Grzesiek VTS - Pon 27 Gru, 2010 racjawystarczyqbica - Pon 27 Gru, 2010 a foto drugiego wydechu masz? Bo ta koncowka za duza jak dla mnie. Poza tym wrzucaj tutaj foty a nie na maila! kamil - Pon 27 Gru, 2010 dobra, miały być fotki, ceny, spis części... a tu co nic ? kurde, człowiek czyta ogłoszenie i nie wie co jest i za ile...vitesse - Pon 27 Gru, 2010
Uploaded with ImageShack.us
tylko ten koncowy co na zdjeciu sprzedaje
Tłumik końcowy angielski firmy Prowler był z puga 106. Został dopasowany pod saxo i wraz z srodkowym magnexa, pasuje plug&play.
Przykreca sie go odrazu do kolektora, jest tez rura zamiast katalizatora, chaciałbym 400 zł za całosc.
Ten wydech z dolotem i głowica dał mi na hamowni 140 koni wiec chyba wydech robi robote GeKo - Pon 27 Gru, 2010 to w końcu jaki motor jest na sprzedaż 8v czy 16v.kamil - Pon 27 Gru, 2010 oki, a da go radę z powrotem przystosować pod 106 ?vitesse - Pon 27 Gru, 2010 motor cały 8v do 16v ma tylko jakies pierdoły;)
tak da sie przerobic do 106 tylko nie wiem jak duzo trzeba spawacJaco - Pon 27 Gru, 2010
vitesse napisał/a:
motor cały 8v do 16v ma tylko jakies pierdoły;)
tak da sie przerobic do 106 tylko nie wiem jak duzo trzeba spawac
a na czym polegają te różnice ? zawsze mi się wydawało, że wydechy do saxo i 106 to ten sam układ..martin.h - Pon 27 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
vitesse napisał/a:
motor cały 8v do 16v ma tylko jakies pierdoły;)
tak da sie przerobic do 106 tylko nie wiem jak duzo trzeba spawac
a na czym polegają te różnice ? zawsze mi się wydawało, że wydechy do saxo i 106 to ten sam układ..
Nie ma żadnych różnic, wydechy (za kolektorem) są takie same, do 1.4, 1.6 8V i 1.6 16V.vitesse - Pon 27 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
vitesse napisał/a:
motor cały 8v do 16v ma tylko jakies pierdoły;)
tak da sie przerobic do 106 tylko nie wiem jak duzo trzeba spawac
a na czym polegają te różnice ? zawsze mi się wydawało, że wydechy do saxo i 106 to ten sam układ..
kiedys saxorulez pisal ze sa inne wiec nie wiem Meehow - Pon 27 Gru, 2010 W innym miejscu jest końcówka Jaco - Pon 27 Gru, 2010
Meehow napisał/a:
W innym miejscu jest końcówka
ale jak weźmiemy pod uwagę układ bez tylnego tłumika to nie ma różnicy?Meehow - Pon 27 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
Meehow napisał/a:
W innym miejscu jest końcówka
ale jak weźmiemy pod uwagę układ bez tylnego tłumika to nie ma różnicy?
na 99 % to samo kamil - Pon 27 Gru, 2010 no i nadal nie wiem czy przywrócenie do stanu 106 jest możliwe...i co trzeba zrobić z końcówką żeby mi pasowała do 106 zgjąć w dół czy jak ?Jaco - Pon 27 Gru, 2010 Przymocujesz sobie wydech na trytytkach i powinno być ok