Panowie jak wiadomo kazdy kableke mial inny pin ewentualnie kolor w innym roczniku, ale czy wiazka numeryczna sie czyms roznila? Kazdy kabelek ma swoj numer czy z czasem te numery sie zmienialy? Bo kilka z xsi pokrywa mi sie z tymi z vts
Karwa Barejka, to nie tak ja rozkminiasz. Bierzesz miernik i sprawdzasz jaki kabel idzie do jakiego czujnika itd. w wiązce silnikowej. Schemat z kabinowej z xsi powinieneś już znać na pamięć i łączysz. Po numerach i kolorach to się nie odpalisz do 2012. A może i za 5 dni nawet się nie udać. Miernik i jazda.
kubas agrii..
jak masz schemat to dobrze namierza sie kable na piny z ecu... w schemacie
ecu masz na pewno rozpisane wiec bierzesz probnik i jedziesz brakujace pinyBarejka - Pią 10 Wrz, 2010 Mnie zastanawia to zasilanie pompy paliwa u siebie tego nie mialem z kompa, a tutaj jest kubas - Pią 10 Wrz, 2010 jarek-malopolska - Pon 13 Wrz, 2010 a ma ktoś schemat wiązki silnikowej? Gdyby od razu wrzucić do technicznych razem z eletryczna byłoby dobrze w przyszłości Barejka - Wto 28 Wrz, 2010 Mam schemat z calego saxo dokladnie 89 stron tylko po francuzku, jak ktos chetny to podajcie gdzie to mozna wrzucic Barejka - Śro 29 Wrz, 2010 O ile wiem w instalacji samochodowej jest 12v a w jednym kablu idzie 8v po wlaczeniu zaplonu, caly czas sie glowie od czego to moze byc