To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Clio Sport 2002, problemy z silnikiem

Marek23 - Nie 05 Wrz, 2010

dzik napisał/a:
wsadz tam dci ;D

:rotfl:

Anonymous - Pon 06 Wrz, 2010

Czy w tym motorze są mokre tuleje cylindrowe?
Marek23 - Pon 06 Wrz, 2010

Nie mam pojecia
Anonymous - Pon 06 Wrz, 2010

Może ktoś inny wie?

bo jeszcze jest opcja że jak są mokre to przy zdjęciu głowy mogły ruszyć się uszczelki pod tuleją (na dole), albo wogóle tuleja może być pęknięta od przegrzania...

kubas - Pon 06 Wrz, 2010

Jeśli blok jest żeliwny to raczej nie ma mokrych tulei. Mokre tuleje były stosowane z alu blokami kiedyś.
Yarko - Pon 06 Wrz, 2010

nie ma pływających tulei
Marek23 - Wto 07 Wrz, 2010

Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?

Anonymous - Wto 07 Wrz, 2010

Marek23 napisał/a:
0,02 mm

ileeee? chyba 0,2 mm?

ade - Wto 07 Wrz, 2010

Marek23 napisał/a:
Jako,że jedyną możliwościa jest krzywy blok, został on sfrezowany i jutro auto odpala.
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku? Czy to coś da mocowo w tym przypadku? Rozumiem,że w tym wypadku trzeba już lac tylko 99 racing by nie było spalania stukowego. Taki silnik już raczej trwały nie będzie?


a jaki seryjnie jest stopien sprezania??

clio ma czujniki spalania stukowego??

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D

Marek23 - Wto 07 Wrz, 2010

AndreXSi napisał/a:

ileeee? chyba 0,2 mm?

Kurde,juz sam nie wiem,musze spytac.

ade napisał/a:

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D

ale czy v power racing temu nie zapobiegnie? Dotad jezdzilem na 98.

martin.h - Wto 07 Wrz, 2010

Marku kupisz sobie odpowiednią uszczelkę pod głowicę (czyt. grubszą) i problem sam się rozwiąze.
ade - Śro 08 Wrz, 2010

Marek23 napisał/a:
AndreXSi napisał/a:

ileeee? chyba 0,2 mm?

Kurde,juz sam nie wiem,musze spytac.

ade napisał/a:

zasadniczo powinno byc auto mocniejsze w calym zakresie:] ale jak bedzie stukac i jest czujnik to bedzie cofac zaplon i bedzie bida z moca:D

ale czy v power racing temu nie zapobiegnie? Dotad jezdzilem na 98.


zalezy ile zwiekszy sie stopien sprezania i na ile masz wyprzedzony zaplon;

jesli jest jakis interfejs diagnostyczny do sporta to powinien pokazywac czy czujniki wykrywaja stukowe

kaziu1985pn - Śro 08 Wrz, 2010

Marek23, zwiększenie stopnia bez zmiany mapy paliwa prawie nic nie daje.
ade, standardowo jest 11:1

Anonymous - Śro 08 Wrz, 2010

To musi zadziałać geko albo toxic :P
bizon - Śro 08 Wrz, 2010

kaziu1985pn napisał/a:
zwiększenie stopnia bez zmiany mapy paliwa prawie nic nie daje.

agri.
wyprzedzenie zaplonu tez do ustawienia.
pytanie jak to bedzie dzialac - dopoki nie odpalisz to nie bedziesz wiedzial.

Marek23 napisał/a:
Czy sfrezowanie bloku plus wcześniej głowicy o 0,02 mm spowoduje duże wzrost sprężania w silniku?

Cytat:
ileeee? chyba 0,2 mm?


luz, moja hunda ma uciete 1,2 z glowicy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group