Yarko - Sob 25 Wrz, 2010 każda następna po E36 3.2 jest gorsza, imho Janusz - Sob 25 Wrz, 2010
Yarko napisał/a:
każda następna po E36 3.2 jest gorsza, imho
jeśli sprzedam clio to to właśnie będzie moja następna fura:P wolałbym e30 m3... ale cóz cena zabija Stf - Sob 25 Wrz, 2010
kamil napisał/a:
nie chce zaśmiecać tematu, ale to, że isf nie jest tak dobry jak m3 nie świadczy o jego nie zaawansowaniu Stf. Po prostu jest do dopracowania. Jak to czytam to mam wrażenie, że uważasz, że Japońce wsadzili duży silnik i zmienili kolorki na wyświetlaczu, a to nie prawda bo dosyć długo nad nim pracowano i to raczej zaawansowana konstrukcja, a to że nie pobił M3 - no cóż mają jeszcze na to czas i prawo do poprawek Jakby BMW wypuściło kolejną odsłonę Mki gorszą od poprzedniej to chyba nie byłoby dobrze
kamil, właśnie o tym myślę pisząc to co napisałem. dzisiaj nie wypuszcza się nie dopracowanego auta za taką kasę... to że japońce myśleli nad nim tyle o niczym nie świadczy, liczy się efekt końcowy - czyż nie ? kupiłbyś auto, które wiesz że już na wstępie wyjeżdżając z fabryki jest niedopracowane za 350tyś pln czy może jednak m3 które zbudowane jest na doświadczeniu ludzi pracujących w każdej dziedzinie sportu samochodowego ? mi nie odpowida właśnie to, że jest legenda, która nie jest lipą - poparta sukcesami w sporcie i nagle wyskakuje znikąd taki isf, którego stawia się na równi z m3 i... i uważa, że mimo wszystko jest bardzo konkurencyjny z m3 i podobnie zaawansowany technicznie po czym sami japońce (a często im się to nie zdaża) przyznają, że trzeba sporo poprawić...Stf - Sob 25 Wrz, 2010 a tak całkiem na marginesie, ciekawi mnie jak wygląda porównanie spalania w tych autach ? i to bez ściemy, bo wcale bym się nie zdziwił, gdyby taki isf przy okazji wciągał z 30% więcej wahy na codzień...M - Sob 25 Wrz, 2010
Stf napisał/a:
M napisał/a:
Ja wiem Przemko że lubisz tak ale mnie szczerze to męczy.
no kurde, to chyba forum o upalaniu hę ?. nie można sobie podyskutować co kto uważa? komentarz "czy jest sens" jest dzwiny conajmniej...
Pewnie że można, mogę nawet wydzielić
Bo zdaje sie ze to temat o pitta leksie.kamil - Sob 25 Wrz, 2010
Stf napisał/a:
kamil, właśnie o tym myślę pisząc to co napisałem. dzisiaj nie wypuszcza się nie dopracowanego auta za taką kasę... to że japońce myśleli nad nim tyle o niczym nie świadczy, liczy się efekt końcowy - czyż nie ? kupiłbyś auto, które wiesz że już na wstępie wyjeżdżając z fabryki jest niedopracowane za 350tyś pln czy może jednak m3 które zbudowane jest na doświadczeniu ludzi pracujących w każdej dziedzinie sportu samochodowego ? mi nie odpowida właśnie to, że jest legenda, która nie jest lipą - poparta sukcesami w sporcie i nagle wyskakuje znikąd taki isf, którego stawia się na równi z m3 i... i uważa, że mimo wszystko jest bardzo konkurencyjny z m3 i podobnie zaawansowany technicznie po czym sami japońce (a często im się to nie zdaża) przyznają, że trzeba sporo poprawić...
Wiem do czego pijesz, ale zamieniając się w statystycznego snoba kowalskiego co lubi się polansić na żurawiej przy sushi albo mazowieckiej a odcina się od "przaśnej" marki BMW to kupuje lexa bo ma wypas osiągi, mega wygląd w białej perle, a na tor w życiu nie pojadę.
Patrząc jako pasjonat motoryzacji i szukając samochodu, którym będę "jeździć" to oczywiście argumenty, które są na testach i z Twoich wypowiedzi są dla mnie ważniejsze.
Jednak wydaje mi się , ze jednak Lex wypuścił dobry samochód, ale On jest skierowany właśnie dla grupy tatuśków, którzy chcą szybko, przyjemnie się powozić z rodzinką i od czasu do czasu samemu i nie chcą być utożsamiani z marką BMW czy Mercedes. BMW jest bardziej torowe, bardziej singlowe, bardziej trzęsące dupą.
Nie do końca uważam, że to są samochody dla tej samej grupy odbiorców...mimo, że cenowo są zbieżne.Stf - Sob 25 Wrz, 2010
kamil napisał/a:
Nie do końca uważam, że to są samochody dla tej samej grupy odbiorców...mimo, że cenowo są zbieżne.
agrii. apropos kolorów i wyglądu - ostatnio widziałem przy szparce białe m3 w wersji schnitzera czy cuś - z niebiesko - czerwonymi wstawkami na mocnej feldze. niszczył system.Loko - Sob 25 Wrz, 2010
Janusz napisał/a:
Yarko napisał/a:
każda następna po E36 3.2 jest gorsza, imho
jeśli sprzedam clio to to właśnie będzie moja następna fura:P wolałbym e30 m3... ale cóz cena zabija
Ehhh kurwa całe forum skryto dresów Pyzatym, że każdy tutaj wie, że lizał bym m3e30, to ostatnio tak bardziej przyziemnie marzy mi się strasznie stara poczciwa e30 318is.
Stf - Sob 25 Wrz, 2010 e30 1.8is - czerwona, stan igła, dwa kubły... ehhhh - nie ma już takich...
ps. najfajniejszy resorak jaki miałem k-mart - Sob 25 Wrz, 2010 trzeba wrzucic jakis gruby stabilizator i ustawic katy.PiTT - Sob 25 Wrz, 2010 m3 i isf jest kozak
obym kiedyś miał taki dylemat
w tej chwili w sferze marzeń wybieram isf'a głównie ze względu na oryginalność
isf do tego występuje wyłącznie w mega mega szybkim automacie, podobnie bijącym na głowę dsg - to lubię MoRToN - Sob 25 Wrz, 2010 smg z 6cioma stopniami zmiany biegów tez daje rade PiTT - Sob 25 Wrz, 2010 a i owszem
nie zapominajmy o rs4
ciężka decyzja
póki co niech się inni martwią PGmaster - Sob 25 Wrz, 2010 Wlasnie dzisiaj udalo mi sie przyciac z takim IS-F. No i fajnie to brzmi, fajnie wyglada ale myslalem ze troszke lepiej jedzie... Ja bym wolal M3PiTT - Sob 25 Wrz, 2010
PGmaster napisał/a:
Wlasnie dzisiaj udalo mi sie przyciac z takim IS-F. No i fajnie to brzmi, fajnie wyglada ale myslalem ze troszke lepiej jedzie... Ja bym wolal M3
jest mega ciężki, zwykły is waży ponad 1.6, więc isf podobnie
myślę że kilka modów doda mu wigoru
ale chyba w serii też nie powinien być wolny, jednak 4.x do 100 powinno robić robotę
po małym zapoznaniu z marką i jakością muszę stwierdzić że jestem na tak
http://otomoto.pl/bmw-m3-...-C14196387.html
cena odstrasza