turbo laduje go w klase impreza/evo 4x4 i tam juz sie robia czasami problemy jesli chodzi o dotrzymanie kroku tym furom
w rajdach wogole taka przerobka jest nie homologowana to tez sobie nie polatamy
wiec jak dla mnie doladowanie sie nadaje jak ktos lata na torowe zabawy chocia taki superoes mocno obstawiony przez scyzorow tez mocno zweryfikuje potencjal takiej fury