To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Problem ze skrzynią, clio sport

Anonymous - Sob 21 Sie, 2010

No i jak w temacie? Jeżeli to kwestia zabezpiecznia to można dorobić pierścień skręcający dyfer zabezpieczający przed rozłączaniem różnicówki. Ja tak miałem dorobione w jc5129.
W jc5130 dyfer jest już seryjnie skręcany.

dzik - Sob 21 Sie, 2010

Narazie mam informacje ze dyfer faktycznie polecial, ale co zawiodlo jeszcze nie wiem.
Anonymous - Pią 27 Sie, 2010

Moja skrzynia ogarnięta - prawdopodobnie jedyna w Polsce skrzynia jc5130 z dorobionym napędem prędkościomierza ;D
Yarko - Pią 27 Sie, 2010

kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?
dzik - Pią 27 Sie, 2010

Moja juz na samochodzie, dyfer rozbiore i porobie zdjecia, bez rozkrecania nic nie widac.
Anonymous - Pią 27 Sie, 2010

Yarko napisał/a:
kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?


Nie miałem czasu - auto musi jezdzić :) Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer i ogólnie stan skrzyni lepszy.
Mój mechanik składałskrzynie 5h... Mówi że w hondzie to zrobi dowolną skrzynię w godzinę...

Janusz - Pią 27 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer


co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??

Anonymous - Pią 27 Sie, 2010

Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer


co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??


Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.

kaziu1985pn - Pią 27 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)

Janusz - Pią 27 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.


a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie

Anonymous - Pią 27 Sie, 2010

Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.


a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie


PH3(182) i PH2 z ESP

Anonymous - Pią 27 Sie, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)


Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.

kaziu1985pn - Pią 27 Sie, 2010

agentczor napisał/a:
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza


chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był :)


Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.

kurde te renault mnie cały czas zadziwia jak można sobie utruć życie...

GeKo - Nie 03 Paź, 2010

Szukam magika, który wyjąłby moją skrzynie, sprawdził czy coś konkretnego jest do wymiany i uszczelnił. Polecić kogoś możecie?
Anonymous - Pon 04 Paź, 2010

Wpadaj do Tarnowa :P Znajomy się nauczył na mojej skrzyni :) hhehe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group