dzik, nie jest dziwne? tzn? bo nie rozumiem. W CTR robisz wdech wydech i jest +20KM w clio nieosiągalne.
Mi wydech + dolot dal 26KM.
Mowisz tez o najlepszych przypadkach, pelno jest dlubaczy ktorym nie wychodzi, jeden wklada 5kPLN i ma 20KM wiecej, drugi wsadzi 25kPLN i ma 15KM wiecej.
Znasz tylko "success stories", przy mnie jedno h22 po zamontowaniu czesci za worek pieniedzy wyplulo 220KM a pozniej sie wysralo po calej hamowni. Na forum bylo opisane wszystko w rozowych kolorach.
Zgadzam sie z Lukaszem, ceny gratow sa zblizone, wada clio jest to ze ciezko uzyskac papierowe konie, ja mialem 180KM w szerokim zakresie, ale bardziej ludzi podnieca 200 w gorce.
Znajdz amatorski projekt clio z zaawansowanym budzetem, jak ktos wsadzi walki to juz jest wielka inwestycja. Hondziarze wsadzaja >10kPLN w B16 strugajac +20KM i nie narzekaja.Yarko - Nie 19 Wrz, 2010 prawda jest taka, że ktoś prędzej czy później pójdzie grubiej w mody silnika F4R, rozmawiałem już nt. ITB, jest osoba która być może podjęłaby się wykonania customa za myślę sporo mniejszy hajs niż 6000 pln, do tego można kupić jakieś używane "uliczne" wałki z cliosport.net, pokręcić kółkami i podstroić, myślę że można zrobić okolice 205KM, następny sezon to zakup następnego F4R, rozłożenie na części pierwsze, głowica do obróbki, większe kanały ssące, wydechowe, zawory, podwójne sprężynki, talerzyki, ostrzejsze wałki itd. dół rozebrać, złożyć na jakiś lekkich, doprężających tłokach ( CR 12.6:1 ), odelżyć korby i wał, swap, przekładamy ITB + strojenie SA od KTR i mogłoby być ciekawie, plusem jest to że w razie boom w najgorszym przypadku pozostaje nam drugi sprawny silnik, SA i ITB
pozostają pytania:
- czy wytrzyma seryjny rozrząd ?
- kto zasponsoruje SADEV'a , bo półosie, sprzęgło można wzmocnić w PL stosunkowo niskim kosztem106 - Nie 19 Wrz, 2010 poczekaj na moje wyniki pewnie bedzie kolejna osoba ktora bez problemu
zrobi ITB... tym bardziej ze rownolegle z moim robi ITB do 2.0 16v
dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:
dzik, nie jest dziwne? tzn? bo nie rozumiem. W CTR robisz wdech wydech i jest +20KM w clio nieosiągalne.
Mi wydech + dolot dal 26KM.
twoje clio to ewenement na skale swiatowa... chyba nikomu innemu nie
udalo sie powtorzyc twojego wyczynuGeKo - Nie 19 Wrz, 2010
106 napisał/a:
dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:
dzik, nie jest dziwne? tzn? bo nie rozumiem. W CTR robisz wdech wydech i jest +20KM w clio nieosiągalne.
Mi wydech + dolot dal 26KM.
twoje clio to ewenement na skale swiatowa... chyba nikomu innemu nie
udalo sie powtorzyc twojego wyczynu
Dokładnie ja na 2 róznych hamowniach sprawdzałem i niestety ten dolot się nie sprawdza, daje w górze 2-3KM a w przezdiale 3000-4000 zabiera nawet do 10KM
Co do modów że są dobre efekty ja mówię tylko o CTRze a nie o wszystkich hondach. O B16 do których poszły worki kasy i części też słyszałem a potem widzialem wykresy na 169-175KM
Masz rację, ludzie się jarają że mają 200KM w szczycie. Dobrze zrobione clio trzyma 180KM w zakresie 6500-7500.GeKo - Nie 19 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
- kto zasponsoruje SADEV'a
Sadev już nie jest jedyną alternatywą Yarko - Nie 19 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
Yarko napisał/a:
- kto zasponsoruje SADEV'a
Sadev już nie jest jedyną alternatywą
kontynuuj GeKo - Nie 19 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
kontynuuj
za 15k masz kłowy wkład z Re5pecta. lub za te same pieniądze złożoną skrzynię ze szperą od Czechów.Yarko - Nie 19 Wrz, 2010
GeKo napisał/a:
Yarko napisał/a:
kontynuuj
za 15k masz kłowy wkład z Re5pecta. lub za te same pieniądze złożoną skrzynię ze szperą od Czechów.
przydałaby się jakaś alternatywa za ~5k GeKo - Nie 19 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
przydałaby się jakaś alternatywa za ~5k
hi hi jak ktoś wyżej napisal to nie jest za drogie, po prostu za mało zarabiasz generalnie 40k za sadeva a 15k za skrzynie od czechów robi różnicę. Można jeszcze szukać sekwy w używce z pucharu.Yarko - Nie 19 Wrz, 2010 a coś niekłowego i niesekwencyjnego, takiego zwyczajnie normalnego, trwałego i ulicznego ?
jest jakiś magik w PL od takich rzeczy ? który mógłby podjąć się wzmocnienia seryjnej skrzyni ? może warto zagadać...GeKo - Nie 19 Wrz, 2010 Myślę że problemem skrzyni w clio jest po prostu jej konstrukcja a w dalszej części materiały. Konstruktorzy renault nie brali pod uwagę zmian biegów w okolicach 7500 natomiast Ci z Hondy uznali to za chleb powszedni leon - Nie 19 Wrz, 2010 Temat postu: Re: ECU do Clio II Sport
Nie wiem czy widzieliście ale chyba otwiera to w jakiś sposób drzwi do zabawy..
jeszcze niedawno (chwile bo miłych wynikach z hamowni przy okazji testu dolotów) byłem bardzo bliski zakupu pełnego zestawu kompresor+ecu z KTR - niestety finanse nie pozwoliły.. ale ciągle gdzieś się to w mojej głowie odbija .. ogólnie KTR na chwilę obecna ma chyba najbardziej rozbudowany wachlarz możliwości rozbudowy Clio i to im się bardzo chwali - zarówno na ulicę jak i bardziej profi
co do kosztów na Polskę są to ogromne wydatki - jakbym płacił 300 zł za kompletny wydech tak jak Brytyjczycy płacą 300 Ł inaczej wyglądał by mój samochód - ale myślę że jest juz kilku zapaleńców w PL którzy w końcu się zbiorą i stworzą kilka ulicznych mocnych F4R tylko najpierw ktoś musi przetrzeć ścieżkę .. kto na ochotnika ??
pzdr z Krety Yarko - Nie 19 Wrz, 2010
leon napisał/a:
kto na ochotnika ??
leon napisał/a:
pzdr z Krety
ja już chyba wiem kto kaziu1985pn - Nie 19 Wrz, 2010 leon, jak zrobicie zrzutę to poświęce swojego dzik - Nie 19 Wrz, 2010