ŁukaszS3 - Wto 03 Sie, 2010 speed555, to Ty na mnie pukałeś z busa na Banovcach?Anonymous - Wto 03 Sie, 2010
ŁukaszS3 napisał/a:
speed555, to Ty mnie pukałeś w busie na Banovcach?
O ja pierniczęCHRZANEK - Wto 03 Sie, 2010 hehehe.
Czesio - pogadaj z Mickiem to Ci powie jakie sa realne koszty wystartowanie w GSMP cieniasem sportingiem.
Jest to najtańsza opcja żeby wystartować - ale zeby się liczyć w klasie to trzeba wpakować drugie tyle kasy.
Malucha sobie daruj, nie dlatego żeby nie dostarczał radochy - ale po prostu jest mega awaryjny.Anonymous - Wto 03 Sie, 2010 chodzi mi zeby trafić cos youngtimerowego z tzw. duszą i w przeciągu roku maks 2 zbudować sobie własnymi rękoma auto na tor i auto w góry . Wstępnie z tego powodu odpada CCsAnonymous - Wto 03 Sie, 2010 Polonez 2000
ale w chooy drogoYarko - Wto 03 Sie, 2010 trochę to bezsensu, zapewne więcej się narobisz i nawku****sz niż pojeździsz, imho przy Twoich założeniach nie warto się pchać w GSMP, zbuduj sobie coś mało awaryjnego do upalania i tyle, polecam Nissana Sunny GTi, po wybebeszeniu do gołej blachy już w serii jest szybki i można fajnie się bawić - jedyny warunek to zdrowa buda, mechanika jest śmiesznie tania.Marek23 - Wto 03 Sie, 2010
Cytat:
chodzi mi zeby trafić cos youngtimerowego z tzw. duszą i w przeciągu roku maks 2 zbudować sobie własnymi rękoma auto na tor i auto w góry . Wstępnie z tego powodu odpada CCs
Jesśli nie masz dużych pieniędzy,to odpuśc sobie tne plan. Buduj CC i tyle,najtańsza opcja.Yarko - Wto 03 Sie, 2010 ewentualnie poszukaj jakiejś ciekawej E30'stki, ostatnio znajomy sprzedawał ciekawy egzemplarz, trochę "zrobiony" do upalania, zawsze RWD to RWD.CHRZANEK - Wto 03 Sie, 2010 Barto206 ma E30 318is
Można jeszcze zbudować E30 325 - równiez miała homologoację.
Albo pójść w totalną oryginalność i zbudować merca 190 2.3 16V - równiez miał homo.szymlorek - Wto 03 Sie, 2010 Z tego co pamiętam Przemek figas rok czy dwa lata temu coś tam SCSem wywojował, i jak dawno temu rozmawialiśmy o kosztach przygotowania auta do gsmp to się za głowę złapałem, także czesio przelicz sobie ile kosztuje transport auta, wpisowe, wyposażenie auta bo wpisowe to tylko początek. Jak chcesz się bawić to pomyśl o kajtkach czy jakiś Supersprintach żeby jeździć gdziekolwiek M - Wto 03 Sie, 2010 Czesio wal na berg trophy
Ja w tym roku juz nie dam rady ale w przyszłym hohoho GeKo - Wto 03 Sie, 2010 Jak podliczy koszty Berga, to taniej go wyjdą góry w PL, a ranga MP. Niestety on ma całą Polskę do przejechania. Krótko mówiąc w złym miejscu mieszkasz chłopcze Szutry to Twoja ojczyzna.CHRZANEK - Wto 03 Sie, 2010 Geko (jak zwykle) dobrze mówi.
Na początek Czesiu zapisz się do jakiegoś automobilklubu w Olsztynie (jest ich tam kilka), a nastepnie jakim kolwiek pojazdem spróbuj sił w KJSach, jak się wciągniesz to wtedy zacznij coś budować i startuj w lokalnych imprezach.
Na razie to masz duzo pytań (i bardzo dobrze - jak będe potrafił to Ci odpowiem) ale nie masz pomysłu co i jak zacząć.
Co do GSMP to wg mnie jest to najtańsza dyscyplina samochodowa w PL, ale to nadal nie jest wydatek 500pln za zawody.Marek23 - Wto 03 Sie, 2010 Ja na koniec dodac, ze w jakichkolwiek wyścigach sprzęt daje większą przewagę niż w rajdach. O ile w tych drugich umiejętnościami,itd jesteś w stanie słabszym/gorszym autem coś powalczyc, to w wyścigach bez porównywalnego z konkurencją sprzętu nie masz szans.Anonymous - Wto 03 Sie, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Na początek Czesiu zapisz się do jakiegoś automobilklubu w Olsztynie (jest ich tam kilka), a nastepnie jakim kolwiek pojazdem spróbuj sił w KJSach, jak się wciągniesz to wtedy zacznij coś budować i startuj w lokalnych imprezach.
Olsztyn jest tak biedny pod względem imprez w ostatnich miesiącach ze nie macie pojęcia , brakuje sędziów , kjsy z maja są poprzekładane na wrzesień -październik . Jeszcze podobno ktos wyprowadził jakaś wiekszą kasę z któregos z klubów , ogolnie zarówno działanie OKR jak i Warmińskiego bardziej zniechęcają .