co do tematu to bierz tańszy kamil - Śro 17 Sie, 2011 z TVN wszyscy grają Bonczek - Śro 17 Sie, 2011 Czyli można liczyć na takie nazwiska jak Mołek, Rusin? GeKo - Śro 17 Sie, 2011 Kuba, te tańsze philpsy świecą bardziej na biało-żółtawo niż takim niebisko-białym światłem. Leon kupował takie za 350zl i te ładnie się palą zagadaj do niego. Polecam od razu dwa kupić, bo nigdy nie będą świecić równą barwą nowa ze starą.PiTT - Śro 17 Sie, 2011 teoretycznie każda żarówka powinna być opisana jaką ma barwę światła
4300k to seria, czyli mocne białe światło
im większa temperatura barwy tym bardziej niebieskie przechodzące nawet w fiolet
Franek - Śro 17 Sie, 2011 Ale im bardziej niebieskie, tym słabiej świecą.
4300 jest najbardziej zblizone do światła dziennego.
5000 jest też powszechnie stosowane.
Wszystkie powyżej 8000 to juz typowo tuningowe i tylko robią efekt ładnego koloru, ale świecą gorzej.
Polecam 4300 lub 5000PiTT - Śro 17 Sie, 2011
Franek napisał/a:
Ale im bardziej niebieskie, tym słabiej świecą.
4300 jest najbardziej zblizone do światła dziennego.
5000 jest też powszechnie stosowane.
Wszystkie powyżej 8000 to juz typowo tuningowe i tylko robią efekt ładnego koloru, ale świecą gorzej.
Polecam 4300 lub 5000
dokładnie, powiedzmy do 6000 jeszcze ujdą, chociaż już zaczynają zalatywać wioską
Jaka w samej Wawie masz bardzo duży wybór tych żarników, więc bym się nie zastanawiał tylko podjechał gdzieś żeby od razu wymieniliGeKo - Śro 17 Sie, 2011 PiTT, A czy 5500K to właśnie nie jest barwa światła słonecznego? Jutro zerknę na starą żarówkę co na niej jest napisane.PiTT - Śro 17 Sie, 2011
GeKo napisał/a:
PiTT, A czy 5500K to właśnie nie jest barwa światła słonecznego? Jutro zerknę na starą żarówkę co na niej jest napisane.
wiem tylko że seryjne są zbliżone najbardziej do 4300K
jak jest bardziej niebieskawa barwa to już przekracza 5000K
nie kojarzę żeby ktoś montował seryjne powyżej 5000Kwasq - Śro 17 Sie, 2011 standardowy xenon ma 4300K nie chinczyk tylko montownay od lat w seryjnych autach
osram wybuscil xenon blue i to ma wlasnie barwe pod 6000K tak samo philips wybyscil blue vison z niebieska poswiata to taka odpowiedz na niebieskiego chinczyka oczywiscie mowa o zarnikach xenonowych a nie zarowkach xenon lookPiTT - Śro 17 Sie, 2011 ja jeździłem trochę na różnych barwach bo w bmw miałem 5000K, w golfie seryjne 4300K, w lexie były zmienione na 6000K a w maździe znowu 4300K i muszę przyznać że najlepsze światło dają te najjaśniejsze czyli 4300K
do tego wyglądają normalnie a nie jak dokładany zestaw zenonów z allegro w co drugiej stuningowanej furze
za to mogę szczerze polecić z halogenów H4 Nightbreaker bo niedawno do saxo zamontowałem i jest moc wasq - Śro 17 Sie, 2011
PiTT napisał/a:
za to mogę szczerze polecić z halogenów H4 Nightbreaker bo niedawno do saxo zamontowałem i jest moc
daje im 6 do 9 miesiecy bo niestety tyle wytrzymuja ale swieca superBonczek - Śro 17 Sie, 2011 Co do barwy światła to kwestia osobista, mi się najmniej wzrok męczył w nocy właśnie przy 6000K PiTT - Śro 17 Sie, 2011
wasq napisał/a:
PiTT napisał/a:
za to mogę szczerze polecić z halogenów H4 Nightbreaker bo niedawno do saxo zamontowałem i jest moc
daje im 6 do 9 miesiecy bo niestety tyle wytrzymuja ale swieca super
mi Włodek powiedział, że jak klosz jest szklany to nie ma problemu
jak jest plastik to się faktycznie szybko przegrzewają