Loko - Śro 29 Wrz, 2010 Budę da się sprawdzić robiąc pomiar na ramie, jeśli zakład blacharski ma taka możliwość, są do tego programy, gdzie są opisane dokładnie wszystkie wymiary punktów nadwozia, nie orientowałem się nigdy dokładnie w tej kwestii ale coś mi się wydaje ze to nie jest tania sprawa.
.Jacek - Czw 30 Wrz, 2010 Greg, posiadam taką ramę do pomiarów fabrycznych punktów zbiegu.
wpadaj do Bytomia to zrobię ci to gratis wyjaramy po pecie i będzie zrobione Jacek - Czw 30 Wrz, 2010 ustawienie kierownicy nie ma znaczenia na to czy auto jedzie prosto czy nie, to wszystko wynika z geometri i prostych bądź krzywych elementów zawieszenia.szymlorek - Czw 30 Wrz, 2010
Jacek napisał/a:
ustawienie kierownicy nie ma znaczenia na to czy auto jedzie prosto czy nie, to wszystko wynika z geometri i prostych bądź krzywych elementów zawieszenia.
Jacku to fakt ale gdy ustawisz poprawnie geometrie na krzywo ustawionej kierownicy a kierowca później będzie chciał ją trzymać prosto jadąc to auto będzie skręcać prawda?
o tym pisałem
Byłem zrobiłem dzisiaj zbieżność po raz drugi, jest o niebo lepiej, może nie idealnie i na autostradzie na pewno będzie trzeba delikatnie odchylić kierownice nie mniej jednak siły walczyć z tym już nie mam ! Jacek - Czw 30 Wrz, 2010 spoko..no to jeden problem mniej zawodnik - Czw 04 Lis, 2010 a jakies konkretnie dane podacie jak macie w pugach 106 do motorsportu ustawiona zbieznosc?