M - Wto 24 Sie, 2010 Czy musi być diesel Kamilu?
Poleciłbym Ci bmw 3 ale w tej cenie lub w odpowiednim stanie mozesz po prostu nie dostac.kamil - Wto 24 Sie, 2010 W kwestii "nie diesli" to jestem dosyć mocno sprecyzowany.
1. s3
2. 9-3 Aero
3. BMW 325
4. a4 1.8 t 190 KM
5. V70 2.3t
6. 9-5 2.0t
ale chciałem usłyszeć opinie też jak nie bena to co z diesla...M - Wto 24 Sie, 2010 Kamiliu, 325 - the one and only
napęd na dupę a reszta z listy sie nie porownuje nawet.
To moja prywatna opinia - nie zapraszam do polemiki kamil - Wto 24 Sie, 2010 nie mam zamiaru, przecież sam go typowałem ale to bena, a czekam na diesle.
Szukamy the only one wśród diesli. Chcę w miarę obiektywnego rankingu szymlorek - Wto 24 Sie, 2010 Do 40k najnowsze będzie wszystko co ma znaczek top sport/cupra na klapie.
Golf mk IV gti tdi arl 4 motion - ale to już stara buda i słuszne przeloty.
Golf mk V 2.0 tdi 140ps - może udałoby się dorwać auto z tym motorem wizualnie nie będzie się niczym wyróżniał ale jeździ to całkiem poprawnie i jest świeższe niż wiekowe mk IV
330d - może będąc cierpliwym coś udałoby się przycelować.. łatwo pewnie nie będzie ale jak się trafi zdrową sztukę to jazda naprawdę jest przyjemnością.
----------------------------------------
kamil napisał/a:
2. 9-3 Aero
Mam 2008 9-3 sport sedan aero mogę o nim gadać godzinami także jakby co- pisz pw/gg Walle - Śro 25 Sie, 2010 "Sportowe" będzie tylko 330d. W Polsce nie sądzę, żebyś znalazł ładną, zdrową sztukę. Za granicą oprócz wysokiej ceny za zadbane auto będziesz musiał wybecalować za akcyzę.
Jeśli coś większego to A6 2.5 TDI - 163/180KM lub E39 530d. Ale nie wiem, czy wyrobisz się z funduszami. U mnie na osiedlu jest do sprzedania śliczne, grafitowe A6 2.5TDI z 2003....
Ewentualnie poprzedni pasek 130 po programie, którego objeżdża tylko Prosiak turbo, reszta nie ma startu na trasie Warszawa-Hel-Warszawa, jakby Cię było stać na paska 170 po programie to juz byłby koniec tematu, bo oprócz A6 3.0TDI po programie to tak naprawdę jedyne auta, które można brać pod uwagę. Oczywiście jeśli chcesz na trasie niszczyć wszystko. Ale jeśli pytasz o sportowego diesla to pewnie chcesz Marek23 - Śro 25 Sie, 2010
Walle napisał/a:
Ewentualnie poprzedni pasek 130 po programie, którego objeżdża tylko Prosiak turbo, reszta nie ma startu na trasie Warszawa-Hel-Warszawa, jakby Cię było stać na paska 170 po programie to juz byłby koniec tematu, bo oprócz A6 3.0TDI po programie to tak naprawdę jedyne auta, które można brać pod uwagę. Oczywiście jeśli chcesz na trasie niszczyć wszystko. Ale jeśli pytasz o sportowego diesla to pewnie chcesz
Pamietaj jeszcze o dobrych hamulcach,by szkolic innych na drodze, ktorzy zamulaja na lewym,bo im szkoda na wache...CHRZANEK - Śro 25 Sie, 2010 Octa II w dieslu 140KM.
Co prawda płyta golfa ale miejsca 2 razy tyle, no i mniej kradną niż holswagena czy ałdi.
Poniżej 40kafli są tylko roczniki 2004-2005 ale to są całkiem niezłe samochody, no pod względem osiągów mozna powiedzieć że to "sportowy diesel"Anonymous - Śro 25 Sie, 2010 Pyerdool dizle !!!M - Śro 25 Sie, 2010
rabarbar napisał/a:
Pyerdool dizle !!!
PiTT - Śro 25 Sie, 2010 e39 530d
wiele osób sobie chwali, oczywiście jak się coś wysypie to naprawa droższa niż w benie, ale mi tam się zawsze e39 podobały strick - Śro 25 Sie, 2010
Walle napisał/a:
Jeśli coś większego to A6 2.5 TDI - 163/180KM
Tyle ile czytalem o silnikach 2,5 to nigdy bym takiego nie kupił
Ostatnio jeździłem takim A4 q i ciężko tam było jechać płynnie... Strasznie szarpało mi nim... Ale nawet jakoś jechało te 180 km, ale szału nie robiło. Niemy może potwierdzić Walle - Czw 26 Sie, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Octa II w dieslu 140KM.
Co prawda płyta golfa ale miejsca 2 razy tyle, no i mniej kradną niż holswagena czy ałdi.
Poniżej 40kafli są tylko roczniki 2004-2005 ale to są całkiem niezłe samochody, no pod względem osiągów mozna powiedzieć że to "sportowy diesel"
???? "sportowy diesel" 2.0 tdi 140KM? Choćbym nie wiem jak przymierzał to mi nie pasuje
strick napisał/a:
Tyle ile czytalem o silnikach 2,5 to nigdy bym takiego nie kupił
Ostatnio jeździłem takim A4 q i ciężko tam było jechać płynnie... Strasznie szarpało mi nim... Ale nawet jakoś jechało te 180 km, ale szału nie robiło. Niemy może potwierdzić
Czytaj dalej Teorie gazetowe to jedno, a praktyka drugie. Wystarczy zapobiegać, a nie leczyć i nie jest gorzej niż w innych silnikach.Walle - Czw 26 Sie, 2010
PiTT napisał/a:
e39 530d
wiele osób sobie chwali, oczywiście jak się coś wysypie to naprawa droższa niż w benie, ale mi tam się zawsze e39 podobały
Realny przebieg takiego samochodu to będą okolice 300.000 km w pomyślnym wypadku - to raz, dwa - znaleźć w Polsce przyzwoity egzemplarz jest ciężko, baaardzo ciężko. Fakt, że bardzo przyzwoity silnik.
P.S mam namiar na jedno sprawdzone e39 530d z 2003 roku, touring, cena około 42-44.000 pln, przebieg coś około 300 000 km, prawdziwystrick - Czw 26 Sie, 2010
Walle napisał/a:
Czytaj dalej Teorie gazetowe to jedno, a praktyka drugie. Wystarczy zapobiegać, a nie leczyć i nie jest gorzej niż w innych silnikach.
A znasz kogoś z takim autem, czy z takim silnikiem?
Moi znajomi mieli 2 paski i znajomy ma jeszcze audi. Już na prawdę wiele się o nich nasłuchałem...