Przemo, Rudy i Loczek to kierowca i pilot Białego Tajp eR-a.
W sezonie 2011 mają jeździć oddzielnie i Tajp eRem i Astrą w klasie A7.
A czy oni są u nas na forum?
Mieli sie zglosic - jezeli sie jeszcze nie zglosili to przepraszam. Tak czy siak ja ich uznaje za naszych (mysle ze osoby ktore ich poznaly na Tychach tez )
Bad-i potwierdzam!!! Tomcat - Czw 04 Lis, 2010 aaaa to taki Loczek... Ja już myślałem, że nasz Loko zamknął się na zimę w garażu i buduje kit-cara matt - Czw 04 Lis, 2010 ja bym bardzo chciał ale bądźmy realistami nie uzbieram z 40 koła na sezon RPP (6 startów byłoby optimum) ... jak będzie pełen sezon w RD-3L to będę mega happy Loko - Czw 04 Lis, 2010
Tomcat napisał/a:
aaaa to taki Loczek... Ja już myślałem, że nasz Loko zamknął się na zimę w garażu i buduje kit-cara
Lipa, na kit cara nie uzbieram, będzie tylko m3 e30 w historycznej. Bad-i - Nie 14 Lis, 2010 wrzucam tutaj:
OK, rundy rundami ale zbrojenie sie to inna historia. Dlatego proponuje troche "poplotkowac" kto i czym będzie jezdzil.
Moje informacje:
- Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
-jarek-malopolska - Nie 14 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..Bad-i - Pon 15 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..
- Kasprzyk - sprzedaje C2R2 - podobno rok przerwy i RSMP w C2 MaxKoto - Pon 15 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..
- Kasprzyk - sprzedaje C2R2 - podobno rok przerwy i RSMP w C2 Max
- Siemanko - "Nie powiem co, ale na pewno będę się dobrze bawił, wódka stanieje, a ja będę miał 2 zetka więcej za godzinę" Mick - Pon 15 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..
- Kasprzyk - sprzedaje C2R2 - podobno rok przerwy i RSMP w C2 Max
- Siemanko - "Nie powiem co, ale na pewno będę się dobrze bawił, wódka stanieje, a ja będę miał 2 zetka więcej za godzinę"
- Jacek Znyk - Civic Type R A7qbus - Wto 16 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..
- Kasprzyk - sprzedaje C2R2 - podobno rok przerwy i RSMP w C2 Max
- Siemanko - "Nie powiem co, ale na pewno będę się dobrze bawił, wódka stanieje, a ja będę miał 2 zetka więcej za godzinę"
- Jacek Znyk - Civic Type R A7
- Kurdyś - powrót do rpp, jak się uda sprzedać TypeR to C2R2
- Kiewrel - przesiadka z Saxo N2 do Clio N3
- Świątecki - powrót do rpp, kończy się składać C2R2106 - Wto 16 Lis, 2010 - Tomala - Civic Type R (przesiadka z Saxo VTS klasa A6)
- Lewandowski - C2 R2 (przesiadka z Astry GSI klasa Astra)
- Ingram - Clio sprzedane, ale jeszcze nie zapadła decyzja co, zapewne Type R lub C2..
- Kasprzyk - sprzedaje C2R2 - podobno rok przerwy i RSMP w C2 Max
- Siemanko - "Nie powiem co, ale na pewno będę się dobrze bawił, wódka stanieje, a ja będę miał 2 zetka więcej za godzinę"
- Jacek Znyk - Civic Type R A7
- Kurdyś - powrót do rpp, jak się uda sprzedać TypeR to C2R2
- Kiewrel - przesiadka z Saxo N2 do Clio N3
- Świątecki - powrót do rpp, kończy się składać C2R2
- Paweł Mikołajczyk - stroi sie juz mocne VTI do RPP do A6
- Kramarczyk - clio
- Kołdej - C2R2 MaxAnonymous - Wto 16 Lis, 2010 Bad-i - Wto 16 Lis, 2010 he he jak dobrze pojdzie to bedzie z 10 C2iek ziober - Śro 17 Lis, 2010 No to wyścig zbrojeń się rozpoczyna. Bez Type-ra lub C2 nie ma co podchodzić do rpp. Gdzie te czasy co Astra można było wyjąć generalkę... Jaco - Pią 26 Lis, 2010 Dzisiaj 26 więc PZM ustalił kalendarze na 2011
PZM zatwierdził ostateczny kształt kalendarzy na sezon 2011. Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski obejmować będą siedem rund. Start w lutym podczas Rajd Lotos, a finał w październiku podczas słowackiego Rajdu Koszyc.
Elmot rozegrany zostanie na początku kwietnia i będzie pierwszą asfaltową rundą, do RSMP wraca Rajd Karkonoski, który rozegrany zostanie w czerwcu. Wypadły Rajd Warszawski oraz Rally Bohemia, usunięty po braku porozumienia w sprawie rozegrania rundy mistrzostw Czech w Polsce.
Zmagania w Rajdowym Pucharze Polski 2010 odbędą się podczas 11 rund. Start nastąpi razem z RSMP, a kolejne rundy to Świdnicki, Warszawski, Karkonoski, Rzeszowski, Wisła, Dolnośląski, Zamkowy i Barbórka Cieszyńska. Świdnicki i Dolnośląski stanowią podwójne rundy. Z kalendarza wypadły Rajd Kormoran i Rajd Warmiński, które już w tym roku nie odbyły się z przyczyn budżetowych, oraz mocno krytykowany Rajd Krakowski.
Kalendarz RSMP 2011
18-20 lutego Rajd Lotos Baltic Cup
08-10 kwietnia Krause Rajd Elmot
10-12 czerwca Rajd Karkonoski
05-07 sierpnia Rajd Rzeszowski
02-04 września Rajd Dolnośląski
23-25 września Rajd Polski
14-16 października Rajd Koszyc
Kalendarz RPP 2011
19-20 lutego Rajd Lotos
08-09 kwietnia Rajd Świdnicki (runda podwójna)
13-14 maja Rajd Mazowiecki
10-12 czerwca Rajd Karkonoski
06-07 sierpnia Rajd Rzeszowski
02-03 września Rajd Dolnośląski (runda podwójna)
16-17 września Rajd Wisły
04-05 listopada Rajd Zamkowy
19-20 listopada Rajd Barbórka Cieszyńska