To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP+RPP] 48 Barbórka Warszawska

Kuner - Wto 16 Lis, 2010

A ja standardowo będę robił serwis ;)
Tomcat - Sob 20 Lis, 2010

Żem odebroł właśnie bilety na Barbórkę z Karową włącznie :jupi:

Kto się jeszcze wybiera ?

fydi - Sob 20 Lis, 2010

Cytat:
Kto się jeszcze wybiera ?

Nie

jarek-malopolska - Sob 20 Lis, 2010

Ja miałem jechać, ale po dzisiejszym wyjeździe speed powiedział, ze pie... takie rajdy i jest strajk :rotfl: Wyjazd zawieszony :lol2:
Tomcat - Nie 21 Lis, 2010

fydi napisał/a:
Cytat:
Kto się jeszcze wybiera ?

Nie


Te dylematy... Wymienić półoś, czy jechać na rajd... Rozumiem. Pokój.

Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

jarek-malopolska napisał/a:
Ja miałem jechać, ale po dzisiejszym wyjeździe speed powiedział, ze pie... takie rajdy i jest strajk :rotfl: Wyjazd zawieszony :lol2:



"Ogolnie rzecz biorąc, poziom w RPP jest bardzo słaby, a generalny problem, to to, ze zawodnicy jadą za wolno. Ponadto jest tendencja, ze zamiast inwestowac w swoje umiejętnosci, to zawodnicy inwestują w sprzęt"
Łukasz Habaj

A Barborka Warszawska, to spęd. Jak jechac, to ewentualnie jako załoga.

qbus - Nie 21 Lis, 2010

Chyba ze bedzie 10 WRC, 10 S2000, 5 S1600, 5 R3, 10 C2R2 itd itp :)
Bad-i - Nie 21 Lis, 2010

Przem_106 napisał/a:
jarek-malopolska napisał/a:
Ja miałem jechać, ale po dzisiejszym wyjeździe speed powiedział, ze pie... takie rajdy i jest strajk :rotfl: Wyjazd zawieszony :lol2:



"Ogolnie rzecz biorąc, poziom w RPP jest bardzo słaby, a generalny problem, to to, ze zawodnicy jadą za wolno. Ponadto jest tendencja, ze zamiast inwestowac w swoje umiejętnosci, to zawodnicy inwestują w sprzęt"
Łukasz Habaj

A Barborka Warszawska, to spęd. Jak jechac, to ewentualnie jako załoga.

Rozumiem ze to nie Twoja wypowiedz tylko Habaja ?

qbus - Nie 21 Lis, 2010

Tak jest z nim obszerny wywiad w najnowszym WRC, bardzo fajny zresztą.
jarek-malopolska - Nie 21 Lis, 2010

Kurcze w sumie to nie jest tak, ze jest niski poziom, wiadomo, ze niektorzy napinaja bardziej, inni troche mniej, a jeszcze inni jada dla frajdy i dobrej zabawy ;) Jednak nie zgodze sie z tym, ze zawodnicy jada bardzo wolno, bo nie wierze, zeby ktos pakował tyle kaski po to zeby pojechać sobie wolno o_O Jedzie po prostu na tyle na ile sie czuje, na ile pozwalają sprzet i umiejetnosci i tak to bym widział ;)
qbus - Nie 21 Lis, 2010

Jedzie na tyle na ile sie czuje a że nie czuje się w tej jeździe zbyt dobrze wiec jedzie wolno. Dawniej moze nie bylo to tak widoczne bo wiekszosc zawodnikow jezdzila prawie seryjnymi samochodami, na seryjnych zawiasach i Markgumach czy innych nalewkach. Była walka o utrzymanie samochodu na drodze, zeby szybko tym jechac trzeba bylo sie niezle napocic, kibicom sie bardziej podobalo bo bylo widowisko niekoniecznie jednak szybciej. W tym momencie w rajdy "bawi" się kupa bogatych ludzi, maja duze budzety, auta sa swietnie przygotowane i na nic nie brakuje. Nie twierdze ze to jest zle bo dzieki temu mamy dosyc dobrze obsadzona druga lige. Zawodnicy nie sa niestety rozjezdzeni i potem okazuje sie ze prawie seryjnym 106 czy Civiciem mozna sie spokojnie wbijac w 10 gen na ktora sklada sie np prawie 40 2 litrowych rajdówek z czego 30 jest teoretycznie przygotowanych wg spec grupy A. Chociaż i tak trzeba przyznać że w drugiej połowie sezonu walka w pucharze była dużo ciekawsza i coś zaczeło się dziać. Ze strony kibica? Dawniej działo się więcej :)
Koto - Nie 21 Lis, 2010

Ciężko się z Habajem nie zgodzic, przyjeżdża na asfalt taki Przem jeżdżący głownie po szutrach, nigdy wcześniej po krętych górskich odcinkach i klepie różne mocniejsze fury :]
Weźmy na przykład takiego Ogryzka w Clio czy paru innych artystów, nie trzeba byc wielkim znawcą żeby zobaczyc, że wchodzą w zakręt z jakieś dziwnej strony albo przejeżdżają zakręt jak na luzie wciskając gaz tylko na prostych. Oczywiście każdy jedzie ile potrafi i w środku to zupełnie co innego niż oglądając przy drodze albo na nagraniu. Ale ewidentnie widac, że wielu robiłoby lepsze czas wkładając więcej w trening niż w auto.
Frycz też kiedyś o tym mówił, w swoich najlepszych czasach miał drugiego Lancera treningówkę i prawie z niej nie wysiadał, zwłaszcza w zimie. Przestał tyle jeździc i wyniki się pogorszyły.

Przem_106 - Nie 21 Lis, 2010

Zgadzam się z Habajem i generalnie podpisuje się pod jego słowami rowniez.
Ja tez jestem w grupie zawodnikow, ktorzy nie jadą. Min. dlatego jeszcze nie zamiesciłem w sieci zadnego swojego filmiku lub onboardu(poza Rzeszowskim), zeby nie przynudzac. Zresztą na własne płyty z Motorecords tez prawie wstydze się patrzec, bo tak naprawdę nic się tam nie dzieje.
Fajnie, ze udało się przejechac pierwszy raz kilka fajnych rajdow, fajnie było się porownac sprawdzic itp.
Teraz czas na trening, trening, trening. Habaj chce przejechac treningowo 5000km zimą, ja bym chciał chociaz 1000 :jupi:

Bad-i - Nie 21 Lis, 2010

Przem_106 napisał/a:
Zgadzam się z Habajem i generalnie podpisuje się pod jego słowami rowniez.
Ja tez jestem w grupie zawodnikow, ktorzy nie jadą. Min. dlatego jeszcze nie zamiesciłem w sieci zadnego swojego filmiku lub onboardu(poza Rzeszowskim), zeby nie przynudzac. Zresztą na własne płyty z Motorecords tez prawie wstydze się patrzec, bo tak naprawdę nic się tam nie dzieje.
Fajnie, ze udało się przejechac pierwszy raz kilka fajnych rajdow, fajnie było się porownac sprawdzic itp.
Teraz czas na trening, trening, trening. Habaj chce przejechac treningowo 5000km zimą, ja bym chciał chociaz 1000 :jupi:


Przemek nie odbierz tego zle, ale jak ja bym mial takie podejscie to bym sprzedal puga i spalil licencje w kominku.

Mick - Nie 21 Lis, 2010

Badi, a ile km testowych zrobiłeś w sezonie 2010?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group