Anonymous - Sob 21 Sie, 2010 No i jak w temacie? Jeżeli to kwestia zabezpiecznia to można dorobić pierścień skręcający dyfer zabezpieczający przed rozłączaniem różnicówki. Ja tak miałem dorobione w jc5129.
W jc5130 dyfer jest już seryjnie skręcany.dzik - Sob 21 Sie, 2010 Narazie mam informacje ze dyfer faktycznie polecial, ale co zawiodlo jeszcze nie wiem.Anonymous - Pią 27 Sie, 2010 Moja skrzynia ogarnięta - prawdopodobnie jedyna w Polsce skrzynia jc5130 z dorobionym napędem prędkościomierza Yarko - Pią 27 Sie, 2010 kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?dzik - Pią 27 Sie, 2010 Moja juz na samochodzie, dyfer rozbiore i porobie zdjecia, bez rozkrecania nic nie widac.Anonymous - Pią 27 Sie, 2010
Yarko napisał/a:
kombinowałeś coś z przełożeniami czy zostawiłeś standardowe ?
Nie miałem czasu - auto musi jezdzić Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer i ogólnie stan skrzyni lepszy.
Mój mechanik składałskrzynie 5h... Mówi że w hondzie to zrobi dowolną skrzynię w godzinę...Janusz - Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer
co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??Anonymous - Pią 27 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Co jest in plus to seryjnie skręcany dyfer
co... możesz rozwinąć o co CI chodzi ??
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.kaziu1985pn - Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza
chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był Janusz - Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnieAnonymous - Pią 27 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
agentczor napisał/a:
Skrzynia Jc5130 różni sięod mojej starej jc5129 tym że nie ma napędu prędkościomierza (dorobiony) i tym że różnicówka jest skręcana - ma seryjne zabezpieczenie przed wypadaniem półosi zamiast durnego segera.
a skąd ja wziołes?? tzn w czym jeździła normalnie
PH3(182) i PH2 z ESPAnonymous - Pią 27 Sie, 2010
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza
chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był
Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.kaziu1985pn - Pią 27 Sie, 2010
agentczor napisał/a:
kaziu1985pn napisał/a:
agentczor napisał/a:
napędu prędkościomierza
chyba czujnika ?? bo napęd to tak bardziej linką by był
Napędu czujnika (zębatki na różnicówce oraz ślimaka wewnątrz skrzyni) - oraz otworu w ubudowie na tenże ślimak.
kurde te renault mnie cały czas zadziwia jak można sobie utruć życie...GeKo - Nie 03 Paź, 2010 Szukam magika, który wyjąłby moją skrzynie, sprawdził czy coś konkretnego jest do wymiany i uszczelnił. Polecić kogoś możecie?Anonymous - Pon 04 Paź, 2010 Wpadaj do Tarnowa Znajomy się nauczył na mojej skrzyni hhehe